Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2012 12:43 - СМАЯН СЪМ ОТ ПОЛИТИКАНСКИТЕ И МЕДИЙНИ МАНИПУЛАЦИИ ПО ИНЦИДЕНТА С АВТОБУСА
Автор: iliaganchev Категория: Новини   
Прочетен: 680 Коментари: 0 Гласове:
1



СМАЯН СЪМ ОТ ПОЛИТИКАНСКИТЕ И МЕДИЙНИ МАНИПУЛАЦИИ ПО ИНЦИДЕНТА С АВТОБУСА

Аз лично не участвам нито в терористични, нито в антитерористични действия от тип "ЦвЦв".

Много време сте загубили, приятели, по въпроса за взрива: "Отвън ли го сложиха или отвътре" и "отпред ли го сложиха или отзад" (става въпрос за задната седалка, както би казал Тодор Колев) ...

МЕНЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ САМО ПРИЧИНИТЕ И ВЪРХОВНИТЕ ПРИЧИНИТЕЛИ ...

Много време загубиха политиканите по радиата и ТВ-тата с празни приказки, ахкане, охкане и кървавите подробности - така те добре обслужиха терористите всъщност, нали? - Да!

Сещам се, че когато БКП и „народната” й милиция прекръстваха българските турци, пак така бяха успели да занимават народните маси с празни разсъждения по повърхността - така причинителите на престъплението "покръстване" ("възраждане") бяха замаяли с дим от духалката трудолюбивите пчелички от "социалистическия" кошер. ...

         Убедих се, че народите винаги ще бъдат мамени, насъсквани един срещу друг и ограбвани, ако не дойдат на себе си и не се погрижат сами да се справят с главните престъпници (в християнския смисъл на думата)!



Тагове:   Манипулациите,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5311742
Постинги: 4994
Коментари: 877
Гласове: 1356
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930