Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2012 12:36 - Моят разговор с позитански служител-станишевец
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 420 Коментари: 0 Гласове:
0



Моят разговор с позитански служител-станишевец

Аз: Няма да гласувам за нито една от партиите, ръководени от следните лица:

Сергей Станишев, Бойко Борисов, Иван Костов,  Ахмед Доган, М. Кунева,

тъй като не са обявили предложение на закон за прогресивен данък общ доход и партиите им са подкрепили вече империалистическите агресии в Ирак и Афганистан!

Той: Твоя воля. Не разбирам само защо го пишеш на моята стена.

Аз: от приятелски чувства!

А ти не искаш ли Станишев да ти представи проекто-закон за ликвидиране на плоския данък?

Иначе - колкото и да плюе пожарникаря, все ми е едно ...

Той: БСП вече има позиция против плоския данък. Аз нямам нищо против, но премахването на плоския данък и никакви промени в данъчната политика не могат да разрешат проблемите на българската икономика в този момент. Другаде е "заровено кучето". Прегледай статусите ми по-долу. Има един с декларация на организация на български икономисти. Там са написани интересни неща, икономическата политика, която БСП предлага е в същата посока.

Аз: Чакам да чуя тайнствената позиция на БСП за грешките на Станишев и другите, които въведоха вредния за икономиката и хората ПЛОСЪК ДАНЪК! Що се отнася до песа, зная къде е заровен! :)

Не ме интересуват декларации на български пишмах-икономисти, а решение на Изпълнителното бюро и Нац.съвета на БСП! Вместо да се занимават със спин-скандалите на Кутев, да станат по-конкретни и полезни в посланията си към народа - иначе - в кърпа им са вързани 15 глупави процента!!!

..., на тебе станишко ли ти плаща манджата?

Той: Той ми е работодател, ако това имаш предвид. Пише ми го в инфото. Аз не се крия под разни фалшиви имена, за да не може да се проследи кой на кого и какво плаща.

Видях сега и по-горния ти пост. Официално има приет управленски проект за икономическата оплитика на БСП в следващия мандат, ако спечели изборите. Това, че не си разбрал за него е и заслуга на българските медии.

Що се отнася до политиката на кабинета Станишев, резултатите са ясни: 1. Създадени 400 хиляди работни места. 2. Реално увеличение на всички доходи. 3. Двойно увеличение на фискалния резерв. 4. Дори пътищата строени в предишния мандат са повече, отколкото ще успее да построи Бойко.

Аз: Изпрати ми моля те тази част от управленския проект, която съдържа конкретното предложение за прогресивния данък (с формула и таблица)!

Др. ..., един несоциалист ми написа следното в тази връзка: ""Приятелю, аз не съм социалист, но те /БСП лидерите/, както са такива, са много по-десни от мене :-) Аз се занимавам с бизнес и съм против плоския данък, а който се занимава с далавери е за плоския данък. Поздравления за табличката с облагането в Германия, дано е достигнала до повече хора."

Той: За управленските проекти на БСП виж сайта analiticon.com Дано не бъркам заглавието.

Разказът ти за този "несоциалист" е много показателен. Някакви хора с десни убеждения ни обясняват кое е ляво и кое не. След като Станишев е президент на ПЕС вече не могат да обясняват, че сме нереформирани комунисти. Щом не сме комунисти, значи изобщо не сме леви. Най-интересното е, че хора, които твърдите, че сте леви, повтаряте като папагали политическите тези на десницата. Измислете свои.

Като си толкова против плоския данък, обясни ми как ще се промени битието на българина, когато той бъде отмененен. Този въпрос никой от "пишман леваците" не си го задава. Аз твърдя, че богатите хора няма да започната да плащат повече данъци. Ще си изнесат печалбите в офшорни зони и единственият ефект от прогресивното облагане ще бъде спад в данъчните приходи.

преди около час · Вече не харесвам · 1..Ilia Ganchev Благодаря за сайта на БСП - всички предложения на БСП и ГЕРБ са ми интересни!!!

Аз: Твоите твърдения са неоснователни - трябва още да четеш и по възможност от чужбина, а не от икономистите на Позитано! Има какво да научиш! :)

Другият въпрос, който струва ми се е неясен за тебе, това е въпросът леви ли сте и какви леви или десни и какви десни. Аз съм ти го обяснявал и ако не си разбрал, можеш да четеш от други източници, както и да се оглеждаш и ослушваш повече извън ФИКТИВНАТА СТРАНА "ПОЗИТАНИЯ"!
С социалистическим приветом!!! :)



Тагове:   станишевизъм,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5261795
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031