Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2011 10:58 - ЗА ГРЕШКИТЕ НА КАСИМ И КОРМАН ...
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 1092 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗА ГРЕШКИТЕ НА КАСИМ И КОРМАН:

 

Вехлиджан е направила прекрасен анализ - напълно съм съгласен с него! (анализът й съм копирал по-долу)

Само искам да я допълня:

Грешките на Касим и Корман бяха в това, че

1) не можаха да се откъснат от оковите на етническия подход в политиката на една буржоазно-демократична държава като България и

2) не потърсиха идеите си в социалните проблеми на огромното мнозинство на българските граждани от турски и български етнос. Те си останаха в плен на неолибералните заблуди от последните 20 години в българското общество - а в тзаи плоскост нищо няма да постигнат от политическа гледна точка.

Касимчо, не повтаряй грешката си да ходиш на кафе при Ердоган в компанията на ББ! .......

         Аз лично съм чист и ясен и пред моя приятел Касим, и пред приятеля му Корман – много изчерпателно обяснявах и на тях, и на привържениците им в интернет нещата и то не само от гледната точка на автентично ляв човек, но и от общополитическа и общочовешка гледна точка – ТЕ НЕ РЕАГИРАХА НИТО ВЕДНЪЖ И С ТОВА ОСТАНАХА В ХАРАКТЕРНОТО ЗА БЪЛГАРИЯ МНОЖЕСТВО НА ГЛУХИТЕ АКТИВИСТИ ... Жалко, но се надявам да се променят!

Що се отнася до Капон – тя е една умна и решителна дама и има шанс за развитие, както и споменатите тук Касим и Корман.

 

Анализът на Вехлиджан:

Вехлиджан Ахмедова , 26.10.2011

Знам, че за това, което ще напиша сега много хора ще ме критикуват - може да е с право, може да и да е без, но това е моето скромно мнение... Някои хора обвиняват Мария Капон, Корман Исмаилов, че са ги подвели, че са ги излъгали, че не са оправдали очакванията им. Аз искам да попитам тези хора - кой кого излъга, кой на кого не оправда доверието? Защо ,когато се правеха събиранията, предизборните срещи, срещите -дискусии от февруари месец още залите бяха пълни и подкрепящите изразяваха съгласието и подкрепата си към тях? Защо казваха, че е било крайно крайно време някой да накаже Доган и да му покаже кирливите ризи? Това не беше ли подвеждане? За онези, които са се включили по-късно в групите във фейсбук искам да кажа, че не Касим Дал потърси нас, а ние него!!! Той не ни е молил да се създават такива групи, за да види къде му е мястото, а тъкмо обратното - ние го "приласкахме"....Той не повярва и тръгна да прави революция с народ, който в очите му говореше едно, а в деня на изборите го предаде за 20, 50 лв или за килограм ориз, килограм захар, литър олио... или пък се остави да го подведат с обещания за работа...Да , народът бил гладен....Е, успя ли , народе мой, за една вечер или две да нахраниш децата си? Сигурно успя, а сега накъде? Ти напълни софрата си за кратко време, а сега ти с този твой вот ще си пълнят не софрите, а гушите цели 4 години....и ти ще ги търпиш! Нека!!! Заслужаваш участта си,защото ти предаде и продаде идеалите си,възгледите си ,предаде и продаде човека или хората,които бяха готови да ти помогнат!!! Касим Дал и Корман Исмаилов били предатели! - Нима? А вие, които в последния момент се обърнахте най-подло срещу тях не сте ли предатели? Г-жо Капон, г-н Исмаилов, г-н Дал, моля да ме извините, но аз ако бях на ваше място нямаше да си мръдна и пръста за такива хора! Оставете ни , ние заслужаваме участта си!!! Не можеш да отвориш очите на хора, които са по рождение са слепи, хора, които са се родили със затворени очи и искат да завършат земния си път без да видят слънчевата светлина! Народът бил беден! - вярно е ..но нима аз не съм прашинката от този народ? Нима аз съм богата? Аз също не работя, а живея на гърба на съпруга си, но не съм продала идеалите си, надеждите си...Защо, всеки втори "подкрепящ" революцията на Дал и Исмаилов им искаше пари и то не малко пари, а не говореше за работа? Всеки искаше предварително ...." Избори без пари не ставали"- не е вярно!Стават! Но това в момента не бяха избори, а битпазар, наддаване, търг...коя партия ще даде повече....обществена недоказана тайна е, че се купуваха гласове, а всички си мълчаха и не съзираха полиция и прокуратура.... Сега сами преценете кой кого е предал или продал!!! админи,ако сметнете, че писаното от мен ще накърни доверието и честта на някого от групата, моля да ме извините . Можете да го заличите от стената....Приятен ден на всички!!!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5264964
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031