Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 11:41 - Румен Петков в 13 точки
Автор: iliaganchev Категория: Политика   
Прочетен: 3330 Коментари: 14 Гласове:
0



Румен Петков в днешния ДУМА Впечатлен съм от частично публикуваното в днешния брой на в. ДУМА изказване на Р5-ков пред „интелектуалци, общественици, аграрници и плевенското землячество” - София, 30 септември т.г.   Заглавието е страхотно и много уместно: Трябва да разберем знака от парламентарните избори   Подзаглавието се отнася за другите: „В БСП понякога търсим грешките навсякъде другаде, освен в себе си”     Съдържанието е от организационен характер и може да се резюмира наистина в тези 13 точки: 1. Резултатът от парламентарните избори е катастрофален за БСП. 2. ...Бузлуджанският събор. Там показахме, че сме
партия, способна дори след такава тежка загуба да се мобилизира

3. отношението на БСП към кадрите
4. Грижата за кадрите е ключов въпрос
5. БСП е стълбът на лявото, на социалното ...
(Я да видим, какво мисли др. Петков по този важен момент?)
... БСП е стълбът на лявото, на социалното на възможностите за формиране и реализиране на лява политика. Трябва да покажем на обществото и на първо място - на партийните хора и на нашите симпатизанти, че сме разбрали знака, който ни е даден на 5 юли. Този знак не може да бъде обясняван само с външни фактори, а ние понякога сме склонни да търсим грешките навсякъде другаде, но не и в себе си. Фразата на Доган сигурно повлия без съмнение. Но не тя предопредели  резултата от изборите. Не и мажоритарният елемент предопредели тази "голяма ножица". А ако се стремим да търсим обясненията само и единствено вън от себе си, ще направим много груба грешка - и пред обществото, и, на първо място, пред партията си. Трябва да имаме куража и силата да можем да погледнем себе си такива, каквито сме били, такива, каквито сме, за да можем да направим истинската преценка какви сме нужни на обществото. Аз съм убеден, че

6. БСП е нужна на обществото
7. носим и главната отговорност за резултата от изборите
8. партията трябва да бъде много сериозно преструктурирана
9. БСП е една от партиите, които нямат усещането за самодостатъчност
10. Изборът, само защото си на 70 години, за да е представена цялата пъстрота на поколенческия състав на БСП, или изборът, само защото си на 30 години, или изборът, само защото си юноша или защото си девойка,    не прави силен ръководния състав
11. Не мога да разбера  защо не излизаме пред обществото, а правим вътрешнопартийни срещи

12. трябва да бъдем много по-категорични в поведението си
13. да е ясно за какъв тип управленци става дума

В текста има доста интрига и контраинтрига, но в мисълта на този партиен водач го няма основното: Защо БСП не е наясно със себе си, поради което се срути доста безславно, даже и при такъв „успешен” мандат?




Гласувай:
0



1. анонимен - Точка 14 - въпрос без отговор :
02.10.2009 12:28
Румен 5-ков пикал ли е наистина в шадраван в Плевен и ЗАЩО го е направил ?
цитирай
2. iliaganchev - отговор
02.10.2009 13:35
анонимен написа:
Румен 5-ков пикал ли е наистина в шадраван в Плевен и ЗАЩО го е направил ?

Ами това е интимен въпрос, който е без значение за мене!
Интересува ме повече това, дали РП е ляв или десен!
Сведение за пикането - Сидеров
цитирай
3. анонимен - iliicho!
10.10.2009 15:15
Време е "моето момче" да спреш да " пикаеш"
срещу вятъра,т.е нахалост и да вземеш и да поумнееш
нищо че вече и ти като мен вървиш с бързи крачки
към сияйните върхове на ...вдетиняването.След ка-
то толкова години летя от лайно на лайно(т.е от
партия на партия),не можа ли да поумнееш "мом-
чето ми",че от "там" не изтичат нито "леви",нито
"десни",нито 'пембяни" идеи а само и единствено
ВЕЛИКАТА ИДЕЯ ЗА ВСЕ ПО-ПЪЛНОТО И ВСЕОБХ-
ВАТНО ЗАДОВОЛЯВАНЕ НА ЛИЧНИЯ ЕГОИСТИЧЕН
ИНТЕРЕС на конструкторите на партии.
А това дали такива като РП са "леви",или "десни",
зависи от това в кой крачол са си го преместили
при представянето си пред очакващия го сбор
от малоумници,наречен електорат.А ти от коя
страна на мозъка си преместил невроните си,кога-
то си попълвал редиците на този електорат.
Бъди щастлив,т.е,безумен.
От твоя съвипускник Митю.
цитирай
4. iliaganchev - Драги Митьо,
12.10.2009 09:00
Не разбрах какво точно ми предлагаш?
цитирай
5. анонимен - iliicho!
14.10.2009 08:28
Абе,ти на луд ли се правиш,или наистина си "изпер-кал"?Написаното почти в прав текст може да бъде
разбрано от всяко хлапе.Моят приятелски съвет е
да престанеш да се занимаваш с политически глупо-
сти и да си гледаш другите "занимания".Ако беше само за тебе,иди,дойди.Човек може да го приеме,
че си правиш "шегички" с партийките.Да,ама ти май
си ги бръщолевиш насериозно тези неща,а пък има
заблудени мозъци,които могат да се повлияят от
внушенията ти,че въобще има партии,които сън
не ги лови да мислят за народа,особено пък люби-
мата ти "черерноопаватка".Затова те моля да спреш
с подобни внушения.
Е,това е!По-ясно не мога да го кажа.А ти си остани със здраве и се занимавай с по-смислени неща.
Митю


