Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2018 19:11 - т.н. локална „земна игра“..
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 2162 Коментари: 12 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Пътят на Висшия Аз в Галактическата Игра image
Статии - Езотерика
Написано от Alien   
Четвъртък, 14 Ноември 2013 16:20

 От гледна точка на нивото на Висшия Аз може да се разсъждава, че Играта е свършила още в момента на нейното започване. Нашата група печели, защото е избрала доста по-добрия метод. Нейният път е доста болезнен, но красив по един особен начин, който е отвъд всякакво сравнение.


Това обаче е само един от начините чрез които може да се гледа на ситуацията – тази на перспективата на самият Висш Аз. От друга гледна точка изходът на Играта е непредвидим и нашата ситуация е отчайваща. Незнаейки кое от двете е вярното прави развръзката доста трогателна.


Във всеки случай на нашето си 3D-ниво Играта продължава. От нашето земно ниво ние виждаме един свят изправен пред хаос и изпълнен с битки за власт и войни.

Много източници споменават че наближава някакъв вид критична точка. Събитието може да бъде свързано с планетата ни, но може да е дори нещо от още по-голям мащаб. То може да донесе хаос на всяко едно ниво – от природата до човешкото общество. От друга страна то може същевременно и да пречупи желязната хватка над човечеството, сривайки системите, които биват налагани тук от хилядолетия. Контрольорите знаят за това и са запознати с вероятността хората да се възползват от възможността и да завършат дългата си одисея в 3D-пленничество.


Контрольорите се опитват да пречупят волята и духа на хората проектирайки образи на разруха и унищожение. По тази причина, вие читателите бихте се справили добре, ако не допуснете да бъдете завладени от подобни описания на разруха и хаос. Трябва да можете да мислите ясно и да взимате самостоятелни решения. Да търсите помощ или спасение от извънземни определено не е пример за суверенно решение.

На своето си ниво контрольорите са заети с още по-масивни битки помежду си от междузвезден мащаб и вероятно и дори такъв отвъд нашата галактика. Нашата планета Земя играе много важна роля в тези техни битки и сега след като цивилизацията ни има вече развита социална и индустриална структура, взаимодействието навлиза в нова фаза.



(За да се представи по-нагледно идеята за така наречените „едновременни инкарнации“ от гледна точка на Висшия Аз картината представлява в общи линии следното: Висшият Аз вижда всички „свои“, а и останалите физически тела като игрални фигури – точно както в шаха например. Самото физическо тяло не се променя значително в една инкарнация, но на Земята инкарнираният Висш Аз има предимството да „скача“ от една време-пространствена реалност в друга (със съответното физическо тяло на конкретната реалност, което се използва като „котва“ така, че Висшият Аз да се прикрепи към съответната реалност) натрупвайки опит съобразно избрания път. Този процес е нелинеен и точно затова изглежда все едно всичко се случва навсякъде по едно и също време. Едновременните инкарнации на тази планета обаче не се ограничават само до реалностите в трета плътност, а важат дори може би в още по-силна степен за инкарнациите в астралния свят около Земята. Друг начин да погледнем на това е да разберем, че астралната есенция, която съдържа в себе си искрата на осъзнаване прескача на зиг-заг през времето и пространството и всеки път когато се излезе от някоя време-пространствена реалност/вибрация, астралната есенция бива един вид оцветена с характерните черти на конкретна личност от арсенала на Висшия Аз. Поради това, че няма ограничение във времето всички инкарнации на практика се случват по едно и също време от гледна точка на Висшия Аз. Вероятно изключение прави само Финалната такава, която се намира леко извън фаза поради нейната специфична функция. В действителност ние носим със себе си – дори и в този момент всички наши инкарнационни спомени, които са „imprint-нати“ в астралните ни тела. Това което ни пречи да получим съзнателен достъп до тези спомени е начинът по който се случва взаимодействието на връзката между Висшият Аз, астралното тяло и будното състояние на физическото тяло. Повече по тези въпроси можете да видите и в статиите „Нива на сънуване и портали“ (където освен всичко друго бегло е спомената и ролята на „контрольорите“) и „Астрална памет“. Особено интересен в тази посока се явява въпроса със спомените от милиардите инкарнации осъществени преди идването в локалната „земна игра“, като някои източници споменават, че точно тези спомени биват блокирани в най-голяма степен и съответно – достъпа до тях е най-труден – бел. Alien)

