Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2011 09:35 - Опит за дискусия по европейската банкова криза
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 438 Коментари: 0 Гласове:
0



Опит за дискусия по европейската банкова криза

На моя постинг: Преодоляването на финансовия капитализъм може да започне само от най-развитите страни (За причинителите и съучастниците им в разрастващата се криза)

получих следния коментар-предложение във фейсбук-групата Младежко обединение на БСП град Тервел:

Aristo Onasis Хайде да доразвиеш малко тезата че така е много неясна и всеки ще си прави сам научнофантастични изводи.не мислите ли като мен.

Моят отговор-предложение:

Ilia Ganchev Драги Аристотелес, благодаря за интереса към написаното от мене! Ще те помоля да развиеш въпросите си около конкретни тези, които ти си забелязал в писанието ми, а аз ще се опитам да развия отговорите по твоите въпроси, след което ще продължим дискусията. Най-добре е това да стане в профила на Младежкото обединение на БСП, за да участват в дискусията и изясняването повече хора със социалистически идеи, каквито имаме несъмнено ти и аз!!! Предполагам, че ти си наемен работник или свободен труженик, който не е експлоататор на човешки труд? Поздрав от Варна! - Илия



Тагове:   кризата,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5305745
Постинги: 4991
Коментари: 877
Гласове: 1355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930