Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2022 12:03 - Писмо до мама
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 4473 Коментари: 10 Гласове:
19

Последна промяна: 01.12.2022 12:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Дълго забавих се, мила, защото 
зная ли, може там всички да спите...

А и къде да изпратя писмото -
в рая далечен ли? Чак до звездите?

Май те послъгах... Отлагах го просто.
Докато вече свободно се скиташ,
свързва ни нишката здрава на Господ -
мислено пиша, а ти ме прочиташ.

Доста народ си отиде след тебе,
тихо зачеркнат от всякакви листи.
А пък животът тук, вятър го вее -
бърза нататък... Такъв егоист е!

Казват, задминахме осем милиарда.
С всичките мъртви не те знам къде си,
но не си струва за тука да страдаш -
хората много, но малко Човеци...

Аз съм добре. И добре са децата.
Всеки се лута и търси посоки.
Даже наблизо избухна войната,
а пък цените са все по-високи.

Да ти разкажа не мога за всичко...
А и са малко нещата значими:
Много ми липсваш. Все тъй те обичам.
Аз ти прощавам. И моля, прости ми!


Днес се навършават две години, откак мама си отиде.  



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - Светла и памет на твоята майчица,Ваня!
01.12.2022 12:13
Където и да са нашите майчици,то трябва да знаем,че бдят над нас,пазят ни и ни закрилят...много проникновено изливане на сърцето се е получило,така може да излее своята любов и едновременно мъка по своята заминала си майчица само една наистина любяща дъщеря!

Силно ме докосна и много развълнува!
цитирай
2. katan - Трогна ме, разплака ме, Ваня.
01.12.2022 14:58
И какво, че има осем милиарда хора по света, когато нея - Мама я няма?!
Изтрита е от листите, но с Божията нишка е свързана с ума и сърцето завинаги.
Годините минават, а нишката става все по-здрава и силна.

Написаното от теб е толкова силно, че може да разплаче и камък - едно писмо.
"Добре сме, мамо."
цитирай
3. avangardi - Поклон пред паметта на майка ти, Ваня!
01.12.2022 15:43
Да ти разкажа не мога за всичко...
А и са малко нещата значими:
Много ми липсваш. Все тъй те обичам.
Аз ти прощавам. И моля, прости ми!
цитирай
4. donchevav - Прекрасно посвещение - и поетично, ...
01.12.2022 16:45
Прекрасно посвещение - и поетично, и от сърце!
Поклон пред паметта на твоята майка! И аз миналата нощ сънувах моята. Вярвам, че ги има някъде - че ни прощават и ни помагат. Но ти толкова добре си го казала!
Прегръщам те, Ваня!
цитирай
5. vania23 - Благодаря, мила Тони!
02.12.2022 10:29
hloris написа:
Където и да са нашите майчици,то трябва да знаем,че бдят над нас,пазят ни и ни закрилят...много проникновено изливане на сърцето се е получило,така може да излее своята любов и едновременно мъка по своята заминала си майчица само една наистина любяща дъщеря!

Силно ме докосна и много развълнува!

цитирай
6. vania23 - Тъжно е, мила. И не минава, независимо от всякакви писма. Човекът го няма...
02.12.2022 10:30
katan написа:
И какво, че има осем милиарда хора по света, когато нея - Мама я няма?!
Изтрита е от листите, но с Божията нишка е свързана с ума и сърцето завинаги.
Годините минават, а нишката става все по-здрава и силна.

Написаното от теб е толкова силно, че може да разплаче и камък - едно писмо.
"Добре сме, мамо."

цитирай
7. vania23 - Благодаря!
02.12.2022 10:31
avangardi написа:
Да ти разкажа не мога за всичко...
А и са малко нещата значими:
Много ми липсваш. Все тъй те обичам.
Аз ти прощавам. И моля, прости ми!

цитирай
8. vania23 - Благодаря, мила Вени!
02.12.2022 10:33
donchevav написа:
Прекрасно посвещение - и поетично, и от сърце!
Поклон пред паметта на твоята майка! И аз миналата нощ сънувах моята. Вярвам, че ги има някъде - че ни прощават и ни помагат. Но ти толкова добре си го казала!
Прегръщам те, Ваня!


Само веднъж помня, че съм я сънувала. Беше странен сън, каквито са повечето ни сънища. Спеше. Аз я гледах и внезапно отвори очи и се събуди. Сбъдване на желание.
цитирай
9. krumbelosvet - Нямам думи за вашите стихоле
13.12.2022 08:23
А оспорваният пророк Дънов пише, че в идещите страшни времена, петстотин милиона ангели ще пазят България.
Същият предсказва през 1920г., че гърците ще си загубят и гащите. Засега имат над 300млд дълг...
цитирай
10. vania23 - Дано е прав Дънов за България,
13.12.2022 10:18
krumbelosvet написа:
А оспорваният пророк Дънов пише, че в идещите страшни времена, петстотин милиона ангели ще пазят България.
Същият предсказва през 1920г., че гърците ще си загубят и гащите. Засега имат над 300млд дълг...


а че не отиват на добре нещата в света не е ясно само за слепите и глухите.
Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052381
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031