Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2022 17:48 - Предай на всички! Посмъртна изповед на отец Власий, духовник на Пафнутиевия Боровски манастир!!
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1657 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.05.2022 17:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Неколко дни след смъртта си, ноември 2021 г., преди 40-тия ден, схиархимандрит Власий (Перегонцев) се явил в сънно видение на един вярващ човек, син на свещеник, когото познавах от много годинии. Това било сънно видение, а не сън. Понеже се отличава от съня, с това, че се помнят и най-малките подробности. Даже и след неколко дни. Нито един сън не се помни така ясно...   На вид отеца беше много тъжен, и даже плачеше. Приживе никой никога не го бе виждал толкова разстроен. Сякаш нещо много сериозно го е потресло... Според вида му, ставаше ясно, че работите му на митарствата отиват към много лошо. Виждаше се също, че отеца много силно съжалява и скърби за нещо.    Схиархимандрит Власий каза:   - "Предай на всички! Ваксинация с тези проклети сатанински инжекции, в никакъв случай не трябва да се прави! Това вече е белегът на антихриста! Дойде времето да се определи и да се избере, Кръст или Хлеб? Избиране на хляба, ваксинацията и биометрията е предаване на Бога и приемане белега на антихриста: (Също и) Учението, институтът, кариерата, работата, образованието, комфортът в градски условия, пенсията, привилегиите, намаленията, хубавата заплата, бизнесът и другите всякакви мерзки блага. А Кръстът е отказ от ваксинации, отказ от биометрия и от новите (електронни)документи, от номерата (ЕГН) и от пластмасовите (лични, банкови и всякакви други) карти. Преселване в къща, в отдалечено село, на (своя) земя. Без телефони, със свой кладенец и печка на дърва. Връщане към плуга. Живот без магазини, а само със своя градина и домашни животни. А после, за некои, и изповедничество, и мъченичество. Нека всеки избира сам. Времето вече дойде. С кого си, с Бога или с антихриста? Ако искаш да спечелиш рая, преселвай се на село. Обединявайте се с други вярващи в малка общинка и търсете свещеник, не предал Бога.   А ако изберете градския комфорт и останете в града, знайте, че с измама или насила, в магазина, в банката, в обществения транспорт или някъде другаде в града, ще ви сложат (инжектират) печата на антихриста. Затова, който остане в града, го чака адът и вечните мъки. Втора възможност няма да има за никого, да се преживее живота отново, и всичко да се поправи.   Докато бях жив, много неща не знаех за ваксинациите, и узнах цялата истина, чак след смъртта. Докато бях жив, и аз бях излъган. И мислех, че това е обикновено инжектиране. Каквото беше преди 70 години, когато учех в медицинския институт. Стряшно сбърках! Понеже не знаех цялата истина за тези инжекции. И до самата си смърт не разбирах, че правя катастрофална грешка. Оказва се, че ако принуждават в манастира за ваксиниране, трябва вече да се напуска манастирът и да се живее вкъщи. Аз страшно сбърках! Но не знаех и не разбирах, че съм сбъркал. Бях в голямо помрачаване на разсъдъка. Така, преди края на живота, ми отмъстиха злите духове, зашото измъквах от лапите им много човешки души.   Вярващите трябва да се молят за своя духовник и всякак да го подкрепят молитвено. Понеже на него, служителите на преизподнята правят много магии, за да се отклони от истинския път и да поведе в ада всички вярващи, които му се доверяват. А за мене много малко хора са се молели. И даже, които са се молели, се молели слабо. Но тогава аз не знаех всичко това. А много от вас, оказва се, са знаели всичко. Но никой от вас не ми подсказа и не посочи грешката ми. А некои даже са ги молили да дойдат при мене и да ми разкажат подробно, всичко за инжекциите. И да ми покажат всички документи и доказателства. И ако некой беше направил това, и ми беше разказал всичко, и обяснил и убедил, аз щях да призная грешката си и щях да се откажа от думите си, че разрешавах ваксинациите. И така, той щеше да спаси много хора, и да предпази от тази страшна грешка, духовника на манастира, и братята и голям брой хора, и щеше да има на Небето много голяма награда. Но ни един от вас не пожела да направи това, а можеше. И се лишиха от наградата. И даже вече имате грех, за това.   