Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2012 15:32 - BREAKING NEWS: ТРЕТИ КАНДИДАТ ЗА ПОЗИТАНО (и първи коментари)
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 751 Коментари: 0 Гласове:
0



BREAKING NEWS: ТРЕТИ КАНДИДАТ ЗА ПОЗИТАНО (и първи коментари)

Ilia Ganchev Поради неуспешната безидейна борба между двамата основни слуги на капитала в рамките на Капиталистическата левица БСП, се налага аз да се кандидатирам на предстоящия конгрес за ПРЕДСЕДАТЕЛ НА БСП ЗА СРОК ОТ 1 ГОДИНА - първо да ги оправя наляво, а после да си гледам кефа!!!

Ще участвате ли в подписката в полза на моята прекрасна идея?

Boyan Durankev    Не става. И аз се кандидатирам, като обещавам само за 9 месеца да пре-родя КЛБСП в СЛБСП.

Ilia Ganchev          Само на тебе съм готов да отстъпя или пък ще се договорим (поне едно нещо да взаимстваме от двойката ББ-ЦвЦв!) ... Първо ти, после аз или някой по-подходящ от нас по възраст и качества!!!

Boyan Durankev    Съгласен! Докато си министър на МВР и Главен секретар на БСП, аз ще съм министър-председател само два мандата. След това се разменяме.

Ilia Ganchev          Аааа - ти направо ме убеди! Точно това са моите правилни длъжности, пък и имам стари агенти, които ще вкараме в действие, без да ги обявяваме!

Ilia Ganchev          Как ще оползотворим Първанов и Станишев - те познават доста хорица с пари ... От друга страна пък зная от собствен управленчески опит, че като съм на власт, паралиите сами идват, даже се натискат!  Трябва да помислим обаче и за културата и изкуствата сред народа ... Аз ставам на 69, така че ще предприемем някои почини (както беше едно време) ...

Orlin Ivanov          Доста смело, дори безумно решение, Ганчев!?-:)))

Ilia Ganchev          Безумно? Да си спомним какво казва Максим Горки в "Песня о Соколе" : "... безумству храбрых поем мы песню!"

Blazei Boinov        Разясни как ще ги оправиш на ляво, че на мен ми се струва че нямат оправия с тая фъшкия на лицето си...

Petya Palikrusheva-Ivanova       Ганчев ще бъде ФАРАОНЪТ с фъшкия! :))) А коя ще е Клеопатрата на БСП? :)

Ilia Ganchev          Благодаря - щом за 2 минути получих 2 подкрепи, ще успея със сигурност: За 10 дни ще събера 50 000 подписа!!!

Blazei Boinov        Браво,но какво ще увещаваш хората ми е интересно на мен ...

Petya Palikrusheva-Ivanova       Хе-хе . С Цитати на Янаки! :))))

Ilia Ganchev          Нищо повече от това да ми прочетат книгата, която е 150 страници и е 150 пъти по-добра от Станишевата "Защото сме социалисти" - там всичко е казано и обяснено ...  а Янаки е ГОЛЯМ! а както знаем от една реклама: "големият не е за изпускане!"

Blazei Boinov        Хората не четат книги ако не знаеш, направи филм току виж имаш по-голям успех.

Ilia Ganchev          Първата ми конкретна задача като временен премиер е да уволня Дянков и да си взема за консултант професор Макс Оте - с парите от спестените бонуси за некадърници и крадци ще му платим с Ваше съгласие 2 немски заплати!!!

Казвам премиер, защото трябва до 1 година да вземем властта!

Blazei Boinov        Трябва но някак не съм готов да гласувам за стари играчи с нова маска отпред. БСП си изгърмя куршумите, та дори и хаосните...

Ilia Ganchev          Е, аз не съм стар играч, а стар идеалист - това е малка, но съществена разлика ... Така е за куршумите й - затова буквата С и е вече в кавички: Б"С"П ... аз искам да махна кавичките!

Petya Palikrusheva-Ivanova       Ако Янаки е толкова ГОЛЯМ, ти защо се правиш на по-голям от Янаки?! :)))) Браво за книгата, обаче с нея няма да ги завъртиш наляво. Друго, освен книгата, ще приложиш ли по отношение на лявото?

Ilia Ganchev          Ти сама си даваш отговора, кой за какво ...

Petya Palikrusheva-Ivanova       Може да искаш да махнеш кавичките, но не разбрах как ще го направиш. То с искане не става. Нещо конкретно?

Ilia Ganchev          Kакто казах в началото на тези BREAKING NEWS, всичко необходимо за този момент е казано в КНИГАТА ...

Petya Palikrusheva-Ivanova       Добре, разбрах. Разковничето е в КНИГАТА :) Успех ти пожелавам :)

Ilia Ganchev          Разчитам на тебе и другите - Вие сте борбени и сте в състояние да направите много!!!

Дистанционен здравен кабинет Билани    Известните изборни прийоми на всички ръководства на всички партии са да съберат на конгреса своите "диви зайци",като предварително тези неща се нагласят и преброяват по места.Изборът е манипулиран и предварително подготвен.Затова нямате никакъв шанс.

Ilia Ganchev          Оооо, кабинет, здрасти! Имаш ли и зъболекарски сектор, че имам 2 зъба за оправяне? Няма да манипулирам, а направо ще гризя с тях!

Ilia Ganchev Драги леви и десни капиталисти от Варна, тук можете да видите, кой къде е бил в току-що преименуваната БКП-БСП и в малко преди това създадената коалиция СДС: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1917644116850&set=a.1915491023024.52677.1714422063&type=3&theater

Роси Петрова       Ей това вече ме изкефи:))))Бат Илия ти винаги си бил непредсказуем,и за това те уважавам:)))

Boris Todorov      Ганчев, седесарче ли си бил?

Роси Петрова       Основател на СДС в Варна :))

Ilia Ganchev          Нима не ми личи свободолюбието и демократичността?! Ето точните сведения от досието ми:

http://iliaganchev.blog.bg/politika/2012/03/05/promenite-i-moeto-uchastie-v-bsdp-varna-1990-1992.915107



Тагове:   позитания,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5310609
Постинги: 4994
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930