Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2013 10:14 - БСП – Барбаронската Станишевска Партия – през погледа на Мартин Захариев
Автор: iliaganchev Категория: Новини   
Прочетен: 1293 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.06.2013 11:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

БСП – Барбаронската Станишевска Партия – през погледа на Мартин Захариев

(Или защо наричаме Позитания – Родилен дом на българския октопод)

Мартин Захариев: "Не крия ,че съм десен. Смятам, че в БСП текат процеси, които задават нов тон, доста по-либерален. Виждам отговорно поведение. Виж в правителството колко са хората с дясна ориентация. Партия БСП е много повече българска, отколкото социалистическа. Като чуя "комунизма" и ми става лошо. Няма такова животно днес."

Моят отговор:

Вярно е, че няма такова животно в семейството на "татко Барба" - там комунистът, пардон - компартиецът, без проблеми се превръща в капиталист от най-долен крадлив тип! :)

МНЕНИЕТО НА ГЕОРГИ МАРКОВ (1977):

. . . . И така, „Води ме, партио!“ Води ме към повишение, към по-добра заплата, по-големи привилегии, по-голяма власт, а пък аз ще си намеря по-красиви удоволствия. В замяна на това можеш да разчиташ на мен. Аз съм твой, аз съзнавам, че съм нищо без теб. Моите принципи, моят ум, моят морал са подчинени на теб! Ако ти, партио, завиеш наляво, и аз съм наляво, ако завиеш надясно, и аз съм надясно, ако се спреш на средата, и аз ще се спра и ще те чакам, докато тръгнеш! Ако ми заповядаш да славословя Сталин, ще го въздигна до небесата, ако ми кажеш да го оплювам, ще покрия лицето му с кал, ако искаш да се наричам българин, ще се бия в гърдите и ще крещя до прималяване като бай Ганьо „Булгар!“, а ако искаш да се отрека от България, ще забравя дори буквата „Б“… Както кажеш, Партио! СТИГА МОЕТО ДА НЕ СЕ ГУБИ!

Това е горе-долу веруюто на онези, които бяха избрали този славен път. ...)

НЕ Е ВАЖНО ДАЛИ СИ ЛЯВ ИЛИ ДЕСЕН - ВАЖНОТО Е ДА СИ БАРБАРОН!
Нали беше прекрасна детската филмова серия от 1970-1989 "Семейството на татко Барба" (Барбалала, Барбалена, Барбалела, Барбарири, Барбадей, Барбадан и Барбалячо"?

http://www.youtube.com/watch?v=g1MyLZjRnx4  


 

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5262960
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031