В никакъв случай не трябва да се ваксинирате. Във ваксините има течен чип. И които се ваксинират, мнозинството ще измрат, до 5 години. За богатите инжекцията е друга, а за обикновените хора - друга, - смъртоносна. Всичките тези "ваксини" са много, много вредни за здравето. Старците (монаси и свещеници) също грешат, понеже не знаят всичко. Те знаят много, но не всичко. Всичко знае само един Господ Бог.   Оказва се, че днешните съвременни инжекции са съвсем други, съвсем не, каквито бяха до сега. Във всяка съвременна инжекция (ампула) има нано-микрочип. С личен номер за всеки човек. За да се определя точното местоположение на всеки "ваксиниран", и за следене на човека. Чипът даже може да чете и предава на компютър (чрез 5 G интернета), мислите на човека. В микрочипа има записано и отричане от Христа, и числото на антихриста 666. Във всяка инжекция срещу тази (измислена) болест го има този микроскопичен чип, който е по-тънък от косъм. С човешко око не може да се види, а само под микроскоп. По време на инжектирането, с течността се имплантира в организма на човека и този микрочип. Сега така чипират кучетата, котките, кравите и другите животни. Организмът на човека произвежда енергия, която е напълно достатъчна за постоянната работа на наномикрочипа.   Когато дойде на власт антихрист, в Евросъюза ще включат суперкомпютъра. Той е с огромни размери. Колкото пет етажна сграда. Ще включат и всички вишки (антени) и ще включат изведените на орбита (от Илон Маск) множество спътници. И с наномикрочиповете, антихрист и слугите му, ще управляват хората. На човека ще може да бъде давана всякаква заповед, например, да спре и да стои или да тича, или всякаква друга заповед, и той против волята си, ще я изпълнява, макар и да не иска.   Първо ще е печатът на антихриста, и чак после ще дойде антихрист, когато почти всички хора ще са с печати. Антихрист няма да дойде на власт, преди да е чипирано повече от половината население на земата. Колкото по-рано основната маса хора бъдат "ваксинирани", и приемат биометрията, толкова по-рано ще дойде на власт антихрист...   За отричането, което е записано в микрочипа на всяка инжекция, подробно разказва свети Нил мироточиви от Света Гора. В микрочипа е зашифровано следното отричане от Христа "Аз съм твой. - Да ти си мой. - Доброволно идвам при тебе, а не на сила. - И аз те приемам по твоя воля, а не насила". Така се обръща човек към дявола. С което се отрича от Христа и се съгласява вечно да е роб на дявола и да сподели с него адските мъки в ада.  След въвеждането на микрочипа в организма на човека, наномикрочипът преустройва ДНК-то на човека. Отричането от Христа постепенно се записва във всяка клетка на човека. За цялото преустройство на ДНК-то са нужни средно 9 месеца. Толкова, колкото майката износва детето си. След което човек, от свободен и самостоятелен, се превръща в полуробот, получовек, полукомпютър. От този момент, човек започва да бъде забелязван (от Блутуд устройствата) и изобразяван на локаторите и на компютрите. И вече никъде няма да може да се скрие.   В тази "ваксина" има и абортивни материали от хиляди убити при аборти, деца. И човек, приел тази ваксина, става съучастник в убийството на всичките тези абортирани деца.   Във "ваксината" има много вредни за здравето вещества и болести. В продължение на 5 години, а и по-рано, мнозинството ваксинирани ще умрат. Тези инжекции не спасяват от болести. Инжекциите са напълно безполезни (за здравето, но обратното, ще се разболеят много повече ваксинирани хора и ще умират, в сравнение с не ваксинираните.   