Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2011 12:56 - ЗА ЗАДУШНАТА АТМОСФЕРА В БСП
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове:
0



ЗА ЗАДУШНАТА АТМОСФЕРА В БСП

 

Един човек от Варна ми написа следното лично писмо - (МАХНАЛ СЪМ ОНОВА ОТ ПИСМОТО, КОЕТО БИ ГО ИЗДАЛО НА ПОДЛЕЦИТЕ):

"Хубави са нещата които правиш. Чувам за теб нещо което не ми хареса, знам какво е да си аутсайдер, преди няколко месеца мои действия се изтълкуваха срещу ... , а те не бяха такива. Сега чувам за теб подобни работи, вярвам че действията ти не са подкрепени от Одесос, а от добри намерения. Просто няма кой да рзбере това, защото има една хубава поговорка "Човек подозира другите в това което сам прави". И тъй като в организацията почти никой не прави безкористно разните работи, то и няма как да подозират, че някой прави нещо безкористно и с чиста умисъл. .... Надявам, се това писмо да остане само между нас."

 

Отговорих му следното, но го казвам и на Вас, за да знаете, как отговарям на "плесница по едната си буза":

 

1. Всичко, което чуваш за мене, е обикновено от подлеци, глупаци или некадърници. От хора с обратните на тези 3 качества едва ли си чувал някога нещо. Така, че - СПОКО! За мене - само от мене - другото е СМУЩЕНИЯ В СИГНАЛА ИЛИ ЧИСТИ ИЗМИСЛИЦИ ... Аз отговарям на всички въпроси конкретно и това дразни споменатите ...

 

2. Всички мои действия са обмислени, а мислите по тях предварително споделени - който има забележки, не стои ням или в засада, а пита и аз отговарям.

 

3. Когато смятам че съм прав във нещо, ми е все едно, кой е казал : "Ганчев е прав!" - ако е бил "дяволът", значи дори и той е разбрал. Ако дяволът се възползва заради дяволиите си, то аз скоро след като науча, му подрязвам опашката и рогцата ...

 

Обичащ ближните си: Илия

 

P.S.: Който има забележки или въпроси по това писмо (става въпрос само за моето), може да ми ги зададе лично или както намери за добре - МОЖЕ И ЧРЕЗ НЕЗАВИСИМИЯ В. НАРОДНО ДЕЛО!



Тагове:   бсп-атмосфера,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5310732
Постинги: 4994
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930