Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2018 14:39 - ДОМАТИ СРЕЩУ ДЕПУТАТИ
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 2322 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЖУРНАГЛИСТИТЕ НЕ ЗНАЯТ НИЩО

Днес сутринта в 8 ч. 15 мин бях с гнилите домати, метла и лопата пред задната врата на парламента, както бях обещал и обявил. Там ме чакаха 6 милиционера, барабар с началниците им. Естествено, опитвайки се да говорят с мен те не се представяха, както е по правилник и закон. Вероятно от напрежение си забравят имената. Въпреки тяхното активно пречене успях да хвърля доматите. 
Внезапно амокът ги нападна и началниците решиха да ми направят предупредителен протокол. Обясних им внятно, че такъв протокол е противозаконен, за което има съответните съдебни решения, влезли в сила. Тези мои думи не стигнаха до съзнанието на милиционерите. Под диктовката на най-старшия милиционер една млада дребна милиционерка пишеше глупост връз глупост.  Най-напред решиха, че не съм изпълнил милиционерско нареждане. Това може да се роди в главата на изключително семпъл тип, защото с едно такова нареждане те суспендират Конституцията, Закона за събранията, митингите и т. н.  в частта им за правата и свободите на човека.След това написаха, че подлежа на наказание по НК, УБДХ и така нататък. Обясних им, че има съдебни решения и във всичките тях замерянето на депутати с домати е легитимен протест и не представлява престъпление или административно нарушение. Дреме му на милиционера на дедовия, че някакви си там съдии са издали окончателно решение, че мога да замерям депутати с гнили домати. Дори са дописали, че мога да ги замерям с яйца, блажна боя, найлонови пликове пълни с вода, стари обувки и прочее предмети, които не могат да причинят телесна повреда. Естествено, тях не ги биваше в стихоплетството и по тази причина отказах да подпиша тези тъпи измишльотини. Поисках екземпляр, за да мога да го атакувам в административния съд, но милиционерите отказаха да ми дадат такъв. Затова ще поискам среща с "адмирал Нелсон", пардон, министъра на МВР Радев и ако и той ми откаже, ще се срещнем в съда.
Понеже ме съпровождаха през цялото време няколко милиционера, се обърнах към момичето-милиционерка да ме изпрати до къщи. Тя мълчаливо ме гледаше и се чудеше дали да приеме.
Така или иначе, не ми се говореше с милиционери и се прибрах в къщи 



Гласувай:
7



1. krassko - Друже
25.04.2018 15:46
Иди се прегледай на 4-ти км... Ти малоумен ли си?
От години само това правиш, хвърляш домати по Парламента,
което си е върхът на простотията,
но какво може да се очаква от един прост селянин.
цитирай
2. bosia - до горното кафяво
25.04.2018 18:58
Предлагам ти да отидеш да живееш горе, в Рила, при рилските езера. Защото ако те потрошат на пешеходна пътека ще запееш друга песен, ако изобщо можеш да издаваш звуци. Когато депутатите/Аз замерям с домати депутатите, а не сградата/ пристъпват клетвата си-това си е танц на организираните негодници и престъпници. Щом можеш да приемеш, че избиването на 1 500 български граждани за година и десет пъти повече ранени и осакатени е естествено, явно трябва да отидеш на 4-ти километър и да си пиеш редовно хапчетата.
цитирай
3. kolevdobri - Здрасти!
26.04.2018 09:21
Бях там за около час. Първоначално имаше повече служители на МВР, отколкото протестиращи. По едно време станахме 17 човека. Това е успех. Миналият път ти беше сам самичък. Ако следващият път се съберем 100 човека, това ще бъде още по-голям успех. Проблем според мен е времето за протеста. Сутринта отиваме на работа и трябваше да разпределя задачите. Хората бързат и така... Да ме извиниш, така, както ти си честен и открит, такъв съм и аз. Ще ти кажа какво не ми хареса. Не ми хареса агресията на двете жени, които бяха дошли първи. Такава злоба се изливаше от тях. Едната твърдеше, че е управлявала 30 хиляди човека, защото е била гл. счетоводител в някакво предприятие. Казах й, че това не може да бъде вярно, защото се занимавам с администрация през целият си работен живот и никъде не съм видял главен счетоводител да управлява нещо друго, освен счетоводния отдел, ама това "нещо" разбира ли. Едно си баба знае, едно си бае. Вместо да привличаме на наша страна всеки - и полицаи и обикновени преминаващи, ние изливаме злоба и негативизъм наоколо. Така няма да постигнем успех. Та това усетих аз. Нямаше позитивна енергия за промяна. Не знам кой ще ни последва, освен двете баби. Трябва да сме силни, убедителни, трябва да изглеждаме добре, да вдъхваме респект, да излъчваме позитивна енергия. Задал ли си въпроса, защо аджеба, въпреки наистина добрите намерения, да се спре криминала на служителите на ДАИ, НЯМА ДОСТАТЪЧНО ПОДДРЪЖНИЦИ? Не ме разбирай погрешно, подкрепям твоята инициатива и затова бях там. И не дойдох сам, както виждаш. Но не видях други, освен злобни старци. Едни и същи виждания имаме, само начините за постигане на целите са малко по-различни. Можем да протестираме и без да сме злобари. Искам да видя нещо като исландски протест пред НС. Успех и още веднъж - ИЗВИНЯВАЙ, ако съм те засегнал.
цитирай
4. troina - 1. krassko - Друже
26.04.2018 14:29
Ти па анонимен плондер... на кого даваш акъл
я.. кивикай там с тъповеселушка ..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11737132
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031