Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2019 22:32 - Как (не) функционира света
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3354 Коментари: 28 Гласове:
42



image image





Гласувай:
43



1. starforlife - Тоест, Тинче, света не функционира на базата на банални лъжи и пропагандни шитни.
14.03.2019 22:36
И е напълно естествено всеки да тегли чергата към себе си и нито САЩ, нито Русия да са ни безкористни приятели, а да гледат и защитават своите си интереси.
Въпросът е кой поне малко от малко допринася някаква полза за нас.

За мен лично, това е САЩ пред Русия.
И нито някого ангажирам с мнението си, нито държа да го убедя в това, защото повтарям, че това е лично мнение и касае личните ми отношения с/към двете държави.
цитирай
2. starforlife - ПС:
14.03.2019 22:38
За кой ли път пускам това парче с идеята да покажа чрез него нагледно колко лузърска държава е Русия.
Ако и утре не успея да го направя (защото сега ще се напъна да заслужа американската си заплата, която е да речем 15 пъти по-висока от средната пенсия в Русия) - ще взема да го зае~Ъ това "доказателство".
цитирай
3. raff - :D:D
15.03.2019 09:52
При въпросната особа, която се явява най-смешното нещо в блога, съм срещал твърдението, че земята е плоска! :D Та, Стар, при плоската земя, е напълно възможно да се образуват такива вълни, защото там не действат природните и физични закони, а тези на руската пропагандна машина. :D
:D:D
цитирай
4. anngry - :D:D:D
15.03.2019 11:29
raff написа:
При въпросната особа, която се явява най-смешното нещо в блога, съм срещал твърдението, че земята е плоска! :D Та, Стар, при плоската земя, е напълно възможно да се образуват такива вълни, защото там не действат природните и физични закони, а тези на руската пропагандна машина. :D
:D:D

Няма как да не мислим еднакво. :D:D:D
цитирай
5. morskipesni - Винаги е интересно да се знае, как булгаристанец гледа на света
15.03.2019 12:43
Обикновено, през мъглата на промития си от сапунки, турски сериали, мам'рикянски йекшАни и агресивна НАТО-ЕС пропаганда акълец. Най-близката до действителността булгаристанска "Weltanschauung" е: както теле-железница. От определена алпийска висота това се забелязва и без бинокъл.
цитирай
6. radostinalassa - 3. raff
15.03.2019 15:05
Аз съм пускала и постинг за източната медицина, където лекуват рака / Хидра / с дълго гладуване, докато рака не излезе през червата. Постинг с коктейла на Болотов - смес от киселини, като призовавам всеки да чете, да има информация за всякакви неща.
Анадънмо? Твърдя, че белите хора от нашия вид са най - умните на Земята. Това предполага, че те мислят преди да действат. Ако не се отнасяте към тях, ви призовавам като Простоль да не ме четете. После да не ми ревете и да не се сополивите.
цитирай
7. radostinalassa - starforlife
15.03.2019 15:31
Лайфчо, мислех, че тази опция е прекратена.
Това ли е разборът ти върху статуквото днес? Височината на цунамитата?
Едва ли има мозък в горната ти любеница. Нивото ти достигна пак Коко28 от близкото село. Отивай да храниш кокошките му, че се вмирисаха от глад.
Чакам май разбор на статуквото днес. Дългът на ЮС, войните , които иска пак да разпали и да се докопа до евтин нефт, евтино злато. С урана номерът скоро ще угасне. Ще изпитаме на наш гръб дали новите оръжия на Русия са фейк. Но и ЮС ще го изпита. Явно именно това те тревожи, нали? А за библейския проект недей да мислиш, не е по твоите възможности. Отдыхай с пържени картофки и пий магнезий.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Не мисля, че "патката" в случая е Радостина
15.03.2019 17:41
Тя просто цитира австралийски професор/ Малкълм Дейвис/ и диресктор на институт-къде му обаче на австралиеца твоята американска заплата от 15 средни пенсии!?
Не знам каква е мощността около дъното на едно земетресение или изригнал вулкан, но 100мега тона са си сериозна работа. За сведение Нанесените поражения върху Хирошима са от заряд с мощност 20 килотона. тс Посейдон е 5000 пъти по мощен. Впрочем 15 килотона е в Хирушима. Помня в кратките офицерски курсове в Плевен , че ни четоха, че при развита евнергия от 2 тератона/двадесет такива заряда/ отиваме при динозаврите-може и да не е истина. Капитанът който ни четеше не бе на "американска заплата":)
цитирай
9. radostinalassa - Никога не съм мислила , че съм патка
15.03.2019 18:28
Това може да го каже само примат, който не разбира какво пиша и яде банани.
Аз цитирам учените в Роскосмос, които са патриоти и работят за защитата на родината си. А американците нямат заплаха за страната си, т.е. нямат стимул да мислят, а и това им е трудно, както се вижда.
Това , че мога да разбера кой клип е достоверен и кой е фейк си е моя заслуга. Това не може да го направи всеки. Трябва да има съответен субстрат.
А обидите са признак на фриволен малък мозък.
цитирай
10. starforlife - ~ 8. vencivaleri1951
15.03.2019 19:13
Напротив, Венци. Само към "патката" се приобщи и "паток".
"Паток", който представа си няма от кинематика на флуидите... Още по-малко от основни принципи при хидрологичните процеси в огромни водни басейни...
Да не говорим за детониране на атомни и ядрени заряди във водни басейни.
Та те така.

