Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2022 09:03 - "Les gros bataillons ont toujour raison" Napoleon Bonaparte
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 1366 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 -При Верхнекаменск украинските батальони загубиха половината си личен състав

- В центъра на Лисичанск бе издигнат и се развя червен флаг на победата

-След изявление на Шолц, германците подканиха Литва да се извини

-Според SBS досега за 2022г рублата е най силната валута и е с 45% ръст спрямо долара





Гласувай:
6



1. notfun - ...малко, ме четеш..разбирам..
03.07.2022 09:40
...моногамен си..50% руснак..комунист..идеалист..
но, яде ме спора, за тази инфлация, от вчера..
защото..народонаселението,..го интересува..
Хляба и водата / ракията, тока,и 10г БМВ..
на Кралицата Котка...)

къде, да гледаме за % инфлация, кажи дее, сподели...
важно ее...поне, лаф да става..
цитирай
2. librarian - !
03.07.2022 09:57
В постинга ТРОЛтодоров написа:
-При Верхнекаменск украинските батальони загубиха половината си личен състав
Хайде сега думите на Олег Пензин, а не на Маргарита Симонян:
"Тези в моSSква, които вече почувстваха санкциите, те вече отдавна емигрираха о руSSия! Това са хората, които работеха за западни компании, които получаваха добри заплати, които имат добър английски, които имат конвертируеми специалности. За времето от 24-ти февруари руSSия изгуби 4 милиона човека!"
Та колко казвате изгубила Украина при Верхнекаменск?? 4 000 000 човека??


В постинга ТРОЛтодоров написа:
- В центъра на Лисичанск бе издигнат и се развя червен флаг на победата
Така-така! И когато руSSия победи в "планираните" области на Украина, ще докара руSSнаци да живеят там, така ли?? Защото и на пълните идиоти вече е ясно, че украинците няма да търпят агресор и поробител!!
Или раSSия ще денацифицира и България и тукашните путлериSSтите ще ги награди с имоти в тези хипотетични отвоювани украински територии и всички на драго сърце ще се втурнете натам??
цитирай
3. vencivaleri1951 - Ами напиши в гугъл: уровень инфляции в россии за месяц...период и т н
03.07.2022 10:10
За месец май ще видиш , че е 0,12% и имено движението на инфлацията надолу доведе до неоправданите очаквания за нулева инфлация/която не е добра винаги за икономиката, още повече при силна рубла/
И вникни
Едно е инфлация , когато паричната маса е по силна от стоките на "сергията" и съвсем друга , когато паричната маса е недостатъчна за наличните стоки
Поетът го е написал:
"Пред твоите витрини блескави...."
И какво му остава на човек, вървящ към "сологамията", освен да казва че е моногамен. Изглежда някак си по солидно и интригуващо.
Едни като имат "сбой" се фукат с "викане" в джипката, аз като по възпитан, а и хитър, казвам че съм моногамен. А съм хитър защото "джипката " понадлежи на проверка, а моногамията иди я проверявай , дали е моногамия , или еректилна дисфункция:)

notfun написа:
...моногамен си..50% руснак..комунист..идеалист..
но, яде ме спора, за тази инфлация, от вчера..
защото..народонаселението,..го интересува..
Хляба и водата / ракията, тока,и 10г БМВ..
на Кралицата Котка...)

къде, да гледаме за % инфлация, кажи дее, сподели...
важно ее...поне, лаф да става..

цитирай
4. vencivaleri1951 - Не, Русия награди УССР с тези имоти
03.07.2022 10:12
сега си ги връща и ще си върне голяма част от тях
И не търси лапсус-разбира се че става въпрос за подразделенията дислоцирани при ВерхнеКаменск
librarian написа:
В постинга ТРОЛтодоров написа:
-При Верхнекаменск украинските батальони загубиха половината си личен състав
Хайде сега думите на Олег Пензин, а не на Маргарита Симонян:
"Тези в моSSква, които вече почувстваха санкциите, те вече отдавна емигрираха о руSSия! Това са хората, които работеха за западни компании, които получаваха добри заплати, които имат добър английски, които имат конвертируеми специалности. За времето от 24-ти февруари руSSия изгуби 4 милиона човека!"
Та колко казвате изгубила Украина при Верхнекаменск?? 4 000 000 човека??