Хората приели по време на живота си, ЕГН, и всеки друг документ, след 1991 г, електронна карта или номер, на Страшния Съд ще бъдат заедно с отреклите се от Христа. Понеже във всичките тези документи е записано отричането от Бога. И Господ, на Страшния Съд, ще се откаже от тях и бесовете ще ги поведат към ада.   Много то вас ще доживеят до антихриста. И сега, и при антихриста, вярващите ще могат да преживеят само като отшелници. Както живее сега Агафия Ликова. Но във вярата и, в никакъв случай, не преминавйте. Трябва да останете в Православието. Това е единствената правилна вяра в света.  Само в праволсавието се е запазило всичко, точно както е заповядал Сам Господ. Всичките останали вери са изопачени, от обикновените грешни хора... и са под анатема. Хората от другите вери, освен православните, няма да наследят Царството Небесно.   Моля всики, които ме познаваха, да четат за мене Псалтир. И да добавят, при четенето (освен моето име), "и всички сродници, и всички православни християни". Така, както четехте в приемната, пред килията ми, когато стоехте на ред, да ви приема. Само че, сега, за упокой.   Целта и предназначението на живота ни, на земята е, определяне личната ни участ във вечността. Всеки там ще получи място, което е заслужил с живота си на земята. Ни повече, ни по-малко. А именно такова, каквото е заслужил. Затова човек се ражда и живее на земята. За да определи своето място във вечността. - В рая или в ада. Именно, къде, и точно на кое място.   Мене, за съжаление, ме чака адът. Защото благославях хората да се ваксинират. Нищо, че цял живот бях свещеник и монах".  (В този момент отец Власий спря да говори и се обля в сълзи. И дълго време не можеше да говори. После събра сили и продължи. Но от време на време, пак се обливаше в сълзи.)  От вярващите и от свещениците, и от монасите се иска много повече, и отношението към тях е по-строго, затова местата им в ада са на самото му дъно. Защото всичко са знаели, но не са се справили със задълженията си. Мнозинството свещенослужители и монашестващи са на самото дъно на ада. А там е студ, и лед, и мраз. Моето положение се утежни, понеже вярващи, без мое знание и съгласие, записали моите погрешни думи, на телефон и ги качили в Интернет. И това видяха огромен брой хора. Макар думите ми да се отнасяха само за намиращите се в манастирската трапезария. А не за всички хора.   Аз виждам всички, които идват на гроба ми. Но цветя и венци повече не донасяйте. От тях, ние умрелите, нямаме никаква полза. Вместо цветя, донасяйте и оставяйте за мене восъчни свещи. Раздавайте само постни продукти. Блажни не раздавайте и не носете на панихида! Давайте храна на птиците и на бездомните животни. Подавайте на проскомидия, на Псалтир и на треби. Може да давате и милостиня. От нея всички ние получаваме полза.  А и на вас се брои за добро дело, което ще ви помага при минаването през митарствата, и ще се зачита при определяне на загдробната ви участ във вечността. А цветята и венците, и блажните храни, са пари хвърлени на вятъра. От тях никой от умрелите, никаква полза не получава. Ни вие, ни ние. Цветя повече не носете на моя гроб. Вместо тях, по-добре запалете восъчни свещи. Помолете братята в манастира да поставят на гроба ми, улична неусгасваща лампада, както в другите манастири. И покрит, против дъжд, канон за свещи. И да следите, на гроба ми постоянно да горои лампадата, и по възможност, палете за мен свещи.   Бог и мене може да прости и да ме помилва, и да ме освободи от ада, и да ме приеме в рая. Но за това трябва, хората, които живеят на земята да извършат подвиг, равноценен на моята трагична грешка. Т.