Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2021 22:15 - Костадин Костадинов: Престъпници заплашиха семейството ми
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 749 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Костадин Костадинов: Престъпници заплашиха семейството ми   Новини 21:00 - 14 Октомври 2021 1150     image Автор: Lupa.bg

Престъпници са заплашили семейството на лидера на ПП Възраждане и кандидат за президент Костадин Костадинов.

Това разказа самият той пред кореспондента на БГНЕС във Варна.
"Днес мутри, които са се представили за журналисти и блогъри, впоследствие се оказва, че са от някаква фейсбук страница, наречена с вулгарно име, са идвали днес в училището, където учи непълнолетният ми син и са го издирвали в училищния двор с разпечатана негова снимка. Разпитвали са и други ученици дали го познават, след което майка му подава сигнал в полицията”, разказа Костадинов. Полицаите дошли на място, но не успели да ги хванат.

Междувременно хората, които търсели сина ми, отишли на адреса, където живее пък дъщеря ми с майка си и започват да блъскат, тропат, ритат, звънят около 15 минути без да спрат, слагат ръката на шпионката без да се вижда кой е. През това време се прибрал баща ми и те налетели на него. Извикана е полиция", разказва Костадинов. Той каза, че тримата нападатели били с черно Ауди с великотърновска регистрация. Според Костадинов, това е откровена политическа поръчка.

"Планирано е идеално, аз не съм във Варна, бях в чужбина по времето, когато те са дошли в града. Аз вчера се прибрах, те вчера са започнали да обикалят напред-назад из града и буквално да издирват семейството ми. Вчера се прибрах от Германия, а днес имахме откриване на предизборната кампания в манастир до Монтана. И те са избрали нарочно този момент.

В момента, в който разбрах какво се случва веднага тръгнах, но имам шест часа път от Монтана до Варна”, разказа още Костадинов и добави, че ще заведе дело.

"Има преписка образувана в прокуратурата, тя ще прецени дали да им повдигне обвинение или не, но ние със сигурност ще заведем дело. Точно преди няколко дни бях предупреден, че ще има срещу мен много сериозна атака и ми казаха, че последното нещо, което ще остане, е да посегнат вече физически. И друг път са ме заливали с помия, но досега никога не са замесвали децата. Наистина не мога да повярвам на това, което се случва", заяви още Костадинов.

https://lupa.bg




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19825864
Постинги: 45041
Коментари: 6163
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930