ПС: Имате ли ресурса (интелектуалния, с Тинчето,) да направите симулативен сблъсък на Тунгуския метеорит с океан и имате ли представата колко стотици (или хиляди, м?) пъти е (било) по-мощно това "оръжие" от супер-дупер (да се чете льольовски) "Посейдон"?
500 метра са близо 200 етажна сграда, проектант-Венц0. Добиваш представа, нали?
цитирай
11. radostinalassa - Така ли ми обясняваш статуквото , Лайфчо?
15.03.2019 19:29
Много немощно и глуповато.
Обясни ми тогава, защо янките не могат да създадат съответния материал, който няма да се запали при такива скорости? Да не би да нямат необходимите суровини, като давам случаен пример с уран 235 ? Избягвай епитетите, да не си прехапеш езичето. Толкова угояване едва ли стимулират мисленето, освен преминаване на кръвта надолу от мозъка.
цитирай
12. vencivaleri1951 - Не споря с теб-ти знаеш всичко
15.03.2019 20:21
[quote=starforlife]Напротив, Венци. Само към "патката" се приобщи и "паток".
"Паток", който представа си няма от кинематика на флуидите... Още по-малко от основни принципи при хидрологичните процеси в огромни водни басейни...
Да не говорим за детониране на атомни и ядрени заряди във водни басейни.
Та те така.

Вметнах само , че Радостина е цитирала австралийски професор и директор на институт. Не бих приел мнението му като "русофилско" защото в статията той предлага решения против тази заплаха. Разбира се ти си по навътре, ръководиш няколко разузнавания и лаборатории и конструкторски бюра, създал си флуидите, планините , басейните и ...на седмия ден си седнал пред компютъра за отмора...и така до днес


ППВпрочем една от хипотезите е , че астероид е предизвикал ледниковия период. Имаше и изчисление в тротилов еквивалент , но не ми се рови. Не знам какво се случва при ядрен удар в океана и каква е водоизместимостта при килотон тротилов еквивалент, но ако тресне 100 мегатона бомба на хиляда километра от твоята 200 етажна сграда според мен и спомен няма да има-няма да има кой да си спомня за нея. Впрочем ако се поровя на татко в книгите, вероятно бих могъл да изчисля пораженията.
цитирай
13. radostinalassa - И моята екстра работи
15.03.2019 20:28
Не бих те сложила над учените от Роскосмос. Над тях може да си само по теглото и броя на мастните клетки. Бегом при диетолог и пълен глад. Тогава пак ще мислиш. Защо те скриха така подло. Та ти само обиждаш, нали си най - умен. Но това опровергава ума ти. Ти си най - прост.
цитирай
14. starforlife - ~ 12. vencivaleri1951
15.03.2019 21:33
Абе, Венци... Абе, момче младо... Ти не осъзнаваш ли, че говорим за различни неща, м?
М?
М?
Знаеш ли например с какво е критична температурата 2500 градуса във воден басейн и до какви реакции води, м?
М?
М?