В постинга ТРОЛтодоров написа:
- В центъра на Лисичанск бе издигнат и се развя червен флаг на победата
Така-така! И когато руSSия победи в "планираните" области на Украина, ще докара руSSнаци да живеят там, така ли?? Защото и на пълните идиоти вече е ясно, че украинците няма да търпят агресор и поробител!!
Или раSSия ще денацифицира и България и тукашните путлериSSтите ще ги награди с имоти в тези хипотетични отвоювани украински територии и всички на драго сърце ще се втурнете натам??

цитирай
5. notfun - .еехх венци ехх...НЕ си улучил...
03.07.2022 10:25
къде, да се ''правиш'' на 2 м, висок..
по света има, ок 35 милиона русские..мигранти..
и в Германия, са втора диаспора след турците...

2 5 млн българи са навън, знаем , защо..
и, всеки си има, и лична причина, и личен ИЗБОР..
нали...
чувам, в България депозитите, гонят 80 милиарда лева..
чета, около 2 млрд €, годишно, се трансферират..от''чужбина''..
само, през банките...ами, другите, ами, колко от тези.
българи, инвестираха ,в имоти/ аз ,съшо/ а колко от НАС/мигрантите/
помагат на роднини, близки, с некое Ойро..
пак се измъкваш...подличко...
не Е възможно да не си знаеш..пенсията..
Венци, ето затова.Гошо, те нарича ''трол и лицемер;''
извини ме,това не е разговор, а..Оф митинг ))
на ветераните от Свещенат война..

...аз НЕ съм на социални в Германия, а имам към 12г, стаж,
и очаквам пенсия ,и от ЕС...
нещо, лошо ли е това...?
та, аз ,спасих семейството си, от фалит...
дурачок, си ти...ако си мислиш, че другите , хиляди
българи,са бедни, безимотни, отчаяни, и ще ''вдигат''
гладни..бунтове...това са жалки, и тъпи опорки, които ви 'задават''
от Щаба, личи си..
''Протестите'' на изРаждане ,са платени, винаги..от вашата..
могучоя.Кремлинскоя блудница, която..НЕ се НАЯДЕ..
от 10 века, да граби, краде,
и разорява ,нашата България...

срамота, е да те...слушаме, тук..
товаришч маркисист, и сталинист
гледай си..белите коси, и..болната..Съвест...пока..
цитирай
6. librarian - То без мене (и Юлия) сте "ЖИВ УМРЯЛ"! :-):-):-) Новоговорене! Влизам Ви в тона! По Оруел!
03.07.2022 10:25
vencivaleri1951 написа:
Не, Русия награди УССР с тези имоти сега си ги връща и ще си върне голяма част от тях
И не търси лапсус-разбира се че става въпрос за подразделенията дислоцирани при ВерхнеКаменск

Ами не, не съм си и помисляла да Ви подигравам с ВерхнеКаменск! Природата си е направила достатъчно гаврата с Вас! :-):-):-)
Въпросът ми беше дори руSSия да отвоюва "запланираните" украински територии, кой ще живее в тях??
Защото ако мислят, че ще са "освободените" украинци малко е смешно, не мислите ли??
Та въпросът ми беше Вие и подобните Ви, симпатизиращи на мародерска раSSия бихте ли отишли или кремъл отново трябва да разчита на бурятите??


ПП: Някога България награди ЦАРСКА РУСИЯ с признателност и то от сърце!
Сега си връща ДОСТОЙНСТВОТО по отношение на SSср и следцарска раSSия!


И още един ПП:
3. vencivaleri1951 написа:
Ами напиши в гугъл: уровень инфляции в россии за месяц...период и т н
За месец май ще видиш , че е 0,12% и имено движението на инфлацията надолу доведе до неоправданите очаквания за нулева инфлация/която не е добра винаги за икономиката, още повече при силна рубла/
И вникни
Едно е инфлация , когато паричната маса е по силна от стоките на "сергията" и съвсем друга , когато паричната маса е недостатъчна за наличните стоки

..... АМИ НЕ, НЯМА ДА ВИДИ ИНФЛАЦИЯТА, А ЩЕ ВИДИ ТОВА, КОЕТО кремъл КАЗВА!!!!!
Инфлацията ще я види както вече писах, ако сравни цените преди и след!!!!!
ЗАЩОТО ТОВА Е ИНФЛАЦИЯТА! А НЕ КАКВОТО НЯКОЙ КАЖЕ И ТО С ЛЪЖА!
Та отново идваме на "1984" на Оруел!
ЕТО, ГОВОРЯ КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО!

..... Силна рубла??!!???!!! Да започвам ли да се смея??!!
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
То рублата е била по-"силна" от $ и по времето на социализма, а SSср фалира, а не гнила Америка!!!!!
ЕТО, ГОВОРЯ КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО!

