Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2010 08:56 - Отговор на въпроса Ви ДАЛИ СЕ ЧУВСТВАМ ДОНЯКЪДЕ ГЕРМАНЕЦ
Автор: iliaganchev Категория: Бизнес   
Прочетен: 940 Коментари: 2 Гласове:
2



Отговор на въпроса Ви ДАЛИ СЕ ЧУВСТВАМ ДОНЯКЪДЕ ГЕРМАНЕЦ

Един анонимен внезапно ме попита във формата на коментар към статията ми в blog.bg ("Атомните електроцентрали в Бавария - милиарди за допълнително оборудване ") следното:

„Отново пишете за Германия ! Задавам Ви въпроса :
Чувствате ли се донякъде Германец ?”

МОЯТ ОТГОВОР:

Господин (или госпожо) "анонимен"!

Защо се страхувате да ми зададете този въпрос, като си пишете името и откъде сте?

Ако не можете да направите това тук, пишете ми на емейла:

levitsa_ilia@abv.bg

Аз се чувствам от 67 години досега БЪЛГАРИН.

А като една незначителна добавка - чувствам се като човек, който е автентично ляв, т.е. НАУЧЕН СОЦИАЛИСТ.

Пиша за всичко, което би пояснило на младите хора, които са наемни работници, че докато обществото е класово, те трябва да стремят да са обединени в решаването на проблемите си с КАПИТАЛА, и особено с финансово упражнявания капитал, който е основното зло за България, Европа и света.

Пиша за Германия, Бразилия, Китай и за всички други, които са интересни с нещо, когато ние в България трябва да решаваме проблеми, част от които сами сме си създали.

И аз имам въпрос към Вас:

Научавате ли от мене нещо, когато Ви описвам сравнително Германия?

Поздрав от морето, което е вечно!

Илия




Гласувай:
2



1. liliyanaandreeva - ЛЕВИЦА Е САМО МАЙКАТА ПРИРОДА,А НИЕ СМЕ..
05.11.2010 09:00
...КОНСУМАТОРСКО,КОНСЕРВАТИВНО ЕКСПЛОАТАТОРСКО ОБЩЕСТВО (БЕЗ ИЗКЛЮЧЕНИЯ)...
цитирай
2. iliaganchev - Всички ли са маскари според тебе?
05.11.2010 09:06
Това оределение е може би на принципа: ВСИЧКИ СА МАСКАРИ ?
От колко години насам си на това мнение?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5261064
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031