Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2023 16:53 - Каква е обосновката на конгреса на БСП на 11.02.2023 за изключване на 13 души от БСП
Автор: iliaganchev Категория: Бизнес   
Прочетен: 55 Коментари: 0 Гласове:
0



Каква е обосновката на конгреса на БСП на 11.02.2023 за изключване на 13 души от БСП

(за раздорите в БСП)

И.Г., Регенсбург (Бавария)

*** Участвал съм активно в обществения живот на един голям български град от март 1990 до 1993 г. – в рамките на нововъзстановената Българската социал-демократическа партия, при което получавах образователна подкрепа без получаване на финикийски знаци...

Днес прочетох, че вчера 50-ят конгрес на БСП е изключил 13 души от тази партия:

Светлана Шаренкова, Петър Витанов, Петя Михалевска, Ленко Петканин, Петко Димитров, Валери Жаблянов, Мартин Жлябинков, Ана Пиринска, Николай Бриевски, Атанас Атанасов, Ралица Андреева, Ваня Добрева, Костадин Паскалев.

            Слушал съм за 4 от тях през последните 10 години като за отговорни дейци на БСП.

            Един от четиримата е мой близък по бащина линия на ниво племеник.

Не мога да повярвам, че се е стигнало до такъв тоталитарен подход в епохата на така наречената западно-европейско-англоамериканска „демокрация“!!!

            Не ми се е случвало да видя или чуя за нито един подобен дез-организационен подход в държавата, в която съдбата ми е наложила да живея!!! (например яркият случай с бившия социалдемократически канцлер на Германската федерална република Герхард Шрьодер). Когато някой партиен ръководител тук навреди на партията си, той или тя сам претегля грешките си и подава оставката си, анализирайки вредата за партията си или за държавата.

            Забелязах в залата на този конгрес и лицето Сергей Станишев, което във всички случаи ми отговаря отчасти на въпроса.

            Чудна ми е степента на властолюбие в БСП, която дали води до подобряването на тази измъчвана отвън и измъчваща се отвътре партийна формация?!?




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5258834
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031