Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2012 09:10 - Социалистът-милионер от Пловдивска област при 4-очната Цветанка
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 403 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2012 09:11


Социалистът-милионер от Пловдивска област при 4-очната Цветанка

(Областен председател на БСП-Пловдив, Градски лидер на БСП-Пловдив, Голям бизнесмен, член на Националния съвет на Капиталистическата левица „БСП”)

         Цветанка Ризова вчера се пулеше с 4 очи и не вярваше на ушите си:

Георги Гергов: „На 4 очи”:
http://play.novatv.bg/play/274375/

         Бисерите:

·        „Богати хора има много в социалистическите партии по цял свят! – Милионери също”

·        „Важното е, че социализмът все още не е разбран! – Като се каже социализъм, веднага слагат графата –тук са само бедните… ”

·        „1986 ме изключиха от партията, защото …баща ми е гледал свине!”

·        „… те ме питат: Защо си ляв? – а аз им отговарям: Защото съм ляво ориентиран и плюс това и сърцето ми е вляво, а професията - вдясно!”

·        „Аз свърших основната работа, Георги Първанов да си подаде отвод …”

·        „Ние не сме разцепихме и ние продължаваме напред!”

·        „(за Герб) … това е нашите бивши милиционери и … ятото птици, което лети натам, където има нещо за ядене!”

Крум Благов за Г. Гергов („Първият милион”-2011, стр. 92-103):

·        „През 1984-1985 г. Вече управлява държавното предприятие „Свиневъдство” в с. Маноле и се хвали, че отглеждали 160 000 свине. …”

·        „ … лично препоръчал на Беров за министър на земеделието Георги Танев – негов стар приятел. … Танев влиза в кабинета на 30 декември 1992 г. и остава на този пост до 17 октомври 1994 г. Той си взема за съветник Георги Гергов и през тези две години бившият директор става едър собственик. …”

·        „Характерно за Гергов е, че той бързо се ориентира в обстановката и според нея сменя своите приятели и убеждения.”

·        „(приятелите му): банкерът Емил Кюлев, мулти-шефът Илия Павлов, Фатик Исмет Тюркмен, МВР-шефът Богомил Бонев, президентът Георги Първанов, кметът Иван Чомаков.

·        „При мен всичко се продава, освен жената и децата – казва Гергов. – Това е бизнес и стига да постигна цената – заминава.”

·        „Александър Маринов (бившият председател на БСП-София) нарича Георги Гергов капиталист, роден в инкубатора на прехода.”

 

Другарю Стоилов, Вашият другар от НС на БСП, както виждате, клати партията надясно, Вие искате да я заклатите „ляво на борд”? – Няма ли опасност корабът да спре и в това вълнение да потъне???

 

 



Тагове:   бсп-клатене,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5309869
Постинги: 4992
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930