Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2011 10:12 - Бахри, Бахри, ти ме уби!
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
0



Бахри, Бахри, ти ме уби!

Някой Бахри писал следното:

Бахри Юмер: Касим Дал вече не е от ДПС, партията стои по-високо от всеки един от нас!

http://rodopi24.blogspot.com/2011/02/blog-post_8325.html

Този Бахри добър ли е, лош ли е - не зная, но във всички случаи е с объркано съзнание за един съвременен човек. ТАКА МОГАТ ДА РАЗСЪЖДАВАТ САМО ХОРА, ВЪЗПИТАНИ ОТ ТОТАЛИТАРНИЯ КОМУНИЗЪМ ИЛИ ОТ ФАШИЗМА. Никоя партия, даже и ДПС, драги съотечествници от турска народност, никоя партия не стои по-високо от Вас!!! Аз не искам да бъда нито виртуален, нито реален приятел на никого, ако партията му любима стои над мозъка му!!!

Иначе ще се върнем към времената на тези, които по престъпен начин ви преименуваха, че преименуваха светотатски даже и мъртвите в гробищата – имам предвид времената на тоталитарната комунистическа партия и нейната хищна „държавна” сигурност!

По онова време един добър човек и поет, Христо Радевски беше написал в момент на „ентусиазъм” следната „мъдрост” в стихотворението „КЪМ ПАРТИЯТА”, а ние, димитровските пионерчета, го рецитирахме възторжено:

Мен хулите не ме смущават,

врагът с които те покри —

аз знам, аз вярвам, че си права,

когато съгрешиш дори!

А „партийната” кауза на Доган, която стои над главата на г-н Юмер, е да “взема” от парите на бедните си турски и български събратя, правейки се на хидролог ...

Ако трябва да говорим за етносите, то аз си мисля следното:

Етносите, когато се уважават искрено взаимно, се превръщат в най-красивия букет, представящ една нация или по друг начин казано, едно ъгълче от царството на ГОСПОД=ALLAH ...

Ние, приятели, мисля, че сме на прага на създаването на най-великото и необходимо обществено движение на територията на нашата родина - ДВИЖЕНИЕТО ЗА ДЕМОКРАТИЧНО ИКОНОМИЧЕСКО И ПОЛИТИЧЕСКО ОБНОВЯВАНЕ НА ОБЩЕСТВОТО. Движение с подобна идея може да запали искрата на спокойния и щастлив живот за нас и останалите съседни народи - турски, сръбски и т.н.

Всичко е в ръцете на младите, а е известно, че само те могат да бъдат велики!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5259554
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031