Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2012 12:09 - Циничен анализ на български крадец за българското дередже
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 1871 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.10.2012 13:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Циничен анализ на български крадец за българското дерeдже

„Аз съм сравнително крупен крадец. Произхождам от смесена фамилия:

·        Единият ми дядо беше фашист,

·        Другият ми дядо беше комунист.

Ако трябва да говорим откровено нито единият, нито другият бяха наясно с политиката!

По времето на фашизма гонеха и биеха втория, а по време на комунизма утрепаха първия.

Аз тогава много се срамувах от втория си дядо и за да не пострадам, станах агент, а за да спечеля повече, се старах да ме забележат, та ми плащаха в 4 управления. Хвалеха ме заради втория ми дядо и по-късно станах даже член на БКП.

После избухна демокрацията: за малко си замълчах икогато всички се омаскариха и бяха забравили за дядото-комунист, започнах да се хваля с първия дядо – та станах демократ.

Междувременно нашите разграбиха държавата и аз, като наше момче, също получих своето – няколко хотела, една фабрика за олио, след което група милиционери, агенти и комсомолски секретари си направихме банка (БЗРОНИ – Банка за разграбване и разпределяне на общонародно имущество).

Сега сме добре и се чудим на неблагодарните викове по митингите на онези, които лъжат, че били зле. В кабинета ми виси портрета на Левски, а в българо-турската ми фирма съм развял знамето на Европейския съюз).

Не ми пука, кой щял да дойде на власт – имам познат евродепутат от ПЕС и приятел-евродепутат от ЕНП ...

България е голяма работа – всички от Европа ни се чудят и отвреме навреме вземат някого от нас да ги ръководи – хем да ги слуша, хем да ги научи на ишмари.

В някаква си публикация, някой писал, че в България всеки втори бил мошеник:

http://iliaganchev.blog.bg/zabavlenie/2010/11/16/u-vseki-vtori-bylgarin-spi-edin-malyk-moshenik-zatova-prehod.635573

Допуснал е неточност: в София и във Варна сме 3/4. ...

Хитростта е наша черта! Само сравнете броя на партийците в най-бедната държава на ЕС, България, с най-стабилната евро-държава, Германия:

В България членовете на БКП бяха 1 милион при 8 милиона жители(т.е. фаталните 13 %), а сега сумата от двата хартиени колоса БСП и ГЕРБ е 100 000.

В Западна Германия при население 63 мил. ГСДП и ХДС-ХСС имаха по около 900 000, т.е. общо около 3 %.

Източна Германия (ГДР), като лагерна държава, приличаше на България – 2,3 милиона члена в тоталитарната ГЕСП при население на ГДР 16 мил., т.е.  14 %.

Сега двете части на ФРГ имат общо 1 милион партийци от всички партии при население 82 мил. жители, т.е. 1,2 %. (в бившата ГДР партийците по навик са повече на глава от населението).

При нас е все пак по-добре: в дясната Германия – крадците като мене плащат данък общ доход 47 %, а в лявата България през 2008 данъка го намалиха на 10 % за всички, за да остане парата в джоба на „успелите”.

Така че съвсем правилно е ние да ръководим германците и другите там из Европа – тази година ПЕС, а от догодина – може и ЕНП.

Бъдете здрави – радвайте се, обичайте ближния си!”




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5309815
Постинги: 4992
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930