  със съкр/ 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - P. S.
25.01.2018 19:14
Тази статия има за цел да ви даде възможност да видите евентуални нови хоризонти. Нашето съзнание е проекция на Висшия ни Аз – величествено същество с мисия. Може би бихте осъзнали: „Чакай малко! Това съм Аз. Защо досега не съм го знаел?“ Защото част от Играта е да забравите и след това да се стремите с всички сили да си върнете това, което не си спомняте и в този си стремеж и път да израснете отвъд това, което сте били преди.

Вие сте създатели на всичко, дори и на тези, които биха ви заловили и поставили в плен – защото това е вашият собствен „сън“. Кое ви прави толкова специални, за да можете да „сънувате“ всички останали? Отговорът на този въпрос е, че всяко едно съзнание създава цялата вселена. Как това би се получило без да се генерират конфликти и парадокси? Всяко квантово събитие е съзнателно и същевременно има място за всяко едно събитие да бъде единствено във вселената. Всяко едно квантово събитие създава вселената от „квантовия вектор на състоянието“, което се явява пълния набор от квантови числа характерни за системата.

Вашият живот е един низ от квантови събития, които са изцяло ваши. Това ви прави създател – поне в равнината на вашите съзнателни животи. По този начин можете да се изявявате едновременно като създател на всичко в рамките на вашия собствен обсег и същевременно като актьор в „сънищата“ на всички останали.

От Джери Зейтлин

Превод: Alien





цитирай
2. predatorkapredatorka - rosbos,това за домашно за уикенда..ще се изпитваме в понеделник
25.01.2018 19:27
тези неща аз ги чета..откак се помня
тъй като винаги съм имала Свобода, и Време!!
нямаш дори бегла представа, че „юлето“ чете по 5-6ч, всеки ден,
от 50г насам..а това е едно твърде..широко понятие,
откъдето и да го погледнем..
например..от перспективата на Луната Невърленд..
:)))
цитирай
3. milady - аз знам, какво ти си..чела...личи си
25.01.2018 19:44
по ..творчеството ти,коментите, и най-вече по културата
на писане и споделяне..
тъй като сме наборки, малко се притеснявам, че имаш време
да наваксаш, но пък..ти никаква друга полезна работа нямаш..освен да
издаваш..книжки, в картечен откос/ завиждам ти на самочувствието,без майтап
хайде,тази вечер имам кефф,повод за радост, и добро настроение..
след малко, ще се опитам да ти подам..поне основните задължителни книжки,
които един търсещ и разумен Аз, трябва да прочете, и разбере!

и най сложната част от упражнението, да ги чете и живее..едновременно..
те ,затова и по-горе са назовани „едновременни инкарнации/знам,че
знаеш думичката, споко, не се смея...
чета те като “отворен вестник„ толкова си ми..сложна,мила
следват заглавията..


цитирай
4. predatorkapredatorka - https://youtu.be/w2ZucvWmO6s
25.01.2018 19:51
малко..музика за тонус..
Airbase - Lucid (Ronny K. Emotion Remix)

