Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2011 10:10 - Сладката ми дискусия с един „десен” заради кандидат-президентите:
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 757 Коментари: 2 Гласове:
-1

Последна промяна: 11.05.2011 10:18


Сладката ми дискусия с един „десен” заради кандидат-президентите:

Aldin Dimitrov Aldinov: Ганчев, вие с вашите социалистически възгледи, си гледайте социалистическите кандидати, а не тези на десницата. А от вас не очакваме и друго освен да "презирате" Костов, така само му правите комплимент с това си изказване . И да ви кажа не съм нито член на ДСБ нито на СДС. Просто съм десен човек, който не вижда същото в лицето на Румен Христов, така че ще гласувам за Светослав Малинов.

Ilia Ganchev: Добре, драги Алдин - гласувай за Малинов, никой не ти пречи - аз също, тъй като за разлика от "социалистите", които ти имаш предвид, аз обичам свободата за всички, а не само за тях. Презрението ми към Костов няма нищо общо с моите социалистически възгледи, пък и ти не познаваш моите възгледи. Много сладко ми прозвуча твоето мнение за себе си "ПРОСТО СЪМ ДЕСЕН ЧОВЕК..." - чувал съм същото (но с обратен знак) от "левите" - "ПРОСТО СЪМ СИ ЛЯВ ЧОВЕК". Питах един такъв "ляв"; Какво означава да си ляв и той ми отговори: ЛЯВ ОЗНАЧАВА НОРМАЛЕН. Което е смехотворно, според мене!!! Надявам се, ти да не кажеш: ПРОСТО СЪМ ДЕСЕН, КОЕТО ОЗНАЧАВА НОРМАЛЕН. Драги Алдин, всеки здрав организъм има два крака - ЛЯВ и ДЕСЕН и е добре и двата да са здрави, защото иначе ще започне да се върти в кръг - ту наляво, ту надясно и никога няма да отиде напред. Нали? - Да!

А сега за всички войници на всички партии – детската песен:

За БСП:

Ние сме войници, ще вървим напред. / 2
Леви-десни, леви-десни, ще вървим напред. / 2
За ГЕРБ:
Имаме си пушки, от папура дръжки. / 2
Леви-десни, леви-десни, ще вървим напред. / 2
За ДСБ
Имаме си кончета, от върбови клончета. / 2
Леви-десни, леви-десни, ще вървим напред



Тагове:   леви-десни,


Гласувай:
0



1. анонимен - OBhaiZkNqiNuQZFk
25.05.2011 08:01
Thanks for the insight. It bnrigs light into the dark!
цитирай
2. анонимен - GBcYbyqOwPw
25.05.2011 14:42
UDgKzf <a href="http://mwqokeubutcy.com/">mwqokeubutcy</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5264340
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031