е. да вършат добри дела, за разкриване цялата истина на хората, за тези "ваксинации". Равнозначни на вредата, която нанесоха моите думи за ваксинациите. Та на везните, направените от вас добри дела, да претежат, над моята катастрофална грешка. Моето спасение сега е във вашите ръце. Сам, за себе си, аз вече нищо няма да мога да си помогна. И никой от умрелите, след края на земния им живот, сам не може да си помогне. На нас могат да ни помогнат само хора, които живеят на земята. Моето спасение сега е във вашите ръце, и във вашата отговорност. В ръцете на хората, които живеят сега на земята. Уко успеете с добри дела да покриете моята грешка, аз ще бъда помилван. А ако не успеете, завинаги ще остана в ада.   Помолете братята в манастира, да премахнат от манастирския сайт, от социалните мрежи и изобщо от всякъде, където и да го има видеото от манастирската трапезария, в което разреших, да се ваксинират. Ако премахнат от всякъде това видео, аз ще получа малко облекчение. И всички, които са качвали това видео, моля да го махнат. И не се оправдавайте с мен и с моето видео, когато агитирате за ваксинациите. Може само да добавяте откъса, в който казах, "отец Власий не благославя, да се ваксинирате". Това е моето истинско благословение за вас, по повод ваксинациите.   В началото аз дълго не благославях ваксинациите. А първата дума е по важна от втората. И първото благословение е по ценно от второто.   Ако можете, публикувайте го. Може да публикувате напълно видеото от манастирската трапезария, но едновременно с изобличаване на моята грешка (с линк). Така, няма да се обиждам. А разрешавам и благославям да се прави това. Много ще се радвам, ако изобличавате грешката ми и разказвате на колкото може повече хора, че съм сбъркал по въпроса за ваксинациите. И даже ще получа известно облекчаване на моята участ. Както направи един православен калужски журналист. Той показа цялото мое видео, от манастирската трапезария, но обясни на хората, че схиархимандрит Власий в това видео е сбъркал, относно ваксинациите.   Отеца разказа много неща, вкл. и за отрока Вячеслав. И за много други важни въпроси. Но това ще бъде публикувано в следващи части. Накрая схиархимандрит Власий зарида, направи земен поклон и помоли всички вярваши за прошка, за неговите грешки.    Отеца каза още:   Моля за прошка всички, които съм обидил по време на живота си, и чиито надежди на съм оправдал. Кому, нещо неправилно съм казал. Кому съм дал неправилен съвет. Понеже в некои съвети също сбърках. И самият аз в некои неща грешах. Но бях уверен, че постъпвам правилно. И чак след смъртта, узнах цялата истина. И разбрах, че по некои въпроси съм грешал. Особено по въпроса за ваксинациите. А тези, които са знаели всичко, не поискаха да дойдат и да ми посочат грешките, и да ми разкажат цялата истина. Моля всички за прошка. Простете ми, ради Христа, всичките грешки. Аз сега мнго съжалявам за тях. И молете за мене Бога. Само вие можете да ми помогнете. Цялата ми надежда е само във вас. Аз за вас, нощем, докато бях жив, правех земни поклони. Изваждах частици на проскомидията. Много, много се молех за вас, да имате работа, семейства, здраве. Нима сега вие не можете да се помолите за мене? И да ме измолите от ада. Както вярващите измолили оня отец схимник, за грешката му. Помнете че освен вас, аз нямам никого другиго. Освен на вас, няма на кого другиго повече да се надявам. Не ме предавайте и не ме подвеждайте. Иначе ще си остана завинаги в ада. Много разчитам на вас. И се надявам, че ще ме измолите. Отеца се обля в сълзи и нищо повече не можа да каже. И с това сънното (ми) видение завърши.  


Видео


https://drive.google.com/file/d/1Yn4aQ-c2TuEAFZUeXqOlomvSTDfwoqSN/view   http://www.logoslovo.ru/forum/all_1/topic_25569/    



Превод, Григор Симов   



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28315113
Постинги: 4287
Коментари: 7547
Гласове: 8239
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031