Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2012 16:05 - Защо наричам Улбрихт и Милке убийци на немския социализъм – Warum ich Ulbricht und Mielke Moerder des deutschen Sozialismus nenne – част 2
Автор: iliaganchev Категория: История   
Прочетен: 1011 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2012 08:24


Защо наричам Улбрихт и Милке убийци на немския социализъм – Warum ich Ulbricht und Mielke Moerder des deutschen Sozialismus nenne част 2


(част 1: 
http://iliaganchev.blog.bg/history/2012/03/25/zashto-naricham-ulbriht-i-milke-ubiici-na-nemskiia-socializy.927815)

 

През 1956 Фриц Шперлинг пише в писмото си до Следствената комисия на ЦК на КПГ (Зап. Германия):

         Да, аз бях бит (отвреме-навреме). Бях бит с юмруци, с четириъгълен линеал от стомана. При един от разпитите бях поставен на масата. Началникът на съветската следствена бригада, който стоеше до мене, ме удряше с дланта на кратки интервали върху болното сърце, макар да знаеше, че съм прекарал два пъти сърдечен инфаркт.

         Това изтезание продължи около два часа. През същата нощ скачаха върху пищялите ми, удряха ме с юмруци по главата и ми изтръгваха коса. При други разпити трябваше да стоя прав с часове. Ръцете ми бяха оковани с белезници зад гърба и трябваше да стоя с лице към стената. По време на разпитите през 1951 и 1952 г бях държан само с белезници, макар да не съществуваше никаква възможност за бягство или намерение за такова.”

         Години наред зам. председателят на Комунистическата партия на Германия е бил изложен на брутален физически и психически терор от извергите на съветската и германската социалистическа ДС.

         На 9 септември 1952 г Шперлинг получава трети сърдечен инфаркт. Първа лекарска помощ му е оказана едва на 11 октомври, когато допускат до него един съветски лекар.

         Една година и осем месеца Шперлинг не дава признания, несъответстващи на истината. Според един от протоколите на ЩАЗИ, на разпита на 30 октомври 1952 г той за пръв път признал, че „е извършил престъпления.” Подобни протоколи се намират в архивите на ЩАЗИ, в които се споменава за „признанията” – последният е от 8 април 1953 г. След това един офицер ги обработва, докато се получили необходимите признания за даване на присъда за престъпник.

         Едва когато тези обвиняващи „документи” са изтръгнати, на 17 април 1953 г (един месец след смъртта на Сталин!), главният прокурор на Германската „демократична” република, Ernst Melsheimer, издава заповед за арест. Преди това Фриц Шперлинг без всякакво законно основание се е намирал над две години в ареста!

         Тук ще се отклоня, за да ви кажа, кой е Ернст Мелсхаймер:

         От 1928 до 1933 е бил член на ГСДП. През 1933 напуска социалдемократите, за да не заплаши кариерата си на юрист. Вместо това през 1936 става член на национал-социалистическия съюз на юристите и достига там през 1937 г висок пост, а през 1940 г получава „Медала за вярност към Фюрера”, 2-ра степен.

         Непосредствено след края на войната през 1945 Ernst Melsheimer, става член на КПГ, а през 1946 по време на принудителното обединяване на ГСДП с КПГ става член на новата ГЕСП – германската единна социалистическа партия. Кариерата му е добре известна на клетниците сред бившите герои-комунисти от съпротивата срещу Хитлер ... Погребан е на почетното гробище на социалистите в центъра на Източен Берлин през 1960 г. Заслужава!

. . . . . . . . . . . . . .

        

         (следва) (es folgt)




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5261110
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031