Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2013 06:01 - За... който го припознае като негово-4!
Автор: lovertosimplicity Категория: Технологии   
Прочетен: 1611 Коментари: 4 Гласове:
15

Последна промяна: 14.07.2013 20:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Здравейте, Приятели!
Хайде да кажем "Добро утро" на една нова наша дружка, която ми обърна внимание каква чорба има за "ценители", та и аз намазах вчера.
На Вас естествено не казах, щото съм лошко и исках сам да я излапам.

Но да спра с глуповатата увертюра и да Ви я представя.
Позволявам си от мен да е кафето "А-ла-Рей" и снимчица за нея за спомен от първото й кафе при нас, а останалото да е нейно дело, за да добиете представа що за човек е тя.


image

Отношението към възрастните хора в България е просто ужасно! И не преувеличавам никак!!!

imageМоите родители се справят учудващо добре, предвид поблемите и годините им. Майка ми е изключително оправен и жеизнен човек, да я поживи Господ! Баща ми, след претърпяното счупване, загуби голяма част от подвижността и  жизнеността си.
Обаче срещат доста големи проблеми по институциите, особено баща ми, защото вече му е трудно не само да е подвижен, ами и достатъчно точен и конкретен, когато ходи по институции. Връщат го за разни глупости и е просто необяснимо как тези хора по гишетата виждат един доста безпомощен човек и не желаят да му окажат пълно съдействие, ами му казват две приказки и му казват пак да отиде!!!!!!!
Не му казват, че примерно някои от нещата могат после да се свършат от друго лице - майка ми или аз, а просто го връщат! Това не мога да го проумея - пълната липса на съдействие към старите, болни и инвалидизирани хора. Няма човещина, това е - няма какво да го шикалкавим, ясно е!

Сега ще дам само един пример от Германия, може и да съм писала някъде за него, но не пречи пак да го спомена, защото характеризира една съвсем друга култура:

Бях на практика във Франкфурт със стипендия на DAAD и по този случай квартирата ми беше в едно от сателитните градчета до Франкфурт, защото иначе там наемите са супер високи. Имах навик да се прибирам понякога доста късно, когато автобуси до моето градче вече нямаше, а имаше "sammel taxi", което ще рече таксита, които посред нощите прибират окъснелите пътници от S-bahn-a и ги карат по местоживеене. Само да спомена, че сумата за тази услуга беше тогава съвсем символична - като имаш карта за градския транспорт, доплащаш за таксито по1,50 евро за возията. Направо си е без пари.

Такаааа.... На 2-3 пъти по тези нощни воаяжи се засичах с един сляп дядка, който винаги чакаше на едно и също кьоше, откъдето го прибирахме примерно към 12 посред нощ. Дядката беше винаги сам, никой не чакаше с него. Таксито спираше, шофьорът слизаше и водеше под ръка дядката до таксито. Настаняваше го да седне. Дядката вадеше шепа монети и шофьорът си взимаше от тях въпросните 1, 50 евро, които после показваше на седящите наоколо колко пари е взел, отиваше си на мястото и потегляше. Това, както казах, ставаше посред нощ в абсолютно спокойствие.

Само си представям как един български маршруткаджия би обслужил по този начин незрящ човек за нема и 3 лева, равностойност на 1.50 евро. Сигурно щеше първо да го напсува къде е тръгнал посред нощ, после да чака някой от пътниците да слезе да му помогне, после пак да ги напсува че много се моткат и накрая след като го свали да продължи да го псува и на другия ден, като разкаже на всичките си колеги какъв луд дедик му се е натресъл посред нощ, да е"а неговата мама!

Е те това са разликите, прилики НЕМА!

 

imageЕл Греко (Доменикос Теотокопулос) е испански художник от гръцки произход, роден през 1541 г. на о. Крит, по това време част от Венецианската република. На 26 години заминава за Венеция да учи. През 1570 г. пътува за Рим, където отваря свое ателие, там обогатява стила си с елементи на маниеризма и венецианския ренесанс. През 1577 г. имигрира в Толедо, Испания, където работи и живее до края на живота си. Ел Греко е смятан за предшественик на кубизма и експресионизма. Работите му, наситени с драматизъм, са вдъхновявали творци като Никос Казандзакис и Рилке
Той е смятан от учените за индивидуалист художник, което прави трудно причисляването му към която и да е конвенционална школа. Неговият стил се характеризира със сливане на византийската традиция със западната цивилизация. Първоначалното образование на художника включва иконопис, древногръцки език и латински език. Смята се, че е бил кръстен в православната вяра, въпреки влиянието върху творчеството му да е предимно от романокатолическа Испания и неговото признание в завещанието му, че счита себе си за ревностен католик. По времето, когато Ел Греко пристига в Рим, Микеланджело и Рафаел са вече мъртви, но тяхното въздействие върху младите таланти продължава да е ненадминато.

А сега малко музика от нея!

С първото клипо тя Ви казва, че винаги трябва да продължавате напред!
    Така е, Приятели! Вадете старите йоники из под кревата и опъвайте струните! Ха ха ха
Второто клипо, което ми припомни снощи е едно забравено и отдавна неслушано от мен парче, което го бива и със звученето си и с настроението и асоциациите, които поражда!
 

Ще го използвам за днешното фитнес-занятие, защото вие знаете, че често ви провокирам да го правите с мен.

И понеже сииганкатъ дет ма фали е отпускарка - ще кажа скромно, че в третото клипо пича с бялата кожа съм аз, раздаващ првосъдие! Ха ха ха



Усещате, че днес съм шеговито настроен, но това е заради тежката смяна и факта, че аз допълнително си я утежнавах, защото явно обичам да ми е гадно...

Разказът по-горе е идеалният момент да дам един обещан линк към една спирка в Германия не за друго, а като се разцепи ЕС да знаете откъде и закъде е хубаво да хванете автобуса.

СПИРКАТА

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Рей

 



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. beautifulcreature - "Както ти е казала майка ти, както казваше и моята майка - много е важно да се опитват нови неща."
14.07.2013 07:16
А аз ще допълня, че е много хубаво когато се появяват нови приятели.
Добре дошла.
Материала за Германия докосва, а клиповете са върха, особено този с Меркюри.

Моят поздрав за новото ни попълнение:

http://www.youtube.com/watch?v=XxQqAtVOwJM

Лея
цитирай
2. tera - Добро утро :)
14.07.2013 11:13
Мерси за кафенцето.
Благодаря и за поздрава, Лея. :)
Компанията обаче нещо се е умълчала или още не е станала.

Сега ще намеря нещо за разсънване.
Това е всъщност първото нещо, което ми хвана окото в Тубата, може би и заради вчерашния разговор. Но клипчето се оказа и поучително - дори и да се провалиш в началото, опитай пак... :)

http://www.youtube.com/watch?v=txPQC8NB_-M
цитирай
3. valeska - Добре дошла на tera!
14.07.2013 12:18
Добре дошла на tera!
цитирай
4. tota - Това е от мен, специално за tera
14.07.2013 12:53
nana mouskouri - amazing grace
http://www.youtube.com/watch?v=lhc7MEYY-Ho&a=GxdCwVVULXfQWXBxp4PvwzfNDa_s7PKI

За хубав, светъл, усмихнат, юлски не-делен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317578
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930