Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2020 23:21 - Единственият спасителен път за Русия е Покаянието. Роман Иванович Вийт, бивш офицар от ФСБ
Автор: grigorsimov Категория: Политика   
Прочетен: 1609 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 28.02.2020 13:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако руските патриоти не се поддават на заплахи или не се продават за пари, юдеите сатанисти, с компромати ги принуждават да работят  против собствения си народ. А ако няма с какво да ги шантажират, те им устройват нужните компромати. И поради страх от разгласяване на компроматите, активистите стават послушни марионетки и изпълняват всичко каквото им заповядат.     
Така се случии с мен, 2012 г.     Когато в Уляновск се занимавах с обществена работа и сериозно засегнах темата за сатанинското капище, - мавзолея, на главния площад в Москва, мен ме притиснаха за дълговете, които имах, и имам. С мен работеше хасидът (юдей) Лазарев Валерий Иванович, представящ се за обществен деец. Той използва моята хомосексуална зависимост, придобита насила в детските ми години, и ме принуди да му направя минет, а след това ме изнасили. И веднага започна да ме заплашва, че ще разгласят току що заснетите на видео, неприятни за мен кадри, и че щели да ме вкарат в затвора, заради дълговете ми, ако не се съглася да им служа.       

Той все ме заплашваше с тези компромати, и започна да ме води в масонския Ротари клуб в г. Уляновск, където същите, като него, сатанисти хасиди - масони издевателстваха над мен, и ме принуждаваха да им смуча "членовете" на всички тях. А също ме и насилваха отзад. И всичко се записваше на видео.        
След което, плашейки се от разгласяване, аз изпълнявах всичко, което ми нареждаха. Следях патриотичните дейци и събирах компромати за тях, понеже патриотите ме считаха за техен човек. Събирах и всяка информация за тях, и всичко докладвах на хасидите (юдеи).   Същото направиха и с активиста от Уляновск, Владимир Веселков, като го пречупиха духовно и го принудиха да работи за тях, също, както и мен. За целта ми подложиха и професионалната проститутката Анна Морозова, уловена от хасидите, за да ме контролират допълнително, та ПОСЛУШНО да убия Телепина Наталия Ивановна, която беше публикувала в интернет, нейното  (пространно) "Видение N".   




Телепина Наталия Ивановна не се бе продала на масоните (които винаги и навсякъде са евреи. Г.С.), понеже е принципен човек, и нямаха никакъв компромат за нея. Затова, като човек на когото тя има доверие, ме внедриха при нея, и аз, ползвайки силни възбуждащи вещества, я подмамих и исвърших с нея полов акт, - и всичко това беше записано на видеокамера.    Това я принуди да се ожени за мен. И така, използвайки ме, те съдадоха компромат срещу нея и срещу нейното "Видение N".   Аз бях внедрен при нея, та като неин мъж, да и забраня да контактува с хората, и да замълчи (да не разказва и да се отрече от Божието си видение). И когато хората й изгубят доверие и я позабравят, просто да я убия.       
Преди това аз, подчинявайки се на хасидите, я тровех с амоняк и я сломих психически. Освен това, аз я представях за проститутка, в очите на обществеността, дескредитирах я, като човек, и се подигравах с нея.       
Стараех се, хората да не се отнасят сериозно към нея и към нейното Видение N, което тя публикува на аудиозапис в интернет.   И всичко това изигра пагубната си роля.     За всичкото зло, кое извърших над Телепина Наталия Ивановна, и за заблудата в която въведох хората, да не се отнесат сериозно към записите и знанията във "Видение N", искрено моля за прошка.       
Телепина Наталия Ивановна, след публикуването на нейното видение, 18 години живяла в чистота и покаяние, заради Господа,. Все докато аз не я подмамих, тя беше мъжествена, твърда и принципна, като духовен стожер.       
А записът на Видението N е чиста истина. Това са знания дадени й от Господа. Нея са я благословили старците схимници, архимандрит Власий, архимандрит Илия и други старци (монаси).         
Телепина съзнателно я дискредитираха, понеже нямаха срещу нея компромати. И ако не бях я подмамил аз, тя щеше да продължи да живее в чистота. Тя за нищо не е виновна. Не я съдете и не говорете гадости за нея, а по-добре изслушайте Видение N, което е полезно за всички. Събудете се, защото настъпват тежки времена.          
По същата схема хасидите и масоните пречупват и други неподкупнни руски патриоти, обичащи родината си, и ги принуждават да работят за тях.

