Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2011 12:41 - Ламбо - Писна ми, махам се! (На мене – също!)
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 396 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.06.2011 13:17


Ламбо - Писна ми, махам се! (На мене – също!)

Обявен за предател, актьорът готов да напусне България

Писна ми, ще се махна от България! Тежката закана изрече пред "Стандарт" големият български актьор Стефан Данаилов.

В изповедта си той разкрива как на последния пленум на БСП Сергей Станишев му забранил да обяви, че няма да се кандидатира за президент, "за да не се демотивирали другарите".

"Как така? Това няма да стане! Ако трябва, ще напусна страната. В началото на юли изчезвам за известно време, да видя какво ще правят на конгреса. Това е коварният момент - да ме притискат. Никакво основание нямат да спрягат името ми за президент!" Ламбо разказва как непрекъснато му звънят по телефона и го обвиняват, че ако не се кандидатира, то това ще бъде истинско предателство. "Вече ми идва в повече! Само това не са ми казвали! Бях чувал, че не съм патриот. Сега предател...", казва огорчен Ламбо.

http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2011-06-11&article=370588

 

Моят коментар:

Ролята на Станишев, което се вижда и от невзрачната му книжчица "Защото сме социалисти", е да унищожава левите тенденции в БСП и да я превръща все повече в опашка на капитала ... като всяка друга партия от ПЕС!

Обкръжението на Станишев в маститата си част обслужва капитала, а Станишев си живурка и си ги погладва ... Когато се запознах с него миналата година, му казах, че мога да помагам само на левите депутати от БСП, а той каза,че всички били леви и ме попита, как определям самия него - аз му казах, че за мене той все още е НЕИДЕНТИФИЦИРАН ...

Спасението на БСП минава през смяна на по-голямата част от ръководството в София и по места и завой към истинските интереси на наемните работници и свободните труженици, които са 70 % от населението, останало все още в България.

Аз жадувам за победа на наемните работници и свободните труженици, които не са експлоататори на човешки труд и крадци на национално богатство, да вземат достойно голямо място в управлението на страната, а народът да направи така, че тези избраници през цялото време да се чувстват като на електрически стол, т.е. да бъдат контролирани непрекъснато - на когото не му издържат нервите и интересите, да се измита от върха, определян от народа ... как това се прави, през следващите месеци ще го видим в Гърция и още някои евространи ...Задачите ни са толкова тежки и отговорни, че никой няма да се сеща даже за етническо-религиозни проблеми и откачени националисти-неофашисти!!!
 

Никой от тези нещастници от нищо не може да се сепне - имам предвид и БСП и другите - посланичката ги нарече всичките боклуци, а те си мълчат, все едно, че минал лек дъжд. Да се опънат, ако не са боклуци, а ако са такива, което е много вероятно за голяма част от управниците (на власт и в опозиция), трябва да ги изметем - колкото по-рано, толкова по-добре за мене. А за Вас? - Вие от кои сте - какво имате? - мол, хотелска верига, клиники, редакции, 30 000 декара открадната земя, затова, че сте били секретар на БКП или председател на БЗНС или пък главен агроном? Или пък организатор на доносници в Народната "сигурност"? СТИГА!


Тагове:   aux-armes-citoyens,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5262425
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031