Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2013 11:17 - Автобиография на вожда на уличните протести в София АНГЕЛ СЛАВЧЕВ
Автор: iliaganchev Категория: Новини   
Прочетен: 3032 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Автобиография на вожда на уличните протести в София АНГЕЛ СЛАВЧЕВ

Ангел Славчев, 11.03.2013, 13:27

Пораждат се безумни коментари по наш адрес . Това е моята биография и ако искате да ме питате нещо съм на линия !

Майка ми е счетоводителка, а баща ми е куриер в Български пощи !

Участвал съм в ново-сформирана партия Българската левица през 2009 г. надявах, че ще можем да променим социалният статус на всеки човек с политиката която иска тази организация ... оказа се, че там има хора които нямат такова желание и спрях да се занимавам с нея още в края на 2010 г. от миналата година и официално съм я напуснал ...

завършил съм техникум Киров в София ,

имах малък частен бизнес от 2004 който умря през 2008 г и от тогава работя като ръководител на отдел за информационни технологии в средно голяма компания.

Участвам и като съдружник в малка фирма в която имам 25% собственост ...фирмата е на огромна загуба и е пред фалит.

Миналата година ме поканиха да участвам в НПО Русофили, което е организация за културен обмен с Русия. Сформира се младежка организация и бях поканен от всички участници в нея да стана неформален координатор на младежката организация. / за повече инфо какво правим - последното което организирахме е изложба на дрехите на капитан Петко Войвода в едно малко помещение в студентски град /

Харесвам руският народ, чувствам се обвързан с тях по религиозни и исторически причини.

Не харесвам тяхната политика, въпреки, че само може да си мечтаем за това което случва там.

Женен съм и имам две деца . Самостоятелен съм от 18 годишна възраст..имало е периоди в които съм работил на 4-ри места едновременно за да се изхранвам.

С протести се занимавам от 2 години, започнах с тези срещу шистовия гъз и там се запознах с всички останали. След това започнахме да се виждаме и да се борим за общи каузи.

Тези неделни протести срещу монополите бяха организирани технически от нас , а вие сте тези които ги направихте толкова истински.

От миналото лято организираме протести срещу цената на тока... бих се радвал да има още хора които да поемат от организационната дейност, но уви... повечето имат идеи, но нямат желание да ги организират и не желаят да се показват пред камерите .... познаваме повечето от хората в София които се занимаваха с протести в последните години и имаме ясна картина кой-кой е !

Никога от никой не съм крил къде съм участвал и какво съм правил... седя си зад думите и постъпките. Ако имате някакви конкретни въпроси съм на среща да отговоря. Извинете мен , а и другите , че не успяваме да следим всичко тук .... но в последният месец не успяваме да спим повече от 5 часа на денонощие ....ходим на работа защото все пак трябва да си плащаме сметките и да се храним, стотици хора се обаждат и искат да се видим, опитваме се да прочетем и да анализираме всичко което се случва, гледаме да не сбъркаме някъде защото осъзнаваме каква отговорност носим за всичко което се случва и ви се кълна , че няма да Ви предадем дори ако това коства и нашите животи. Факта, че на хоризонта започнаха да излизат толкова хора които да ни плюят е показателен, че сме на прав път !

За нас няма леви и десни .. ние искаме да си върнем държавата и тя да работи в услуга на хората, а не за крадците ..искаме нашите родители да живеят достоен живот, а не едвам да връзват двата края. Всячески ще се опитват да ни дискредитират защото им объркахме сметките и България вече е различна ... развалихме им хранилките и сега искат не искат ще започнат да им изкачат далаверите . Битката е межу народа и самозабравилите се управници... сравнима е с битка на Давид и Голият..

Ще поживеем и ще видим ..очакваме все повече лайна да се изсипят по нас... ние продължаваме напред и ще се борим до край !



Тагове:   народ-и-лидери,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5332735
Постинги: 4999
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930