Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2010 11:39 - РЕАКЦИЯТА КЪМ МЕНЕ – обвинен съм, че не съм българин!
Автор: iliaganchev Категория: Забавление   
Прочетен: 617 Коментари: 2 Гласове:
0



РЕАКЦИЯТА КЪМ МЕНЕ обвинен съм, че не съм българин!

По повод съобщението ми тук: У всеки втори българин спи един малък мошеник – затова преходът е неуспешен!

от фейсбук-friend (активист на „Нова зора”):
“Св. Паисий Хилендарски ни запита: О неразумни юроде, поради что се срамиш да се наречеш БОЛГАРИН???!!!

Защо и сега трябва да си спомняме за този въпрос, изказан като послание за потомците?
Братя, време е да разпознаем истинските БЪЛГАРИ и да ге величаем!
........ вашите изявления са пропити от национален нихилизъм и пораждат мисли на съмнение в БЪЛГАРСКАТА МИСИЯ, ......  настоящето провокационно словоизлияние.

Не споделям Вашият тон, а констатациите и политическите Ви анализи считам за неуместни в период, когато ОТЕЧЕСТВО БЪЛГАРИЯ се нуждае от единение и възраждане!
Желая Ви здраве и дълголетие и братски Ви съветвам да се отървете от дяволските помисли и се отдайте на БОЖИЯТА ПРОМИСЪЛ.




Гласувай:
0



1. анонимен - Аз не харесвам анализите ви. Но да ...
16.11.2010 11:56
Аз не харесвам анализите ви. Но да бъде обвиняван някой в национален нихилизъм е само по себе си тъпо. "Обединяване на нацията", "българска мисия" - що за глупости? Ще бъдем бедни и нещастни не когато започнем да вярваме в тези глупости, а когато ПРЕСТАНЕМ да вярваме в тях, зарежем глупавите политически театри и се захванем всеки да оправя живота си с труд. Където намери за добре и с когото му е най-полезно и приятно.

И не, не съм емигрант.
цитирай
2. iliaganchev - благодаря за защитата ти
16.11.2010 12:10
Това, че не харесваш моите анализи, не ми пречи - иначе щях да си ги публикувам в "Нова зора", където обичан автор е полковник Гиндев, възродителя на Сталин с книгата си за Джугашвили!
"Ако мислиш като мене, значи мисля само аз!" (перефразирам Иван и Андрей)
Поздрав от морето!
P.S.: А ти защо си анонимен, страхуваш ли се от някого тук?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5260456
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031