..... Едно е инфлация, сила на дадена валута, икономика и прочее в условията на пазарна икономика и естествени регулации от страна на самия Пазар! Съвсем друго е не дори когато изкуствено се определят тези неща, а се ТРОЛИ какво е положението!!!!!
Защото рублата е "силна", ама никой по света не я търси и шантажът на раSSия за сделки в рубли не мина!!!!!
Защото инфлацията в раSSия е "ниска" та чак нулева, ама само изпод пръстите и в устите на раSSийските тролове, на Пазара, В РЕАЛНОСТТА е коренно различно!!!!!
Защото икономиката раSSийска е "работеща", но само в сънищата на идиотите!!!!! Писах вчера: от 9-ти септември всяка сметка в $ (€ и въобще западна валута), с 1,25% КОМИСИОННА при теглене над 10 000$ и 1% НАЛОГ ЗА СЪХРАНЕНИЕ на чужда валута в раSSийските банки!
Та идеята на това (а то такива "1984" методи и практики колко се навъдиха от 24-ти февруари досега) е да се ИЗВИВАТ РЪЦЕТЕ на Бизнеса да държи парите си в рубли и да купува при нужда западна валута на определените от джуджетата кремльовSSки курсове!
И ето ти "силна" рубла и "слаба" западна валута: реализира Безнес Х нещо на международния пазар, получава твърда валута, продава я на ниски нива спрямо рублата в руSSия, защото в сметките й не е изгодно да я държи и ето ти икономически тоталитаризъм!
И това е само пример, един от многото!
Ето затова и напускат кадърните раSSията и ще станат 40 млн., не 4!
ЕТО, ГОВОРЯ КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО!
цитирай
7. vencivaleri1951 - не се правя Юлке, наистина не знам сега
03.07.2022 11:03
Беше малко над 600 преди година Ти питаш след промените . Ами не съм теглил
В омента в който видях коя яхна пенсионните фондове , разбрах, че на пенсия не трябва да се разчита. 600 е от соца, защото управителите съгл ТЗ се осигуряваха на минимална заплата-идеята беше да почнат да се осигуряват в частните фондове.
Аз и там се усигурих, макар че заради ЕГН то не бях длъжен. А се осигурих, защото жена ми реши да става пенсионен брокер-осигури първо мен, роднини и приятели и до там .Загубени пари, но с нея трудно се излиза на глава и платихме , да ни остави на мира.
Сега почнаха да отпускат някакви пари , но далеч от дължимото.
Какво ще направя със 600 лева, че да я взимам ежемесечно. Забравям и се сещам преди Коледа, преди почивка...Аз обичам да си правя сметката и съм пестелив. Пет внука за коледа, жена, деца...
Около 4000лв похарчихме за две седмици сега на почивката. Не работя почти -основен доход от наем и минимално заделям. Пенсията ми е спестявания за да мога да поглезя близки и себе си.
Не съм 2 м висок, напротив, гледам да не ме стъпчат.
Не гладувам и си плащам сметките-това е
Русия винаги е имала голями диаспори в чужбина. Същевременно /като изключим СССР/ Русия често е била спасение от глад и безработица за същата тази Германия. Германия до промените имаше сериозна диаспора в Русия-немски селища, райони и т н. Примерно Милер /шефът на Газпром е от руските немци/ Днес Русия приема легално около 10 млн души -малко от горе, малко от долу но тава е лимитът на трудовите визи. нелегално са още два , три милиона.
Тоест след Щатите и Германия нетно, посреща най-много гастарбайтери. Трудно се живее на Север и за това емиграцията е сериозна. По лесно е да се устроиш в Германия, Испания, отколкото в Питер, Москва, а курортните райони да не говорим
Лошо е да се говори , без да се опиташ да вникнеш в същността. Жена ми е говорила с една дама от Мурманск-магазинче за козметика държала в Несебър.
Оплакала се , че невърви тази година търговията.
После казала, не върви, не върви-в Мурманск вървеше, но не се живееше от студ и влажност-децата да растат здрави-за това сме тук

notfun написа:
къде, да се ''правиш'' на 2 м, висок..
по света има, ок 35 милиона русские..мигранти..
и в Германия, са втора диаспора след турците...

