Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2018 10:24 - На спокойствие
Автор: zelenika23 Категория: Забавление   
Прочетен: 1533 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 02.05.2018 10:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В кристален замък същността ми бляскава живее.
 Пред него ширят се градини  и зеленина
 и всяка сутрин свежа ароматът им се носи
 в прекрасните ми много стаи,пълни със цветя...

 И съм кралица!
 На себе си и свойте мисли
 сред царствено спокойствие,
 далеч от суетата на света,

 стените здрави,блеснали на слънцето
 отблъскват,отразяват  злобата,
 на подли същества загледани към мен
 и хвърлящи отровните стрели на завистта.

 Как хубаво е тук,щастливи птички пеят,
 ромонят мелодично  хладните фонтани,
 а тялото ми с  дълги рокли от материи най фини
 почива на балконите на тронове от злато с диаманти...

 Вратите ми ковани са,затворени ме пазят,
 не ги отварям лесно,колкото да ме подмамват,
 защотото зная  - царството ми иска да руши светът коварен,
 прицелващ се в сърцето ми ,изпълнено със красота!

 Zeelenika
 
 
 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. imatakava - На спокойствие
03.05.2018 07:13
И нека царството ти във сърцето ,
там горе в космоса и светлината
да служи на доброто и душата!
цитирай
2. zelenika23 - И нека царството ти във сърцето, там ...
03.05.2018 10:02
imatakava написа:
И нека царството ти във сърцето ,
там горе в космоса и светлината
да служи на доброто и душата!

Прекрасно!Ами старая се да върша добри и разумни неща.Като ги върша , се чувствам по добре!Днес имам рожден ден и някак си вече започвам да се чувствам по различна,в никакъв случай по възрастна,но по разумна!
цитирай
3. lexparsy - Честит рожден ден Кралице на най...
04.05.2018 00:03
Честит рожден ден Кралице на най-богатото и обширно кралство Себе си :-)
Надявам се че не само ще го опазиш, но и своите битки ще предприемеш за славата му.
Дано и много други велики Крале са ти съюзници :-)
цитирай
4. zelenika23 - Честит рожден ден Кралице на най...
04.05.2018 13:54
lexparsy написа:
Честит рожден ден Кралице на най-богатото и обширно кралство Себе си :-)
Надявам се че не само ще го опазиш, но и своите битки ще предприемеш за славата му.
Дано и много други велики Крале са ти съюзници :-)

Съюзници могат да ми бъдат само крале,които не са хейтъри.След този рожден ден се чувствам помъдряла,изкачила едно по високо стъпало на духовното си аз и вече оценяща по високата стойност на някои неща,недооценявани преди от мен като зелената морава например или спокойните води на езето ,като добрината в дори обикновените хора,мъдростта,непочернена от властолюбието и гордостта...любовта,романтиката и чистотата в отношенията,непорочността.Много ценни неща има в този свят,а ние забити в атрактивните клюкарски новини за злото не виждаме,за да бъдем щастливи...затлачени от прекаленото знание и разните състезания за превъзходство загубихме очи за простото,лесно и елементарно,което ни прави щастливи и без комплекси,царе на себе си.Най умното е да изгониш злото от себе си далеч и да си живееш спокойно и добре остатъка от дните в мир и любов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelenika23
Категория: Забавление
Прочетен: 29303
Постинги: 19
Коментари: 50
Гласове: 52
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031