Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2011 13:33 - Приятелски разговор между млад социалист (стар член) и стар социалист (млад член)
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 543 Коментари: 0 Гласове:
0



Приятелски разговор между млад социалист (стар член) и стар социалист (млад член)

 

Разговорът е интересен и има дискусионен характер, затова го публикувам за широките народни маси:

(ПОВОД: Моята публикация: ЗА ЗАДУШНАТА АТМОСФЕРА В БСП

http://iliaganchev.blog.bg/politika/2011/11/16/za-zadushnata-atmosfera-v-bsp.851847

Един човек от Варна ми написа следното лично писмо - (МАХНАЛ СЪМ ОНОВА ОТ ПИСМОТО, КОЕТО БИ ГО ИЗДАЛО НА ПОДЛЕЦИТЕ): ….)

         МС(СЧ):   Аз имам забележки! Не съм нито подлец, нито некадърник, нито глупак и тези които ме познават са наясно с това! Ти за пореден път показваш някакъв старчески егоцентризъм и се стараеш да внушаваш на всички, независимо дали искат или не да те слушат, че твоето мнение е единственото миродавно и само ти си наясно с това,откъде трябва да изгрява слънцето! Попитах те доста явно вчера,в тази група, НАШАТА ГРУПА-НА МЛАДИТЕ СОЦИАЛИСТИ, не е ли лицемерно да членуваш в БСП (и то от толкова съмнително кратко време, особено за достойната си възраст, да не говорим за политическата ти история от преди това, до колко се припокрива с тази на БСП? Как го получи това просветление на 65, че това е твоята партия?) и да говориш за членство каквото и да е обединение в БСП, при условие че прозират отвсякъде желанията ти разцепление в партията и за създаването на нова(втора,паралелна) такава в лявото пространство? Ти си по-запознат с случилото се със СДС, нали беше част от него, какво остана сега от този съюз? Същото и с БСП ли да се случи? БСП се нуждае от промяна, но това трябва да бъде вътрешен процес, колкото и труден и продължителен да бъде, но ние младите имаме достатъчно време пред себе си и достатъчно сили за да го извървим, стига да сме единни, нещо което на хора като теб никак не им се иска!!! И ако мнението ми ме прави "дявол",то с искрен интерес очаквам да те видя как ми подрязваш опашката и рогцата,ама с много искрен!

         И се спри с тези анонимни излияния за изказванията на "младия социалист", защото вече все по-ясно става,че си ги пишеш сам... Ако ли не, защо остава анонимен, а не си каже кой е? Нали са ви толкова чисти и святи намеренията, защо да се крие, след като другите всички сме с корисни цели в БСП? Между другото, ако можеш да откриеш користта в членството ми, ще се радвам да я споделиш с мен и с всички останали, хубаво е човек да научи нещо ново за себе си!

         Ilia Ganchev: Много лесни въпроси си ми задал: Отговорите ми са в книгата ми "Разговор с бъдещето" - много по-подробни от това, което сега бих ти казал. Прочети я и ще си отговориш сам! Защо се смяташ за дявол самия ти - аз не съм казал, че си такъв! Ти си младеж - чети, развивай се и прави по-малко грешки от тези, които съм направил аз. Моята грешка е в това, че бях член на БСДП в СДС - т.е. в най-лявата от всички 16 партии и движения в СДС, когато то беше коалиция, т.е. до 1993. А на 1 април 1993 напуснах БСДП и следователно и СДС. През това време обаче - и преди това и после - ръководители на БСП в страната и Варна включително, извършиха не грешки, а направо престъпления - спрямо партията си, спрямо народа си и спрямо държавата си. А сега БСП е по-дясна от БСДП, така че щом си социалист, промени я!!!

         Обидните квалификации оставям настрана - те са плод на младежко поведение от съвременен тип, на тях всеки сам може да си отговори ... Успехът е в ръцете ти, щом си могъл да напишеш толкова много думи за нищо.

         Стара социалистка (стара членка): Ганчев преди да са ти паднали ченетата от учудване прочети това: Изказване на Стефан Данаилов пред разширеното заседание на Националния съвет на БСП

         МС(СЧ):   Не видях отговор на най-"лесния" въпрос, защо членуваш в БСП, щом е толкова дясна, какви са ти мотивите?

