Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2011 14:38 - Една кратка дискусия между мене и 4 кротки (но убедени) другарки-социалистки от София за ЕДИНСТВОТО
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 1022 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2011 15:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Една кратка дискусия между мене и 4 кротки другарки-социалистки от София за ЕДИНСТВОТО

 

На моя постинг: За изхода на БСП, респ. от БСП
http://iliaganchev.blog.bg/politika/2011/07/08/za-izhoda-na-bsp-resp-ot-bsp.779352

Лазарина Бонева и съмишленичките й Татяна Семкова , Anna Todorova и

Vanya Mikova (от групата: МО на БСП – област София) реагираха със следното мнение:

Лазарина Бонева Господин Ганчев всички в тази група сме убедени социалисти, аз лично не намирам за правилно да се делим на ляво и дясно крило, автентични и неавтентични леви (каквото и да значи това). И да се създават изкуствено идеологически спорове. Единственият вечен спор в БСП е кой да води бащина дружина. В София област имаме основно малки населени места с кротки, но стройни партийни организации, последното, което ни трябва да си вкарваме интрига от тип "кой е по-социалист".

Моят отговор е следният:

Ilia Ganchev Уважаема другарко Бонева и скъпи другарки Микова и Семкова, които сте на мнението й! Разбрах, че имате кротки и стройни ОПО-та - значи обстановката е ведра! Бих Ви отговорил с мои думи, но по-точен е отговорът на Георги Кирков: http://iliaganchev.blog.bg/politika/2009/11/23/kirkov-za-krizata-v-partiiata-prez-1900.441568.

Ако Вие наричате борбата за чистотата на тази партия от капиталистически отрепки и техните слуги вътре „интрига”, то здравата сте я загазили. Но щом сте решили да потъвате бавно и кротко - това си е ваше право!

Спомням си, че когато някой в бившата БКП се опиташе да изкаже мнението си по безобразията на ръководствата й, кротките овчици бяха призовавани да оплюят „такива злобни интриги спрямо Партията”, за да могат водещите партийни велможи да докарат БКП и страната до днешното й положение – същите и техните деца и внуци днес са водещите бизнесмени и държавници ...
Лазарина Бонева Господин Ганчев, никой няма намерение да потъва, още по-малко заради конфликт от типа "кой да води бащина дружина", защото случая с леви/десни крила в БСП е точно такъв. Докато някои си пишат в блогове и се хапят по партийни форуми, ние по ...места продължаваме да работим. За Ваше лично сведение ще Ви кажа, че не подкрепям Станишев, но и в изявите на т.нар. ляво крило, колкото и да ми е симпатичен Янаки Стоилов, не виждам то да представлява някаква алтернатива. Организираната от Вас конференция в НДК преди известно време бе точно толкова отегчителна за мен, колкото и заседание на конгреса.

  Ilia Ganchev Аз за ваше сведение никога досега не съм организирал никаква конференция в НДК. Само веднъж съм бил в този дворец - по време на последното заседание на 47 конгрес на БСП и 8 часа можах да наблюдавам докъде се е смъкнала БСП, което естествено ще завърши с пълно разложение, както това вече е навлязло в напреднала фаза. Това, което видях и чух написах в кратък вид в постинга си: "47 конгрес – проява на социално невежество, политически инат и партийна безпътица": http://iliaganchev.blog.bg/novini/2010/10/21/47-kongres-proiava-na-socialno-nevejestvo-politicheski-inat-.623156   

 

 

(Продължение на дискусията търсете във фейсбук: „МО на БСП – област София”)

Лазарина Бонева Господин Ганчев бягате ми по тъч линията. Аз Ви питах индиректно с какво е по-добро лявото крило и какво реално предлага, Вие ми пращате статийки, с които индиректно да ми отговорите, "ама другите са по-лоши". Колкото до материалите от блога Ви, чисто приятелски Ви казвам, че има доста да поработите върху нивото им, ако искате да привлечете млад човек да го чете. Изрази като: "капиталистически отрепки" или "пролетарий" са минали времето си, защото днес всеки пролетарий може да се събуди капиталист и съответно обратното. Със здраве!!!

Ilia Ganchev Ако ви харесва повече израза „КАПИТАЛИСТИЧЕСКА ЛЕВИЦА”, каквато е БСП днес, заместете „отрепките” с него! Със здраве и на Вас - продължавайте по избрания път!

Лазарина Бонева За Вас БСП е капиталистическа левица - хубаво, но тогава възниква един въпрос, какво точно правите в група, чието име е МО БСП (демек при лошите капиталисти). Търсите млади и заблудени души, които да просветите ли? Млади има, но заблудени - едва ли. Но наистина стига сме спамили стената, такива разговори обикновено водя с дядо ми, който още го гонят фешисти насън. Поколенчески сблъсък какво да се прави!

Ilia Ganchev Аз все още не съм забелязал поколенчески сблъсък в нашия случай! Що се отнася до това дали има заблудени при вас в МО - мисля, че няма или както ми каза един член на МО, когато го запитах "защо членуват твоите познати в МО", той ми отговори кратко и ясно: "ПО КОМЕРСИАЛНИ СЪОБРАЖЕНИЯ!". Мисля, че това не е поколенчески сблъсък, нали? Какво сънува дядо ви, не зная - важното е да е жив и здрав, въпрекис плоския данък, който му натресоха С. Станишев и П. Димитров! Аз не разбрах какво общо имат тук "лошите капиталисти"? - аз говорех за "лошите социалисти"!!! какво да се прави, скоро ще се разбере!



Тагове:   БСП,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5261274
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031