цитирай
6. анонимен - всеки има право на мнение
14.10.2009 08:36
Всеки има право на мнение - ти също!
Съвети ми давай само, ако ти ги искам!!!
дядо Илия
цитирай
7. анонимен - дядо Илия,
16.10.2009 10:54
Явно си се заформил вече като голям специалист!
Особено по политическите въпроси...
А както е казал един умен човек:"специалистът е човек,който не мисли - той знае!
ЖЕЛАЯ ТИ ЩАСТЛИВО И БЕЗМЕТЕЖНО НЕМИСЛЕНЕ!
цитирай
8. анонимен - По-добре очно, отколкото задочно!
16.10.2009 11:28
анонимен написа:
Явно си се заформил вече като голям специалист! - НЕ СЪМ КАЗАЛ ТАКОВА НЕЩО ЗА СЕБЕ СИ
Особено по политическите въпроси...
- ПО ТЯХ ЧЕТА И МИСЛЯ!
А както е казал един умен човек:"специалистът е човек,който не мисли - той знае!
ГЛУПАВ Е ЦИТИРАНИЯТ - СПЕЦИАЛИСТЪТ Е ВРЕМЕНЕН, АКО НЕ ЧЕТЕ И МИСЛИ!

ЖЕЛАЯ ТИ ЩАСТЛИВО И БЕЗМЕТЕЖНО НЕМИСЛЕНЕ!

- БЛАГОДАРЯ И АЗ НА ТЕБЕ И ТИ ПОЖЕЛАВАМ СКОРО ДА СЕ ВИДИМ, ЗА ДА СИ ГОВОРИМ ОЧНО!!!
телефона ми го знаеш
цитирай
9. анонимен - Илийчо-о-о!
17.10.2009 09:56
Подразних ли те най-после!Да си върна и аз малко нещо от това,което ти правеше на "млади години".
Бъди здрав и успехи в Живота.А един ден може да
се видим,за да чуя аз твоите думи,а ти моето мълчание.
Дядо Митю
цитирай
10. анонимен - Дядо Митьо,
19.10.2009 09:52
Нима е сериозна цел "да подразваш" някого?!
С удоволствие ти отговарям, защото зная, че си чешеш езика...
Аз и сега съм на млади години, както си личи от "заблудите" ми, нали? - Да!
цитирай
11. анонимен - Дядо Илия,
11.11.2009 20:57
На наша възраст младите години си личат по старите
"прегрешения",демек по това "каким бил,таким и ос-
тался",или пък по това,че вече сме се устремили към
тях откъм другата им страна-одъртяването.Поне аз
вече съм се устремил натам и както е тръгнало
има голяма вероятност да се срещнем до някоя
детска градина,съзерцаващи дечурлигата,небреж-
но захапали по един биберон....Да ти е сладко!
Чмок..чмок...
цитирай
12. iliaganchev - аз съм вече дядо!
12.11.2009 08:33
На 22 август и аз станах дядо - с внучка София!
цитирай
13. анонимен - Да ти е жива и здрава!
12.11.2009 08:44
...А аз все още съм "дядо без портфейл",т.е,без
внуци...Но такув е Живота.
Желая ти здравеи късмет и да се радваш на още
внуци.
дядо Митю
цитирай
14. iliaganchev - подобна радост!
12.11.2009 09:43
и аз ти желая същото!
Трябва да опънем "антифена" за ушите, за да се постарае!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5260894
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031