         За пореден път се показваш в типичната си светлина, аз неосъзнатия младеж, ти вездесъщия мъдрец... Много думи за нищо съм написал... Жалко, че се излагаш по този начин.

         Ilia Ganchev: Нали ти казах - отговорът на този въпрос е в книгата ми. Ако не я схванеш, как да ти отговоря? Във фейсбука има и други приятели, които контактуват с мене - възможно е те да ти обяснят неясното - питай ги: Орлин Иванов, Ваня Добрева, Янаки Стоилов, Кулиш, Раличков, проф. Дуранкев и т.н. Мотивите ми винаги са ного сериозни, когато започна да правя нещо ... Едни ги схващат, други не - нали затова се различаваме като човеци?!

         СС(СЧ) е поставила изказването на Данаилов тук: Благодаря ти! В началото е казал нещо изключително важно и затова ще го цитирам тук: "Какво правим от тук нататък, си задавам въпроса, какъв ще е дневният ред на нашата партия?" ТОВА Е ВЪПРОСЪТ НА ВЪПРОСИТЕ - останалото са подробностите и тактиките ...

         МС(СЧ):   Ама защо трябва да ти чета книгата,за да получа отговор на въпрос, който се задава при обикновен прием на нов член в партията? Рекламира си сборника с публикации, спирам да те рекламирам и аз, който иска нека прочете това което си написал, има и интересни неща, дано обаче по-малко хора се подлъгват от манипулациите ти, защото разединена левица означава още по-тежки моменти за България, за нас, за партията в която членувам, като четвърто поколение от моето семейство.

         Ilia Ganchev: Към МС(СЧ): Ако те познавах повече, само тогава можех да те обвинявам в каквото и да било - така че не съм те квалифицирал ЛИЧНО ТЕБЕ до този момент с нито едно наименование, нито съм ти дал словесна характеристика. Ако си честен, чудесно! Ти нямаш проблем с мене. В такъв случай си мой приятел и толкова.

         Това, което каза току-що, изцяло съвпада с моите разбирания за необходимостта от единство и съм го обяснил в книгата си. Когато имаш време, тогава я чети - аз не настоявам нито за днес, нито въобще - твоя е възможността и желанието. Що се отнася за 4-то поколение социалисти - ОТ ТОВА ПО-ДОБРО НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА! За столетницата съм написал специална статия - там съм дал своето схващане. В момента разполагаме с една 22-летница, която е наследница на предишните форми на основната българска Левица само по част от имотите на БКП. По идеи тя е КАПИТАЛИСТИЧЕСКА ЛЕВИЦА и дългът ти на честен наследник на 3 поколения социалисти е да осигуриш лявата й ориентация - нали? Сам решаваш, как да си изпълниш дълга - аз правя същото по свой начин и се уча от по-добрите от мене ...

         Благодаря ти сърдечно за този разговор - и от него, както и от предишни разговори с други млади и стари социалисти научавам много! Това ми обучение е доста по-полезно от манипулациите на медиите или от речите на "избраните"! Приятен ден!

         МС(СЧ):   Нищо лично няма в отношението ми към теб...Аз членувам в БСП, това е моята партия, ще работя за това тя да върви напред и единна! И толкова лява, колкото действителността на съвремието ни позволява, за да може да участва в реалната политика, а не да е потънала в трета глуха, непрескочила процентната бариерата за участие в парламента! Когато ти отговориш на простия ми въпрос, защо членуваш в ужасната дяволска партия БСП, тогава бих продължил диалога си с теб! Приятен ден засега.

         Ilia Ganchev: Отговор: БСП не е ужасна - тя просто не е достатъчно лява, според "действителността на съвремието ни". А аз искам да е достатъчно - това е краткият отговор на твоя въпрос. Останалото зависи от тебе, мене и другите ...

         Стара социалистка (стара членка): Ганчев стига си се изявявал като лидер на БСП.



Тагове:   бсп-атмосфера,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5330744
Постинги: 4999
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930