Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2018 17:21 - Любопитното писмо на Карл Маркс отгоре ...
Автор: iliaganchev Категория: Новини   
Прочетен: 789 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Любопитното писмо на Карл Маркс отгоре ...

Регенсбург, 29.04.2018

„Помолих Всевишния да направи едно изключение за мене и да ми позволи да изпратя едно писмо до обитателите на грешната Земя.

          Той се съгласи, защото знаеше, че и аз като Него се ядосвам на земните за това, че повечето от тях говорят за нещата, без да са ги проучили отблизо.

          Когато бях все още в Германия, не веднъж дискутирах остро с моите сподвижници, които все бързаха преждевременно да правят социалистическа революция. 1948 година ясно показа, че е рано за социализъм!

          През 1963 г. германските ми съмишленици организираха социалдемократическа партия и отново се случваше много от тях да бъдат припряни по гореспоменатия въпрос.

          През 1875 г. социалдемократите в Германия се засилиха, Бисмарк се уплаши и накара кайзера да подпише т. н. „Закон за социалистите“ (по-точно „Закон против подмолно-опасните стремежи на социалдемокрацията“).

          След революцията през 1948 г. бях арестуван в Белгия за подбудителство към бунт, после заминах за малко за Франция, където направиха опит да ме интернират и през 1849 заминах за Лондон, където с малко прекъсване пребивавах до напускането на земния свят през 1883 г.

          Откакто отидох в по-добрия свят досега вече 135 години гледам какво става на грешната Земя, ядосвам се на онези, които заблуждават хората, че били „марксисти“, както и на другите, които политиканите на едрия капитал манипулират относно смисъла на моите анализи.

          Огромното мнозинство от „марксистите“, „комунистите“ и „социалистите“  не са прочели и 100 страници от това, което съм написал и в което те се кълнат! „Най-великите“ от тях допуснаха огромни грешки и извършиха гнусни престъпления, което доведе до широко отвращение сред земните жители от мене и моите мисли.

          Другите се оказаха по-хитри: те оползотвориха моите анализи за Капитала, усъвършенстваха капитализма, като му сменяха имената, част от тях ме обявиха за фантазьор, а някои – даже за съучастник в „Световната конспирация“.

          Най-снизходителните просто промълвиха: „Времето му е отминало!“

          Имаше напоследък един китаец на име Дън Сяопин, който през 1992 г. събра другарите си и им каза решително, че засега ще укрепваме Китай и едва след 100 години ще решим, дали да строим социализъм („Ако успеем това за 100 години, то би било един огромен успех!“). Някои го разбраха, други само се възползваха от думите му ...

          Още не зная, докъде ще стигне Китай, но през последните дни отново съм ядосан – този път от германците в родния ми град Трир, ето защо:

Много от германските капиталисти, като усетиха ползата от икономическо сътрудничество с Китай, побратимиха стотици германски градове, села и даже провинции с китайски административни единици. Трир е в партньорство с гр. Сямън (бивш Амой) от югоизточната китайска провинция Фудзян.

          Точно преди една година „Шпигел“ и други медии писаха:

          Китайската народна република иска да подари на град Трир една грамадна статуя на Карл Маркс. Общинският съвет многократно го прогласува. Но решението се възприема противоречиво (42 за, 7 против и 4 въздържали се).“

          Общинският съветник от Зелените, Райнер Марц, каза следното: „Който приеме подаръка, почита дарителя. Компартията на Китай не зслужава тази чест. Ако Трир отклонял статуята, така можел да даде знак за нарушенията на човешките права в Китай!“

          От AfD казаха, че Маркс е отхвърлял парламентарната демокрация, че с еврейството Маркс имал трудни отношения, че Маркс не бил хуманист, а един антидемократичен революционер.

          С едно изречение:

          Комунистите не са ме чели, но за тях съм добър, антикомунистите също не са ме чели – за тях пък съм лош ... “

          (Краят на писмото след 5 май 2018, когато на площада до „Porta Nigra“ (римската градска кула от 170 г.) ще се издигне 6,3 м. статуя на Карл Маркс, дело на китайския скулптор У Вейшан.

Вчера на 29.08.2018, в. Франкфуртер Алгемайне описа подробности по откриване на новия паметник и добави казаното от китайския скулптор: „Eins mцchte ich klarstellen“, sagt der Bildhauer Wu Weishan. „Deutschland hat selbst um das Geschenk gebeten.“ – „Едно мога да кажа съвсем ясно“, каза скулптурът У Вейшан. „Германия самата помоли за този подарък.“)

 



Тагове:   Маркс,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5263767
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031