2 5 млн българи са навън, знаем , защо..
и, всеки си има, и лична причина, и личен ИЗБОР..
нали...
чувам, в България депозитите, гонят 80 милиарда лева..
чета, около 2 млрд €, годишно, се трансферират..от''чужбина''..
само, през банките...ами, другите, ами, колко от тези.
българи, инвестираха ,в имоти/ аз ,съшо/ а колко от НАС/мигрантите/
помагат на роднини, близки, с некое Ойро..
пак се измъкваш...подличко...
не Е възможно да не си знаеш..пенсията..
Венци, ето затова.Гошо, те нарича ''трол и лицемер;''
извини ме,това не е разговор, а..Оф митинг ))
на ветераните от Свещенат война..

...аз НЕ съм на социални в Германия, а имам към 12г, стаж,
и очаквам пенсия ,и от ЕС...
нещо, лошо ли е това...?
та, аз ,спасих семейството си, от фалит...
дурачок, си ти...ако си мислиш, че другите , хиляди
българи,са бедни, безимотни, отчаяни, и ще ''вдигат''
гладни..бунтове...това са жалки, и тъпи опорки, които ви 'задават''
от Щаба, личи си..
''Протестите'' на изРаждане ,са платени, винаги..от вашата..
могучоя.Кремлинскоя блудница, която..НЕ се НАЯДЕ..
от 10 века, да граби, краде,
и разорява ,нашата България...

срамота, е да те...слушаме, тук..
товаришч маркисист, и сталинист
гледай си..белите коси, и..болната..Съвест...пока..

цитирай
8. vencivaleri1951 - И природата и Фортуна до сега са били щедри към мен
03.07.2022 11:34
За това аз нямама обаче заслуга.
Иначе, гледам , че при теб е наплив.
Въпросът който задаваш е единственото умно нещо в коментара ти. Бих го разширил - и как ще живеят.
Не само тези които се чувстват руснаци, а и тези които се чувстват украинци. Гражданските войни винаги поставят този проблем, а в Донбас се води гражданска война. Същият въпрос е стоял между Севера и юга и болката още може да я различиш по изборните резултати в някои щати. Имало го е след гражданските в Европа, след революцията в Русия. Трудно, но да се надяваме . Днес гледаме в Запорожието родители кандидатстват за руски паспорти, децата отиват доброволци, а и обратно.


librarian написа:
[quote=vencivaleri1951]Не, Русия награди УССР с тези имоти сега си ги връща и ще си върне голяма част от тях
И не търси лапсус-разбира се че става въпрос за подразделенията дислоцирани при ВерхнеКаменск

Ами не, не съм си и помисляла да Ви подигравам с ВерхнеКаменск! Природата си е направила достатъчно гаврата с Вас! :-):-):-)
Въпросът ми беше дори руSSия да отвоюва "запланираните" украински територии, кой ще живее в тях??
Защото ако мислят, че ще са "освободените" украинци малко е смешно, не мислите ли??
Та въпросът ми беше Вие и подобните Ви, симпатизиращи на мародерска раSSия бихте ли отишли или кремъл отново трябва да разчита на бурятите??


ПП: Някога България награди ЦАРСКА РУСИЯ с признателност и то от сърце!
Сега си връща ДОСТОЙНСТВОТО по отношение на SSср и следцарска раSSия!


И още един ПП:
3. vencivaleri1951 написа:
Ами напиши в гугъл: уровень инфляции в россии за месяц...период и т н
За месец май ще видиш , че е 0,12% и имено движението на инфлацията надолу доведе до неоправданите очаквания за нулева инфлация/която не е добра винаги за икономиката, още повече при силна рубла/
И вникни
Едно е инфлация , когато паричната маса е по силна от стоките на "сергията" и съвсем друга , когато паричната маса е недостатъчна за наличните стоки

..... АМИ НЕ, НЯМА ДА ВИДИ ИНФЛАЦИЯТА, А ЩЕ ВИДИ ТОВА, КОЕТО кремъл КАЗВА!!!!!
Инфлацията ще я види както вече писах, ако сравни цените преди и след!!!!!
ЗАЩОТО ТОВА Е ИНФЛАЦИЯТА! А НЕ КАКВОТО НЯКОЙ КАЖЕ И ТО С ЛЪЖА!
Та отново идваме на "1984" на Оруел!
ЕТО, ГОВОРЯ КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО!

..... Силна рубла??!!???!!! Да започвам ли да се смея??!!
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
То рублата е била по-"силна" от $ и по времето на социализма, а SSср фалира, а не гнила Америка!!!!!
ЕТО, ГОВОРЯ КОНКРЕТНО И КОРЕКТНО!

