Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2014 10:58 - СИМЕОН СЛАВЧЕВ - По-рано – „пример за нас”, а днес – „предател”!
Автор: iliaganchev Категория: Новини   
Прочетен: 1134 Коментари: 0 Гласове:
1



СИМЕОН СЛАВЧЕВ - По-рано – „пример за нас”, а днес – „предател”!

(Също като в Корейската „народно-демократична” република!)

http://bsp-targovishte.com/index.php?nav=%E0%F0%F5%E8%E2&nav1=856316850&nav3=nova

(На снимката до него виждаме Кристиян Вигенин, който „не е предател”, а станишевско-местански министър на бедната България ...)
Побързайте да видите снимката в оригинал - до този момент "другарите" все още не са я изтрили. В тази страна те са по-мързеливи от другарите в КНДР - те изтриха от интернет всичко, което можаха за свакото на великия вожд, мометално след като го разстреляха!

 

Спор във фейсбук с напусналия Станишевата партия Симеон Славчев – 5.01.2013

(СИМЕОН СЛАВЧЕВ: Роден 1978 г., завършил ТУ София, работи във фирма „Енергиен инженеринг” София, владее немски и аглийски, женен, с едно дете. До декември 2013 е член БСП. През 2005 е председател на Основната партийна организация на БСП в гр. Бремен, Германия)

В средата на декември осем членове на "Клуб 65", предимно от Младежкото обединение на БСП, сред които Симеон Славчев и Георги Кардашев, напуснаха БСП. По същото време напусна БСП и Татяна Дончева)

Lyudmil Ivanov: bravo :)

Николай Христов: Поздравления за смелостта и доблестта.

Димитър Мирев: Смях, смях, 2 пешки метър. Нещо ми обещаха, не ми дадоха, напускам партията.

Николай Христов И кампанията "Омаскари недоволните от БСП" започна. Първият тур на кампанията е да обидим и унизим "врага с партиен билет", втория тур- компроматна война (спокойно - ако няма компромати партията-майка на драго сърце ще ги измисли - я че са наети от Сорос, я че са агенти на Бойко), а накрая-след като хубавичко сме омаскарили недоволните от Партията-майка ще пуснем др. Асен Спасов да им напише няколко откровени лични съобщения, в които най-"добронамерено" се казва, че ако не спрат да критикуват партията любима ще бъдат изселени в Ангола, или ще получат Новогодишен поздрав, в който им се пожелава да пият бензин, сиреч да се отровят или да посетят газовата камера. Естествено това е характерно по-скоро за Третия райх, отколкото за една "модернизирана" партия като БСП, но както казват мъдреците всичко ново е добре забравено старо. :)

Dimitar Popov Димитър Мирев, какъв смях, какви пешки, какъв метър... :) Какво са обещали и какво не са дали?!? Бъдете конкретен, защото иначе се приема, че хвърляте димки, хвърляйте си ги другаде не тук...

Димитър Мирев Г-н Славчев до преди 2 години беше най-големия фен на Станишев. Ама най големия. Баща му е в момента заместник председател на общинския съвет на БСП в Търговище. В момента. Цяла конференция нагласиха, да не би някой делегат да сбърка и да не гласува за Станишев на конгреса. И изведнъж - дисиденти. Ей това е смешното.

Simeon Slavchev Митак, виждам че си паднал много ниско приятелю... По-добре кажи кой е твоя баща и с какво се занимаваш ти... За разлика от теб аз не съм очаквал да взема нищо от партията. Уверявам те този диалог не е в твоя полза, защото такива неща могат да се кажат и изкарат, че ..... За съжаление ти не си разбрал едно от най-важните неща - за мен приятелските и човешките отношения са над всичко! За теб виждам, че са важни други неща и имаш други ценности. Колкото до това дали съм бил фен на Станишев или не, ще ти кажа следното и те моля да го запомниш, ако можеш разбира се: със Станишев съм работил, докато бях един от младежките лидери на БСП. Сергей Станишев не направи промените в БСП и докара партията и България до катастрофа. Всичко, което съм мислел съм го казал на Станишев лично. Вярвах на Станишев в самото начало, когато обеща, че ще наложи друг стил и модел в БСП и направи промените, но както сам виждаш той излъга абсолютно всички. В момента, в който видях, че Станишев лъжи и манипулира всички съм свалил доверието си от него и станах един от най-големите му критици (това стана още през 2010 година). Аз за разлика от теб Митак, съм създавал и градил структури на БСП в България и чужбина. Мен никога нищо никой не ми е давал даром. Теб заради баща ти те направиха председател на младежите на БСП в Търговище и от една сравнително работеща младежка организация я превърна в една казионна организация, която няма дейност, а съществува, за да може ти като нейн председател да влезеш във всички ръководни органи на партията. Митак, нямах намерение да ти обращам внимание и отговарям, но ти в своята злоба и ярост си позлволи да месиш дори смейството ми. За жалост ти не си взел нищо от твоя баща, който е интелигентен, достоен и страхотен човек. И ако не беше той ти нямаше да си това, което си и да имаш това високо самочувстие без грам покритие. Бъди жив и здрав!

