Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2022 10:31 - 16.06.22
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 871 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

*

image

 Ами това е !Една малка но съществена част от  истината за България и нас българите днес!....Ако някой въобще се интересува и го вълнува това!

Открих видеото на"Поглед Инфо" с днешна дата - 16.06.22г. .Като информация към видеото има следния надпис: 
 ВАЖНО!!! Фейсбук ни ограничава заради позициите ни! Споделяйте в профилите си, в групите и в страниците и по този начин ще преодолеем ограниченията, а хората ще достигат до алтернативната гледна точка за събитията!?

Проф. Иво Христов: Българските политически партии не представляват никого освен себе си...




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. noir - ~ N ~
16.06.2022 11:27
Малко след 9:00 - Българинът не бил осъзнал, че личното му благосъстояние минавало през колективното.

Че кой го е осъзнал? Проблемът е, че всъщност много от нас са го осъзнали, но не правим нищо по този въпрос, което е по-страшното.
цитирай
2. emi1ts - Благодаря!
16.06.2022 11:52
noir написа:
Малко след 9:00 - Българинът не бил осъзнал, че личното му благосъстояние минавало през колективното.

Че кой го е осъзнал? Проблемът е, че всъщност много от нас са го осъзнали, но не правим нищо по този въпрос, което е по-страшното.

Благодаря за проявеният интерес и изказаното мнение.Всъщност във видеото и в направените анализи се засягат доста теми,проблеми,причини за сегашното положение.Повдигат се много важни въпроси на които няма еднозначни отговори.Мен лично ме удовлетвориха обективните според мен анализи на проф,Иво Христов които могат да са предпоставка не само да ни стане по ясно къде се намираме в момента но и хора които са с по голям експертен опит да с в помощ за адекватни ,разумни,вършещи работа решения.Не ми се вярва чак дотолкова да ги няма.Може да звучи оптимистично на този фон на анализите във видеото, но аз вярвам и съм убедена че има такива можещи българи милеещи за бъдещето на нашата родина България.
Проблемът ,който споменаваш за осъзнаването на колективното благосъстояние съществува и според мен.И очевидно само осъзнаване не е достатъчно. Необходими са и действия в тази посока .Кой колкото може но стъпка по стъпка да мислим и действаме колективно за нашите си общи български интереси!Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712961
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30815
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031