https://youtu/Vhu8aDExwvg

Ronny K presents Advanced - Myrah
цитирай
5. milady - беля си взех...офф..
25.01.2018 20:20
1.Библията
2.Старогръцки легенди и митове
3.ДжекЛондон/всичко
4 Александър Дюма..поне 3 те романа
5.Карл Май..Поразяващата ръка.и..
6.Емилио СалгарИ..
7.Томас Харди..няколко романа
8.Иван Вазов
8.Димитър Талев
9.Димитър Димов/ Тютюн и Осъдени души
10.Владимир Зарев, Битие ,Изход
11 Блага Димитрова..
12 Елин Пелин,Йордан Йовков., А Константинов..
12.немските класици
/ Томас Ман, Х Хайне,Гьоте,Шилер, и т.н..
12.френския класицизъм
/ Зола,Волтер, Жан Жак Русо,Жорж Санд,Балзак, Стендал..
хооххо, ще има мн.които ще пропусна..
поезията,аз я чета в междучасията..
следва..
цитирай
6. predatorkapredatorka - роскее, многоо са..не мога ги спомена всички..
25.01.2018 20:29
Г Флобер
Ги дьо Мопасан
Ерих Мария Ремарк
Стефан Цвайг
Макс Фриш
Ерих Кестнер
Марио Пузо
ще допълвам, каквото се сетя..
после вървим към..амер. и англ.Класика..
цитирай
7. troina - и тук ти споменавам..само най -значимите, които съм изчела..
25.01.2018 20:45
колко книжки м-у тях, и аз не знам, нито Бог..
по наше време се четеше предимно от Библиотеки
аз четях по около 5 на месец..
а, библиотеката у дома я поддържаха баща ми и батко,който е 5г по голям.
той ме въведе в музиката, и класиката..Благодарна съм му, и го обичам многоо..
сестра ми не четеше, тя беше любовчийка..
та, така..мила ми поетесо..
цитирай
8. predatorkapredatorka - ретроспекцията не е лесна..работа/„прегледа“ както го нарича Кастанеда
25.01.2018 21:41
и, утре е ден..
доо..кастанеда имаме още около..900книжки
плюс минус..100...
без речниците, и Енциклопедиите
цитирай
9. predatorkapredatorka - да си призная,с руската класика съм...назад..
26.01.2018 07:48
опитвам се,да ги чета, ноо неее..
такава идиотия,черен хумор,и дълбока.. психиатрия..
не е за моята светла Душа..
иначе, ги имам, за €нтелектуална..украса..на кухнята..
цитирай
10. predatorkapredatorka - дали..остарявам..Близнаците,колкото повече остаряват, толкова по младеят, това е от..Третия етаж..
26.01.2018 09:27
остарявам….
преди спортувах,пътувах..флиртувах..
сега..гледам като теле Гугъл Ърт..и чаткам..
преди имах 2 гаджета и един мъж,
и имах търпение, нежност и страст
да ги обичам..един след друг..
сега имам 20 акаунта..
и, 3 активни !!
но, едва успявам, да ги поддържам..забавни..
преди имах колеги,приятели,децата ми..
сега имам...101 „добавили в любими“...
преди играех шах,йога и 5 обиколки на Морската дневно,
сега, имам Спортна Митцубиши Лансър, и я карам с
..крака, по-точно с..бедра, защото е аутоматик/155кс
преди четях „Портрет на една дама“ за 40 часа,
сега чета през раб.време изобилна блогова халтура..
и фригиден инфантилен пУетизъм ..за закуска…
преди обичах Секса,и да флиртувам, както дишам..
сега умирам да се праВя на лоша, защото умирам
от Вселенска скука..
преди..ахх..преди, как вятърът духаше в главата ми..
и как бърбореха глупости...устата ми..
а вие помните ли онези дни, дами и господа?
Суета на суетите,на пусто е тази Игра...

Темата е отворена…
цитирай
11. saankii - я, ме ударете да се събудя...къде съм...хоораа!!!
26.01.2018 14:46
- мъроо, и др път, ще глобявам боза от твойте нянки..
но, ще ти подаря един..БГ Речник..нали си..малка още..
хубу, че твоя Марто не може да чете..
погледни се..на п-ва, каква си ми кифла, без мармалаТ
верноо, Тигърчо търси Майка си, а пък ти..Татко си..
вече 10г, мъкааа!!!
цитирай
12. troina - ето Пример от дн.Първа...мара, млада булка и майка,с 2-3-ма чекиджии си..правят чат седянка!!
26.01.2018 19:39
Бъртранд Ръсел
– Проблемът на света е, че глупавите са самоуверени, а умните винаги се колебаят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 724016
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031