Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2011 12:18 - Моят отговор към немислещите обвинители на т.н. ПЛАН РАН-ЪТ
Автор: iliaganchev Категория: Бизнес   
Прочетен: 499 Коментари: 0 Гласове:
0



Моят отговор към немислещите обвинители на т.н. ПЛАН РАН-ЪТ

Един мой приятел се опита да отговори на прекалено обвиняващите така:

„Това, което си направиш сам и господ не може да ти направи. Няма никакъв план Ран Ът както се писа тук. Има план на ЦК на БКП.”

     Аз ще продължа неговата мисъл по следния начин:

  • По-точно на Политбюрото с Андрей Луканов ...
  • Да се оправдаваме за икономическите си и социални несполуки с плана РАН_ЪТ е опит да скрием собствените си престъпления - имам предвид престъпленията на БСП и СДС в периода 1990-1993 ...
  • В този период аз бях водеща личност в СДС Варна и бях натоварен лично да наблюдавам комисията на Ран по време на посещението й във Варна. То продължи 5 дни и аз бях всеки ден с Ран, Мери Буш, проф. Хил и още двама, на които съм забравил имената ...
  • Прочетете това: ‎12.11.2009 - ЮРИЙ БОРИСОВ за ПРОВАЛЕНИЯ ПРЕХОД и РАН-ЪТ http://iliaganchev.blog.bg/politika/2009/11/12/iurii-borisov-za-provaleniia-prehod-i-ran-yt.434447
  • консултантите начело с д-р Ран от търговската камара на САЩ бяха поканени от правителството на Луканов да кажат какво мислят за начина на капиталистическо развитие на България. Те предложиха различни неща, сред които имаше добри според мене и не толкова добри пак според мене. Комунистическата номенклатура заедно с челния си отряд от МВР и ДС избра най-добрия за себе си вариант, с цел да обраби народа-създател на собствеността до 1990 и да си присвои тази собственост по най-евтиния вариант! Това беше всичко - и нищо друго около Ран ...
  • Мързелът в мисленето беше характерен за цялата гаулайтерска ком-номенклатура, но никак не й беше чуждо желанието да краде - така проповедниците за комунизъм в течение на 4 десетилетия се превърнаха заедно с техните деца и внуци в главни капиталистически грабители от типа на тези в Европа през 19 век  ... Това е нормално, тъй като държавно-етаблираният социализъм не беше нищо друго освен един исторически анахронизъм от феодален тип!!!
  • Точно затова примерно на преобляклата се Б"К"П и беше необходимо едно уж демократично движение като ДПС, т.е. всъщност от тоталитаристи като Доган и близките му агенти ...



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5338131
Постинги: 4999
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930