Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03 15:37 - Крайно време е неграмотният грандоман,графоман и путиноид да се изхвърли оттук!
Автор: 4u4eloto Категория: История   
Прочетен: 345 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Понеже забелязах, че един неграмотен графоман и грандоман, синоним на нечистоплътност, Стивън Кинг на асеновградските и плевенските роми, ме споменава, съм длъжен да му фрасна един по мръсната мутра.
Аз съм Полигор и познавам тая грешка на природата много отдавна.Още откакто със Савичката, баба Яга Йотова и Чучелото бяха обърнали сайта на салон за масажи.Един тутьо ги помпаше и тъй като тогава имаше първа страница, тия малоумници стърчаха там по 25 часа на денонощие.Всеки знаеше, че цефуля е патологичен графоман, в което нямаше нищо изключително, щото и чучелото и баба Яга бяха същите, но ония поне бяха категорично грамотни блогъри.А цефулят така и не научи пълния и краткия член, и сега в буламачите си също не го употребява, допуска ужасяващи правописни грешки, прави се на елегантен ботуш, ама е съдран цървул.
Познавам го и от още по-рано, от *Буквите*, където Богданов прекрасно знаеше неграмотността му и не пропускаше случай да го подиграе.
Сега тоя мизерник си позволява да ми прави психопрофил, да ме нарича мастурбатор и да си съчинява небивалици.
Няма по-ярко свидетелство за нищожноста на тоя цървул от факта,че след като Стоянчо от Две могили,.т.нар. предатор, преди десетина години се гавреше с него, сега цефуля под формата на коментари редовно го облизва и му прави специфични сексуални услуги.
С панталеев и Рустам /Бог да го прости!/ воювахме с групата на цефуля.Рустам прекрасно осъзна гротесковата му същност и го правеше на кайма.
Слава Богу, групичката на вечните Амбъри се омете оттук.И цървула дълго време го нямаше, но се довлече да дразни нормалните хора.

Цефулят трябва да се омете оттук, мисля аз.Прав ли съм или да?

А че тоя ненормалник е толкова патологичен русороб и путиноид, ближещ руските задници и бясно мразещ Украйна, е друга работа.В един постинг снощи обясних,че путиноидите като него са нехора.



 ,





Тагове:   путински цървул,


Гласувай:
8



1. petgrig - Прав си
25.03 10:59
да го измитат оттук.
цитирай
2. krumbelosvet - Само до преди 12-ина години
26.03 15:06
Само до преди 12-ина години не помнехме, че има Украина.
Откак чичо ви Самчо се зае да сваля Путин и нае украинците за легионери, станахте голеееми укрофили. Не помните ли през къде ни беше тая част от света?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4u4eloto
Категория: История
Прочетен: 63611
Постинги: 53
Коментари: 176
Гласове: 61
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930