А това за пораженията на 1000 км. е толкова смешно, че дори не ми е до смях колко неориентирани и малограмотни сънародници имам.
Бааси...
цитирай
15. radostinalassa - Добре, приемам, Лайфчо, че...
15.03.2019 21:55
не можеш да ми отговориш. Не се притеснявай, ти не си учен. Но в медицината не се бутай. Ще се опариш. Все пак помисли към кой сой принадлежиш и не се ли отричаш от корените си. Парите далеч не са всичко. Не си чак толкова млад, че да не си го разбрал. Или ще помъдрееш доста късно.
цитирай
16. cortana - :) :) :))
15.03.2019 22:32
Г-жо Радостина, Вие не осъзнавате ли, че Жоро не Ви чете глупавите коментари, че очаквате да води с Вас каквито и да са разговори? :):)

Др. Венци, Вие осъзнавате ли как Жоро Ви доведе до там, до където искаше? И колко глупости наговорихте само и само да сте контра на него? :):)
цитирай
17. merlin68 - Напротив, Венци. Само към "...
15.03.2019 22:38
starforlife написа:
Напротив, Венци. Само към "патката" се приобщи и "паток".
"Паток", който представа си няма от кинематика на флуидите... Още по-малко от основни принципи при хидрологичните процеси в огромни водни басейни...
Да не говорим за детониране на атомни и ядрени заряди във водни басейни.
Та те така.

ПС: Имате ли ресурса (интелектуалния, сТинчето,) да направите симулативен сблъсък на Тунгуския метеорит с океан и имате ли представата колко стотици (или хиляди, м?) пъти е (било) по-мощно това "оръжие" от супер-дупер (да се чете льольовски) "Посейдон"?
500 метра са близо 200 етажна сграда, проектант-Венц0. Добиваш представа, нали?


Гочо, много правилно в случая си поставил патката и патока в кавички, защото патката си само ти. За пореден път успяваш да се направиш за смях и вече се чудя защо не се явиш в "България търси таланти". Ами то всеки успява понякога да стане за смях, ама ти пък постоянно. При това не случайно, а с много самоотверженост, упоритост и неподражаем графичен стил, сам се напъваш ежедневно да грабваш титлата - "тъпчо на деня".
Сега, за това, че от "кинематика на флуидите", "основни принципи при хидрологичните процеси в огромни водни басейни" и прочие, е ясно, че нищо не отбираш, ама защо зорлем се пъчиш с глупостта си не знам.
Поне търси както трябва в мама Гугъл, нали си парче програмист, еж кви готини лилави текстове си избайцал, все едно си разлял масло в локва. Как не намери, че най-високата вълна известна на човечеството е била с височина ??? метра, а?
Интелектуален ресурс да направиш симулативен сблъсък на Тунгуския метеорит с главата си проста, аз съм уверен че имаш. Но моля не го прави, жал ми е за метеорита.
цитирай
18. radostinalassa - Да приемем, че има грешка и ...
15.03.2019 22:49
вълната е 50 метра. Тогава колко Посейдона ще докарат вълната до 70 метра ? Това ще бъде радиоактивна вода, като тази във Фукушима. Това е лошото.
И как така Лайфчо винаги не ме чете, когато няма отговор? Аз просто цитирам руските учени, самата аз не ги знаех доскоро тези вълни.
Той може да цитира американските учени, но те май нямат такъв безпилотник. И не им трябва, защото Русия не е заобиколена от океани. А техните градове са близо до Посейдон - ите.
цитирай
19. starforlife - Добр вечер, Читатели мои.
15.03.2019 23:32
За пореден път припомням, че от Нова година ангажиментите ми нарастнаха и това основно е свързано с онази кампания която подех и която доведе до драстично увеличаване на и така достойните заплати на "моите" "момчета" и "момичета".
(Ето такива работи прави "специалистът", а сега и "руският хакер", Мърчо, докато ти тук си празнодумиш и не ми отговаряш на елементарните въпроси)
Като към това прибавим и факта, че след завръщането си от Амстердам закупих ново дворно място, на което предстои строеж на относително малка къщичка и почти по цял ден съм ангажиран с разните му там бюрократични глупости свързани с това...
Но все пак ще се пробвам да намирам поне малко време за "родното" блог.бъг_е.

Сега...
ОК, нека обърна все пак внимание на Тинчето по последния й коментар.