Стефко Михайлов Тези млади момчета скоро ще бъдат забравени на политическата сцена.Обикновено така се получава рано или късно с всички които са напуснали БСП.В политическата идеология има принципи и копромиси.ИМА КАУЗА!Ако и изневериш-ставаш предател.

Simeon Slavchev Важни са каузите, е на хората, ние имаме кауза и тя е нашето поколение да живее в нормална държава със силна икономика и социална политика. Аз ще се радвам да ме забравят бързо (защото аз не се боря да бъда на политическата сцена, както някой други, Михайлов), но да сме постигнали нашата кауза. Поздрави, Михайлов.

Ilia Ganchev Симеоне, приветствам твоето решение и действия!

Димитър Мирев Мони, наистина ли мислиш, че аз искам да ставам нещо в партията? Никога това не ме е интересувало, не ме интересува и сега. Това с което се занимавам и ти знаеш, че няма нищо общо нито с партията, нито с общината. И така и ще бъде. Не искам да обиждам никого, ни най - малко тебе. Ако така се е получило - извинявай. Не влагам нищо лично. Просто когато не съм съгласен с нещо в партията, си го казвам на партийните сбирки, не по медиите. Така разбирам аз партийния живот.

Simeon Slavchev Митак, всичко което мисля съм го казал на партийните сбирки преди да го кажа и напиша където и да е. Ти написа един куп лъжи за които е необходимо да се извиниш. Баща ми, както много добре знаеш винаги се е изказвал срещу Станишев и доказателство за това е стенограмата от Конференцията, за която ти твърдиш, че той е участвал в нагласянето на делегатите за Конгреса. Това са фактите, а доказателството е стенограмата от Конференцията. По-големия проблем, Митак е, че ти намеси баща ми, който е един от малкото хора, които е помагал на младежите в Търговище и ти го знаеш много добре. На него дължиш огромно извинение! Не исках да влизам в този диалог, но ти ме принуди с лъжите, които написа за баща ми. Другото предполагам си го разбрал, ако не ти пиша, че всеки има право на мнение и всеки има право въз основа на различни действия да променя своето мнение. Важно е човек да не променя и изневерява на своите принципи! Аз също ти се извинявам, ако с нещо съм те обидил и за това държах, ако имаш нещо да ми го кажеш лично, а не тук във Фейсбук.

Стефко Михайлов В ПАРТИЯ СЕ ВЛИЗА С КАУЗА!В нея си критичен и самокритичен.И това др.Славчев го е правил от приказките му от 2010г.БРАВО!Без борба,няма победа!И се води докрай!Но напускайки фронта-се става изменник.За съжаление-следва-"ЗАБВЕНИЕ".

Simeon Slavchev Михайлов, струва ми се, че живееш в друг свят и в друго време (може би някъде в 1963 година). Аз кауза съм имал винаги и съм се борил за нея. Ще продължавам да се боря за каузата си и извън БСП. Бъдете жив и здрав някъде там в 1963 г.!

Стефко Михайлов С ФУРНАДЖИЙСКА ЛОПАТА вашата кауза извън БСП няма да има успех.Жив и здрав младо момче!Бъдещето е пред ВАС!А доколкото до 1963г.-съм бил в първи клас в едно малко село-ОРЛЯНЕ.

Simeon Slavchev По-лошото, че разбирането и начина ти на мислене са още там. Благодаря за пожеланията! Да си жив и здрав и ти!

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5304934
Постинги: 4987
Коментари: 877
Гласове: 1355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930