Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2012 09:43 - Възникнала е нова група във Фейсбук с име „С БСП ЩЕ ГРАДИМ БЪЛГАРИЯ.”, в която са ме добавили вчера в полунощ.
Автор: iliaganchev Категория: Новини   
Прочетен: 806 Коментари: 0 Гласове:
0



Възникнала е нова група във Фейсбук с име „С БСП ЩЕ ГРАДИМ БЪЛГАРИЯ.”, в която са ме добавили вчера в полунощ.

Групата е тип „затворена”. Защо ли? – Може би, за да не се допускат в нея тези, които пречат на БСП? Каква България ще градим тогава, затворена ли?
    Описанието дадено от създателите е иначе хубаво:
    
„Групата е сериозна и за сериозни хора .Група, която обединява всички леви фракции в България с една единствена цел - Утвърждаване на Лявото като единствена бъдеща алтернатива за България.”
      
Първото ми участие в нея беше със следния коментар:

„С БСП ще градим България, когато се превърне в Социалистическа левица - засега тя е част от Европейската капиталистическа левица, наричаща се ПЕС!!!”
     

Иначе по навик от детството обичам призивите, започващи с „да градим!” или „да строим!”. Първият призив бях възприел чрез „Марш на септемврийчетата”, чийто припев още зная на изуст: (http://www.youtube.com/watch?v=WnsslZZHgXI )

„Да се учим, да работим,

Да строим живота нов!

Гордо знаме ни е Ботев,

Пръв учител – Димитров!”



Тагове:   дайте-да-дадем,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5339855
Постинги: 4999
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930