Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2013 11:12 - Грешно ли е да поддържам идеята за комунизма? (въпрос на 35 годишна жена и моят отговор)
Автор: iliaganchev Категория: Новини   
Прочетен: 639 Коментари: 0 Гласове:
0



Грешно ли е да поддържам идеята за комунизма? (въпрос на 35 годишна жена и моят отговор)

„Русалка”:

Здравейте г-н Ганчев,

Пише ви . . . .

Чест е за мен да познавам дори и не отблизо Вас и Вашите идеи – смятам, че ние Младите трябва да се учим и да помним - вярно е, че всеки притежава някаква идеология сам за себе си и за виждането му за положението в България. И така аз ще се опитам да запозная Вас с моето скромно Аз.

Казвам се . . ., родена съм 1978 и вече съм горда майка на двама сина. Расла съм изцяло в България и имах невероятната възможност братята ми да са бегълци в Германия - това е казано на шега, но е истина. Аз за себе си не пожелах да отида и да живея извън Родината си.

Закърмена съм с тази любов към НЕЯ, но мисля, че не е от родителите ми а, по скоро от прародителите. Не съм сигурна от къде идва тази любов - дали от стария род Стамболов – да, имам и тази чест някъде в мойто нищожно тяло, да, има и капка Стамболова кръв! Убежденията ми винаги са били много крайни и до сега аз изключително рядко съм споделяла тези мои виждания - дори и на най близки приятели не съм откривала идеологията си.

И така, с цялото уважение към Вас, аз искам да Ви попитам:

Грешно ли е да поддържам идеята за комунизма? - не искам съвет, искам само Вашето мнение! Грешна дума ли е комунизъм, че хората, когато я чуят, бягат като дявол от тамян? Лоша кауза ли е да се бориш наистина да предложиш на приятелите си държава без краен капитализъм?

          Ilia Ganchev:

Благодаря за откровенността: Отговорът ми е кратък и проверен чрез собствения ми живот: ДУМАТА КОМУНИЗЪМ НЕ Е ГРЕШНА ДУМА! "Комунизъм" не означава престъпление срещу човечеството, като тези на Ленин и Троцки срещу православната църква и на Сталин срещу собствения си народ!!! В техния случай и в престъпната част от дейността на техните наследници от КПСС, БКП и другите тоталитарно-комунистически партии от Лагера не става въпрос за КОМУНИЗЪМ ("comunis" - грижа за обществото, което е идентично с понятието СОЦИАЛИЗЪМ), а за ПРЕСТЪПНА ЗЛОУПОТРЕБА СЪС СОЦИАЛИЗМА. Затова интелигентният и почтен човек не бива да използва самотната дума КОМУНИЗЪМ без определението ТОТАЛИТАРЕН, когато става въпрос за ЗА ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА НА тоталитарно-комунистическите партии по света, в Европа и у нас!

По същия начин думата ХРИСТИЯНСТВО не е грешна или престъпна - ГРЕШНА И ПРЕСТЪПНА Е АНТИЧОВЕШКАТА ПОЛИТИКА НА РИМСКИТЕ ПАПИ, ОСЪЩЕСТВЯВАЛИ ИНКВИЗИЦИЯТА!

„Русалка”:

Точно така го чуствам и аз!Благодаря ви за отделеното време и вниманието.До нови срещи!

          Ilia Ganchev:

          Вашият въпрос и моя отговор (без да споменавам абсолютно Вашето име) ще го публикувам в блога си! Този разговор ще е полезен за някои читатели, които имат или Вашите усещания или абсолютно погрешна представа на нещата, поради манипулацията, ма която са подложени от 2 вредни за обществото сили: Капитала и особено финансовото му проявление и Тоталитарния комунизъм, който за съжаление е все още жив!

„Русалка”:

          Аз нямам нищо против.

          Ilia Ganchev:

          Благодаря! :) Всичко добро! И доскоро - на протестите!!! Само ще добавя, че на Вашия интересен въпрос съм дал принципен отговор още на 14 март 2009 в своето кратко есе "Комунизъм, комунисти, антикомунизъм, антикомунисти", което е прочетено от 1372 души:
http://iliaganchev.blog.bg/politika/2009/03/14/komunizym-komunisti-antikomunizym-antikomunisti.304643

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5317567
Постинги: 4998
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930