Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2011 08:45 - Питат ме, защо съм станал член на БСП? (Въпрос с малка трудност!)
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Питат ме, защо съм станал член на БСП? (Въпрос с малка трудност!)

По различен начин ми задават този въпрос – примерно:

„Не е ли лицемерно да членуваш в БСП (и то от толкова съмнително кратко време, особено за достойната си възраст, да не говорим за политическата ти история от преди това, до колко се припокрива с тази на БСП? Как го получи това просветление на 65, че това е твоята партия?) .... защо трябва да ти чета книгата, за да получа отговор на въпрос, който се задава при обикновен прием на нов член в партията?”

Много подробно всеки от Вас може да си отговори на този въпрос, след като прочете внимателно книгата ми: Разговор с бъдещето

(http://bsp1891.org/Razgovor%20s%20badeshteto.pdf)

         Мога разбира се да дам и кратък отговор:

         Когато ме приемаха в края на януари 2009 в БСП (в присъствието на др. Гуцанов), ме помолиха да обясня накратко за себе си и аз обясних приблизително следното:

         „Почти всички ме познавате и знаете, че съм бил член на БСДП в СДС, която напуснах през 1993. Следях с интерес развитието на БСП и когато видях, че тя стана като СДС, реших да вляза в нея, за да й помогна.”

         Присъстващите се зарадваха на тези думи и ме приеха единодушно!

 

         Може да е било грешка това, че бях член на БСДП в СДС - т.е. в най-лявата от всички 16 партии и движения в СДС, когато то беше коалиция, т.е. до 1993. А на 1 април 1993 напуснах БСДП и следователно и СДС. През това време обаче - и преди това и после - ръководители на БСП в страната и Варна включително, извършиха не грешки, а направо престъпления - спрямо партията си, спрямо народа си и спрямо държавата си. А сега БСП (на Петър Димитров и Георги Гергов) е по-дясна от БСДП (на Петър Дертлиев), така че който е социалист, да я промени!!!

 



Тагове:   що-е-бсп,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5305476
Постинги: 4991
Коментари: 877
Гласове: 1355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930