Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2011 09:24 - КЪМ АНАЛИЗА НА Г-ЖА СЛАВЯНКА СЛАВОВА от "селището" Фейсбук - квартал "Аз подкрепям Касим Дал":
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 705 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 31.05.2011 09:29


КЪМ АНАЛИЗА НА Г-ЖА СЛАВЯНКА СЛАВОВА от "селището" Фейсбук - квартал "Аз подкрепям Касим Дал"

Славянке, благодаря за политическия анализ - ТОЙ Е МНОГО ТОЧЕН И СЕ ОТНАСЯ ЗА ЦЯЛОТО БЪЛГАРСКО НАСЕЛЕНИЕ, КОЕТО НЯКОИ ПОГРЕШНО НАРИЧАТ "НАРОД" ... За двете ръце - дясната и лявата мога да кажа образно следното: Дясната се състои от ДПС, БСП, ГЕРБ, Синята "коалиция", а лявата засега не е пораснала ... Има и откачени, които са в Атака ... друго засега не се усеща.
Хайде да го направим!!!
Гражданите, които гласуват за ДПС, ГЕРБ, БСП и Синята коалиция, са почти 80 % бедни и са упоени от сладка дрямка и чудновати мечти, че ще стават либерали или богати ... Крадците, респ. слугите им, са в ръководствата на всички посочени партии. НЕКА ВСЕКИ САМ ДА РЕШАВА, КАК ДА ПОСТЪПИ ...

 

Анализът на Славянка Славова:

Славянка Славова

Първо искам да подчертая, че никога не съм членувала в никоя партия, от една страна може би защото когато дойдоха промените не осъзнавах какво точно се случва - все пак бях на 21год. (ненавършени), от друга страна като гледам какво се случва на партийните фронтове( и то във всяка партия ) си казвам по-добре. Не знам защо АЗ приех някак си толкова присърце всички неща, които публично афишира Касим Дал. Най-вероятно защото от една страна - той е първият човек, който се осмелява да говори публично за агентите на ДС, а повярвайте ми те са навсякъде и то не само в ДПС, ами и в БСП, СДС, че дори и в ГЕРБ. За първи път ми се случва да наблюдавам отстрани някакъв политически процес и трябва да Ви кажа, че съм меко казано разочарована и то и както от хората, които афишират че са съпричастни към този процес, така и от политиците - предизвикали процеса.
Веднага обяснявам защо :
Защо съм разочарована от хората, които застават зад Касим Дал?
Много просто.... Те просто коментират всичко и всички само на МАСА, а когато се стигне да поставят ребром някои въпроси от съществено значение или поне въпрос, който най- много ги вълнува, какво става - МЪЛЧАТ, а какво остава за реални действия - Вие си направете сметка, тогава какво ще стане ???? И така започват да се инспирират само интриги и слухове, които на практика не помагат на никого.....
Що се отнася до политиците, те пък си служат с думи, чиито значение повечето хора, които ги слушат не разбират. Например думата алтернатива - необходимост да се избира между две взаимноизключващи се възможни решения. Или още по-лошо - като им зададеш конкретни въпроси на политиците - те не ти дадат конкретен отговор, а това води до инспириране само и единствено на СЛУХОВЕ и КЛЮКИ...
Къде е допирната точка между едните и другите питам аз и могат ли да си помогнат двете страни взаимно, за да постигнат общата си цел, ако действат по този начин..???
Все пак е хубаво дясната ръка, да знае какво прави лявата и обратно.....



Тагове:   общонароден-сън,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5316983
Постинги: 4998
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930