Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2021 21:23 - Моят ден днес в Регенсбург, посветен на 4-тата ваксина
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 874 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Моят ден днес в Регенсбург, посветен на 4-тата ваксина

(важна информация за свободолюбиви сънародници)

15.12.2021 – Днес в 15,10 МЕТ след кратко закъснение от 5 мин ми сложиха и четвъртата ваксина (първата си я слагам сам от февруари 2020 досега без изключение всеки ден!) под контрола на домашната лекарка – слагащата е студентка в медицинския факултет на Регенсбургския университет, но и контролиращата е на около 30 години наглед ... Като пристигнах в кабинета имах малко главозамайване и затова след слагането лекарката каза да си полегна малко на кушетката в кабинета и излезе, за да продължи със следващите... Аз поседях на креслото около половин час (неудобно е все пак да си легна сам) и си тръгнах бааааавно и предпазливо – тоест отидох в близкия „Кауфланд“, за да си купя за хапване.

В сградата на Кауфланд е и Телеком – там едно младо момиче пък ми сложи в телефона App CovPass, тъй като аз не зная, как да си го сложа сам.

След 1 час бях в къщи, почувствах, че съм добре и реших да проверя, дали наистина е така: направих една доста интензивна разходка до Телевизионната кула в близкия парк.

Върнах се в къщи – ах, добре ми ееееееееееее! Какво следва тогава – почти ежедневния ми номер – лек танц, обикновено рок на Чък Бери или някой друг сащски симпатяга, но днес реших да карам в стил „франсе“ (когато Макрон посети Бойко в кобургския исторически дворец Евксиноград във Варна, бившият – Slava Bogu – премиер му каза да бъде рахат, че не винаги се превежда, тъй като ние българите всички сме „франсе“.

Така се сетих за един много приятен френски състав от времето, когато бях във Висшето народно военно-морско училище („Черните шосета“, 1961,62 г.) и си поиграх соло, интензивно. Ах, не може да бъде – пак добре!!! Аз си мислех, че 3-тата ваксина ще ме умори, но засега в първите часове нещата изглеждат наред! Как да вярваш на разни информации?! – Но – има време – ако стане нещо, ще ви кажа (ако успея, де ...).

Бъдете здрави и ... както решите! (нали казват, че сме били свободни ...аз рядко усещам свободата, ама това е, защото съм много опъкъв).

АМИН! (тоест в превод от еврейски – ИСТИНА ВИ КАЗВАМ!).




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5263910
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031