Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2012 15:24 - Интересен фейсбук-разговор между мене и млад Станишевец
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 527 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Интересен фейсбук-разговор между мене и  млад Станишевец

Повод – постингът ми: „Как се изчислява Данък общ доход в Германия през 2012 – справка за Борисов, Станишев, Костов, Доган и Кунева”

Станишевец: Много неща не са както в Германия тук !

Аз: затова тя е социална държава в сравнение с нашата, а България - не е! :)

Тук управляват идиоти, които даже и когато за нищо не стават, пак си натискат парцалите, вместо да си подадат оставката!

Станишевец: Хубаво де, ама какво общо има Станишев и защо го слагате все в един куп с десните политици ?

Аз:  Многократно съм го обяснил - трябва да се четат внимателно всички мои постинги както тук, така и в блога ми. Така няма да си губя времето за повтаряне на очевадни факти! :)

Станишевец: Трябва, ама това е Ваше мнение !

Аз:  ОК ...

Станишевец: Неоснователни са тези внушения, че Станишев Е ДЕСЕН ПОЛИТИК

Аз:  Човек трябва или да е много заблуден, или да е съучастник, за да не схваща това, което народът отдавна е схванал!!! :):):)

Станишевец: Народът не сте Вие само !

Аз:  Разбира се, че съм само аз! Това са всички 80 %, които не искат Станишко, даже и като главен ПЕС-овец!:):):)

Станишевец: И кои са тия 80 %, къде са ? Упълномощен ли сте да говорите от името на Народа ?

Аз:  Аз говоря за разлика от какавидите-членове на БСП само от свое име и то винаги! А какавидите и папагалите повтарят в съответствие с максимата: КОГАТО ДВАМА МИСЛЯТ ЕДНАКВО, ЗНАЧИ ЕДИНИЯТ НЕ МИСЛИ! :):):)

Станишевец: Значи говорите от свое име, но и от името на някакви 80 % ПОСЛЕДНО >?

Аз:  Защо мислиш така бавно, когато разговаряш с мене?

Станишевец: Защото това е единствения начин да схвана какво искате да кажете :)

Аз:  Разговорът ни стана макар и телеграфен много интересен и ще го публикувам в блога си! Благодаря за разпита! :)

Станишевец: Ще помоля да не публикувате в блога си името ми без мое позволение !

Аз:  Прочети бавно книгата ми РАЗГОВОР С БЪДЕЩЕТО, която е доста по-интересна от партийните писаници.

 

Защо ли така говори това 30-годишно момче - от какво се страхува, или по-точно от кого?

 



Тагове:   песовци,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5263191
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031