Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2011 09:54 - Какъв бях, какъв съм и защо?
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 466 Коментари: 0 Гласове:
0



Какъв бях, какъв съм и защо?

Един виртуален приятел от фейсбук вчера ме запита:

виждам ,че работодател ви е университета в рощок . Доста престижно, с какво се занимавате там ? Интересно ми е и друго , тъй като казахте ,,че сте били 1 от първите общински съветници на Варна. Какво се е случило с вас и вашата кариера , в момента както виждам се занимавате с писане на политически прогнози и анализи , как се стигна до тук .”

Отговарям на него и на всички, които си задават подобни въпроси относно моята личност:

В Рощок бях planmдssiger Aspirant (редовен аспирант, или както сега се казва докторант) от 1969 до 1973. Разработката на докторската ми дисертация беше финансирана от Завода за дизелови двигатели DMR, който и сега е един от крупните заводи за големи морски дизелови двигатели в Европа.  

После се завърнах във Варна и продължих работата си в Института по корабостроене - отначало като научен сътрудник, а после като ст.н.с. в областта на машинната динамика, якостта и вибрациите на конструкциите - това продължи с малко прекъсване до 1999, когато вследствие на ликвидация на корабостроенето бе закрит и Институтът.

След това бях 5 години и 2 месеца безработен. Сега работя в областта на научно-техническата информация - на половин ден.

За политическите ми представи: Винаги съм бил и съм противник на тоталитарния комунизъм, който според мене е един престъпен режим, по същество исторически анахронизъм от феодален тип. Това ме направи за пръв път партиен член - през 1990 станах член на БСДП, която беше една от 16-те партии на т.н. Коалиция СДС. След кръглата маса станах член на Временната управа на Варна под ръководството на кмета Войно Войнов, а след първите демократични избори - общински съветник от коалицията СДС и заместник-кмет на Варна по стимулиране на стопанството. Не понасях и не понасям корупцията на всички управляващи през последните 21 години и затова на 1 април 1993 напуснах чрез обява във варненски вестник СДС. Бях първият във Варна, който поиска открито оставката на Иван Костов като финансов министър и Иван Пушкаров като икономически министър в кабинета на Филип Димитров - считах ги за престъпници ... При мене всичко е ясно, така както при всеки човек, занимавал се искрено и задълбочено с наука ... През 1993 бях уволнен като зам.кмет, после осъдих общината, бях възстановен от съда и в съшия ден, когато трябваше да започна работа, напуснах с писмено заявление.

Моите политологични анализи са от позициите на автентично ляв човек и на личния политически, обществен и жизнен опит през 67-те години, които съм живял...

За пояснение – автентично ляв човек означава истински християнин. Между другото за 2000 години християнството още не успяло да се възприеме от управляващите в нито една страна по света ...



Тагове:   запознаване,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5343196
Постинги: 5000
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930