Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2011 09:06 - Националният социалистически вожд бил поканен да оглави ПЕС по време на потъването на Европа?!
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.11.2011 11:34


Националният социалистически вожд бил поканен да оглави ПЕС по време на потъването на Европа?!

 

... „защото Размусен дипломатично напусна поста си” ...

Моят връстник от Дания, Пол (р. 1943), обича Сергей и още на 6.6.2009 го нарече  „Станишев - пътеводна светлина в Европа

 

Изявление на Пол Нируп Расмусен, председател на ПЕС, преди Конвента (конгреса) на партиите от Европейската капиталистическата левица на 25/26.11.2011

21/11/2011

„Обявявам, че, след Съвета и Конвента на ПЕС, ще сляза като ПЕС-председател. Всяко нещо си има времето. За мен е дошло времето да започна нова глава от живота си. Имах честта и удоволствието да допринасям в решаваща фаза на развитие за нашата обща Еропейска партия. Приятели, аз се чувствам, че ПЕС беше с мене през целия ми политически живот. За първи път участвах в много от заседанията на лидерите на ПЕС в качеството си на партиен лидер на датската Социалдемократическа партия, а след това като министър-председател в продължение на девет години, преди да бъде избран за председател на ПЕС през април 2004.

Сега е време за промяна - този път от личен характер. През цялата си политическа кариера съм принадлежал към политическия корпус и се опитвах да направя най-доброто. Сега е време да се вслушам в нуждите на собственото си тяло и да направя отговорен ход. След няколко десетилетия в националната и европейската политики, за мене е дошло времето, да се съсредоточа върху семейството си, върху проекти, близки до сърцето ми в Дания и се опитвам да остана в добра форма.

Тази решаваща фаза за ПЕС се опира върху най-голямата ни сила - тя се основава върху фундаменталната ни вяра в солидарността. За осем години тази сила ежедневно е присъствала в живота ми; от моите приятели в всички ни партии-членки, в групата S & D в Европейския парламент и в ПЕС-групата в Комитета на регионите, от ПЕС-жените до ентусиазма на нашите ПЕС-активисти; от нашата фондация FEPS, до жизнеността на ECOSY, и от нашия неуморим ПЕС-секретариат, така умело ръководен от нашия генерален секретар Филип Кордери.

Нашите съвместни усилия са ни доведоха до този ПЕС-конвент – най-голямото събиране на прогресивните европейци.

Нашите принципи, ясно изразени, са здраво закотвени в в корените на социалистическата и социалдемократическа мисъл. Ние прекарахме 8 години в старателно изграждане на нашата платформа. Сега тя ще бъде до Вас, за да използвате тази платформа за възобновяване на нашите споделени мечти.

"Нищо не прави земята да изглежда толкова просторна, колкото да имаш приятели от разстояние; те правят ширините и дължините”.

По време на битието ми като президент на ПЕС, както и по време на политическата ми кариера, аз бях благословен от съдбата. Имах достатъчно късмет да имам много, много приятели по целия свят и целия този велик континент Европа. Аз ще остана, както можете да очаквате, пълен с енергия и страст за нашата прогресивна кауза. И аз с нетърпение очаквам енергия и вълнение на нашия Конвент след няколко дни.     

Благодаря ви много за чудесните послания на подкрепа!”




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5316640
Постинги: 4998
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930