..... Едно е инфлация, сила на дадена валута, икономика и прочее в условията на пазарна икономика и естествени регулации от
цитирай
9. librarian - !
03.07.2022 11:40
7. vencivaleri1951
НаполЬончик, никой не Ви пита колко сте похарчил за 2 седмици на морето, та да се наполЬоните, че са 4 000 лева, а други да наричате НаполЬончици и прочее!
Нито Юлия Ви пита колко Ви е конкретно пенсията, а поне според мене идеята й беше друга и тази, че ако има 13% инфлация в България (водя се по нейните думи и дано съм я разбрала правилно), то корекцията на пенсията е близо 40%!

А тя казва и нещо друго важно, което аз ще допълня:
notfun написа:
по света има, ок 35 милиона русские..мигранти..
и в Германия, са втора диаспора след турците...

2 5 млн българи са навън, знаем , защо..
и, всеки си има, и лична причина, и личен ИЗБОР..

Няма да проверявам дали са 35 млн. руските емигранти по света, може и повече да са! Но дори и да са наполовина, 18 млн., това пак е над 15% от населението!
При 18 000 000 руски емигранти, а те казва Юлия са 35 000 000, имаме 15% (при второто число близо 25%, ЕДНА ЧЕТВЪРТ) емигрирали от "хубавото" в раSSия към "гнилото" и "лошо" на запад!
Хайде сега цитирайте колко германеца емигрираха в раSSията, ммммм?!
А колко американеца, ммммм?!
И само не забърборвайте за онези германци, които били избягали от глада и намерили спасение в раSSия преди десетки години! Защото ще покажете уникална тъпота дори само с това да не схващате, че автогол си вкарвате!

После: "всеки си има, и лична причина, и личен ИЗБОР", казва Юлия!
Акцентът тук е на думата "лична/личен"!
Лично никой украинец не избира да го денацифицират, а това е извинение за личния вампиризъм на раSSия!
Иначе "лична причина, и личен ИЗБОР" при нормалните руснаци ги виждаме: до сега, за 4 месеца, 4 милиона руснаци намериха "лична причина, и личен ИЗБОР" да скъсат с раSSия!
4 милиона! За 4 месеца!

Ето това са показателните цифри за инфлация, дефлация, силна рубла, раSSийска икономика и раSSийски рай: 4 000 000 руснаци казали "сбогом" на фермата за 4 месеца!
Да Ви са честити "величието" и "успехите" раSSийски!



8. vencivaleri1951
vencivaleri1951 написа:
Въпросът който задаваш е единственото умно нещо в коментара ти. Бих го разширил - и как ще живеят.
Не само тези които се чувстват руснаци, а и тези които се чувстват украинци. Гражданските войни винаги поставят този проблем, а в Донбас се води гражданска война.

Като изключим наполЬонченето за природа, Фортуна, САЩ и прочее, се съсредоточаваме върху това, че в Донбас не се води гражданска война, а завоевателна война от страна на мордорска руSSия!
Както и изобщо не стои и не може да стои въпросът КАК ще живеят, а точно КОЙ ще живее!
Навсякъде по света в богати в едно или друго отношение райони се живее добре, много добре или отлично! Та въпросът КАК изобщо не стои, при все да съзнавам представете си, че имате предвид взаимно руSSнаци и украинци като общество, а не икономически! Което обаче не стои като въпрос, защото не може да се получи!
Украина е на украинците и така ще бъде винаги!
раSSия ще си строши този път напълно зъбите, но ако все пак известно време се получи прогнозираното от Вас, при все да е изключено, то тогава ще видите какво е гражданска война!

ТРОЛ сте Вие, Тодоров! ЛИЦЕМЕРЕН ТРОЛ!
Без капчица чест и достойнство!
цитирай
10. theeconomist - венци, венци, пак бориш ментални и ...
03.07.2022 16:10
венци, венци, пак бориш ментални и интелектуални дефицити.
Като ви гледам чаршафите , на Пиета фон Резунглупостите и ми се повръща, госпожи.
Събралисте най - хубавото от Елочко Щчукина ...:-))))
цитирай
11. notfun - ....венции, разбира се, те питах за БГ инфлация, за послед 5- 6 мес..
03.07.2022 16:56
не,че ми е важна тв пенсия, и твоят стандарт...
...моля те,Темата, е полит. иконом. ,нали..
за да ''докажем' ,с колко % ,коригираха пенсиите
, ПП на Петков и А Василев..
аз , ти, пиша за..компютри, ти ми говориш, за сливи, и компоти..

разбира се, ти си най.Умен, в твоята седянка, затова, и изобщо, ти пиша..
така е, и с брака..Хората, се опознават ))

хубава вечер, утре, пак...нови локуми...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061135
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031