Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2012 09:08 - Разговор между адаши (българин и турчин), български граждани, на тема ЛЯВО, ДЯСНО и РЕФОРМИ в държавата
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 1155 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.05.2012 09:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Разговор между адаши (българин и турчин), български граждани, на тема ЛЯВО, ДЯСНО и РЕФОРМИ в държавата

 

Аз се казвам Илия, а той се казва Али! „Срещнахме се” във фейсбук-групата:

,,СДРУЖЕНИЕ ГРАЖДАНСКО ОБЕДИНЕНИЕ ЗА РЕФОРМИ В ДЪРЖАВАТА,,- ,,ГОРД,,

          Някой ме е включил в тази група, без да ме пита – нищо лошо!

          Тя е за реформи в държавата чрез гражданското общество – чудесно!

          Аз си пиша в нея, това, което мисля, тъй като винаги се стремя да избягвам да бъда КОНФОРМИСТ. При тоталитарния комунизъм искаха от мене да съм конформист и аз се опъвах при всеки възможен случай – включително, когато беше извършено отвратителното тоталитарно престъпление за НАСИЛСТВЕНОТО ПРЕИМЕНУВАНЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ ТУРЦИ И ДРУГИ МЮСУЛМАНИ!!!

 

          И така, Али ми писа следното:

Alish Hodjov : Уважаеми Г-н Илия Ганчев ,нито ви познавам лично нито имам нещо лично против вас, но позволете ми да си изразя и моето лично мнение което във никакъв случай не ангажира като цялостно групата на "ГОРД". Радвам се много че сте тук за да изградим едно активно Гражданско Общество и лично аз оставам със убеждението че вие тук сте намерили пространство да рекламирате и ни налагате една ужким"АВТЕНТИЧНА ЛЕВИЦА" във ваше лице виждам един пропагандатор на нещо фалшиво как да повярвам на вашият социализъм като повече от 50 години бяхме учени и възпитавани че комунизъм и равен социализъм има и че повече от 50 години ние вървяхме към бъдещето на светлият социализъм. Но и тъка доживяхме че нито комунизъм;нито социализъм та нали вашето Комунистическо социалистическо правителство ни ръководеше през тез години които ни оставиха едно трагично и горчиво наследство та нали именно те разрушиха морала и хората със тяхното възпоитание че господ няма -комунизъм и социализъм има. Не зная но аз мисля че ще е подобре другаде да рекламирате идеите си защото смятам че тук не е рекламационно табло и за политическа пропаганда.

          Моят отговор е следният:

Ilia Ganchev : Драги адаш! Благодаря ти за писмото - самото то е вече израз на уважение към мене. Заставам изцяло зад думите ти за ФАЛШИВОСТТА НА ПРЕЖИВЯНИЯ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ЕКСПЕРИМЕНТ В БЪЛГАРИЯ И ДРУГИТЕ ТОТАЛИТАРНО-КОМУНИСТИЧЕСКИ ДЪРЖАВИ! Наистина не би и могло да се доживее "светлото комунистическо бъдеще" в условия на липса на истински и неограничавани свободи и права!!! Допуснал си грешка в оценката си за мене, което се дължи на това, че не ме познаваш, включително и не знаеш, че съм развил в много свои изчерпателни и кратки публикации твоите мисли за тоталитарния социализъм. "Комунистическото социалистическо правителство", за което говориш, не е било нито мое, нито на твоя баща (имам предвид това, че си много по-млад от мене и по физически причини не би могло да бъде твое). По отношение на "трагичното и горчиво наследство" от това време - да, то е такова особено що се отнася до повреденото съзнание на хората за десетилетия напред.

          Втората част на моя отговор се отнася до това дали мога да "рекламирам идеите си в това рекламационно табло": ДА МОГА И ЩЕ ГО ПРАВЯ - в противен случай ще се повтори ограничението на свободите от времето на тоталитарния комунизъм, който ти и аз ненавиждаме еднакво - аз може ми даже с по-голямо право от тебе! АЗ НЯМА ДА ДОПУСНА ОГРАНИЧАВАНЕ НА ПРАВА И СВОБОДИ НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ "независимо от етнос, вяра или политически убеждения" (както е записано в българската конституция). Аз съм християнин, а ти муслим - прекрасно! Аз съм стар, а ти млад - голямо чудо! Аз съм българин, а ти турчин - е какво от това, значи общо сме "кръстоска"! Аз съм социалист, а ти „капиталоид” - чудесно! НЕКА ВСЕКИ СИ ИЗЛАГА МИСЛИТЕ, НЕКА РАСТАТ МНОГО И РАЗНООБРАЗНИ ЦВЕТЯ В НАШАТА БЪЛГАРСКА НИВА, а хората във времето, както са считали великите Левски и Ататюрк, сами ще решат КОЙ ВЪВ КАКВО Е ПРАВ ИЛИ КРИВ!!! Желая ти да бъдеш все така умен и настойчив! адашът Илия

P.S.: Тъй като не се познаваме, казах, че си „капиталоид”. Да се поясня, за да не се обидиш: ако знаех, че експлоатираш, т.е. ограбваш чужд труд (труд на твоите наемни работници), щях да те нарека „капиталист”, което би било точно; ако знаех, че си партиец в партия, която слугува на грабителите на труд и собственост, щях да те нарека „слуга на Капитала”. Предполагам, че не си нито едното, нито другото и тогава остава онова, за което един друг приятел ми беше казал: „Аз съм наемен работник на заплата, т.е. беден, но имам десни убеждения и съм против левите!” ОК!




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5310275
Постинги: 4992
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930