....................           
Води се невидима война за унищожаване на Русия. Затова, попаднете ли в лапите им, по добре сами обявете срамните си дела и се върнете към служенето на Родината. Страната ни е на ръба на пропастта. И прекалено скъпо, - милиони жертви, излиза вашето предателство и страх.          
На Страшния Съд, така и така, всичко ще бъде открито. И няма ли да е много-висока цената на вашия страх и позор. Но не съдете патриотите, които са били духовно пречупени и са започнали да работят за врага. Не съдете, за да не бъдете съдени. На думи всички сме герои. А на дело, кой знае, би ли ви стигнал дух, да устоите в подобна ситуация. Не оправдавам себе си и се кая за своето малодушие. Но както казва Господ в Евангелието: - Който е без грех, нека първ хвърли камък...         
Страшни неща се случиха последните неколко години в Русия… 2016 г. беше срещата на патриарх Кирил с еретика Франциск, в Куба.      
Непоменаването на еретичестващия патриарх, не е разкол. Съветвам ви да четете светите отци, Максим Изповедник и др. Нека се Молим и да се надяваме на Бога, защото няма вече на кого другиго. Защото, както показа архиерейският събор есента на 2017-та, само единици бяха против, а мнозинството предадоха Бога, църквата и народа.                                                                   
Такива страшни времена настъпиха в Русия. И всичко върви към глобална война.   Не им вярвайте, царските останки ги няма. Всичко това са политически манипулации. Царското семейство е умъртвено ритуално. За целта, в Епатиевския дом дошла бригада хасиди, начело с раввин.       
Отначало ги мушили с триостри кинжали, а после, според хасидския (юдейски)ритуал изливали кръвта им върху бели чаршафи. След което царското семейство умирало в страшни мъки.   Стрелбата по стените е била само за инсценировка на разстрел. После напоените с кръв чаршафи били изгорени в "Ганина яма". После хасидите с пепелта от кръвта посипвали ритуално-сварени яйца, яли ги, и пили чай с добавяне от пепелта.         
Самите останки на царското семейство били изгорени в пещта на металлургическия завод в Екатеринбург, който сега се казва Верхнисетский металлургический завод. Затова ги няма царските останки.         
Това казвал старецът протойерей Николай Гурянов. Затова не вярвайте на политиците, не допускайте да ви измамят и да ви направят съучастници в страшния грех, кощунство и светотатство.         
А мавзолеят на Червения  площад е окултно, сатанинско съоръжение - зикурат, с терафим в него, където се извършват ритуали (човешки жертви. Г.С.) Инициатор за построяването бил Сталин, който се увличал в сатанинските дела. Той бил илюминат, масон с висока степен на посвещение. Този зикурат бил създаден за подтискане волята на народа, и превръщането му в стадо роби.     

  За образец били взети вавилонският, египетският и индийският зикурати. И за да освободи руският народ своята воля, трябва да разруши зикурата и да изгори терафима Ленин.  И чак тогава народът ще се пробуди от замаяността си.  

   
 https://www.youtube.com/watch?v=1gOt1iFaTRA        https://m.ok.ru/yayestisti/topic/67714820336553     

      Превод, Григор Симов      



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grigorsimov
Категория: Политика
Прочетен: 28356102
Постинги: 4299
Коментари: 7559
Гласове: 8247
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930