~ 18. radostinalassa
Тинче, Корти пределно точно ти го е казала: Аз не те чета, глупи, че да завързвам с теб дискусии и да си губя времето. Прочетох сега последния ти коментар и той ми е достатъчен. Но ОК - ще взема кратко отношение по него.
От 50 метра до 500 метра, грешката е "минимална", м?
М?
М?
Нещо от сорта "Русия произвежда по 1 чип за 10 години" и "Русия произвежда чипове", м?
М?
М?
Без да чета цитирания от Венц0... какъв беше там..., мога да кажа с почти 99% сигурност, че вие сте се изгубили в превода. Той може и да споменава въпросните 500 метра, но това в никакъв случай не е вълна с тези размери, защото това просто е невъзможно. Абсолютно невъзможно.
Но не ме влече да ви образовам защо е така.
Само мога да ви загатна, че спомената от мен 2500 градусова граница е тази, при която се достига термохимично разлагане на водата до водород и кислород, последвано от реакция, при която водородът и кислородът отново се съединяват, но вече под формата на пари в атвосферата, а не вълни във водния басейн.
А дадох примерите със земетресенията, за да ви насоча, че огромни вълни (и отново от порядъка на 10 пъти по-малки) се получават при мощни процеси, различни от атомни и термоядрени.
Но не би - вие без да сте достатъчно грамотни по физика и термодинамика... Със счетоводното си за Венц0 образование, а теб, Тинче, не те знам (а и не ме интересува) с какво образование, но определено гола вода като интелект... Седнахте отново да спорите с човек, чиито образования все пак са много по-близки и образно казано свързани с "дискутираното".
С две думи: Гугъл (Ютюб и въобще каквато и да е и/или която и да е медия) не е образование и не може да бъде източник, с помощта на който да се води дискусия и спор по въпроси, по които човек няма някаква базова основа и от нея произтичащото обстоятелство да разбира какво Гугъл му поднася като информация и да може правилно да я асимилира тази информация.
Тоест, Тинче, аз не цитирам никакви американски и/или други по народност учени, а просто боравя с познанията си криво-ляво в материята. Не казвам перфектни и дори високи, но явно със сигурност нива над вашите.
Да го пояснявам ли по друг начин?
Май "трябва", но съм 99/100 сигурен, че ще е безсмислено, просто защото няма да ме разбирате. Така, както не разбрахте например защо точно това заглавие формулирах на постинга. Защото в него се казва, че светът не функционира така банално както вие си мислите: Бомба => бум => вълна => ... айларипиии.
С две думи, Тинче, фразата "А техните (имайки предвид щатските) са близо до Посейдон - ите", е абсолютен израз на това колко си елементарна, колко си загубена в идиотията си, и колко банално си мислиш, че функционира света, въртейки се около една ос, наречена "руско супер-дупер (тоест анимационно) оръжие".
СмЕЕЕх!

А сега репликите ми спрямо по-нормалните коментари и блогъри:


~ 17. merlin68
От теб още очаквам отговор на въпроса защо излъга, че на село имаш руски хладилник на 50 години, който още работи, м?
М?
М?
Но ти да дадеш отговор на този въпрос, време не намираш, а си седнал поредните глупости да пишеш в поредния си нищо не казващ коментар.
В който например се намеква, че аз не съм в състояние да проверя колко е най-високата вълна, известна на човечеството.
ОК де, нека да не мога. Че как да мога? Аз съм един прост Програмист, който създава тези неща, които ти твърдиш, че не мога да използвам, а ти - компютърният инвалид можеш.
Но остава фактът, че аз, незнаещия, съм в определен вид отношения с Гугъл и това е доказуемо с договори и извлечения за изплатени хонорари, които ако ги беше скибал да речем Кофичко пред "Тетевен", къде щяха да ви са сега опорните точки, както ги нарича приятелят ми Вмир, м?
М?
М?

Иначе, Мърчо, правил съм "демонстрации" тук, в блога, през недалечната 2013-та, по отношение на "Колибри". Ооо, ти не знаеш какво е "Колибри"? Ами, ако беше ме чел (естествено, че ми е през ку~а, че не си го правил) и познаваш, а не като женчо да подпитваш Борнч0 кой съм, щеше да си се образовал от няколкото постинга, в които ви цитирах мои коментари от тогава, когато никой от вас не беше още проходил в блог.бг и щеше да можеш чрез Гугъл да ги откриеш тези писани през далееечната 2006-та година мои коментари.
Уви, оказа се, че няма човек в блог.бг (с изключение на тези най-близки мои приятели тук, на които съм разкрил някои неща), който да му сече дотолкова пипето, че да може въз основа на мои "недомлъвки" да се научи да използва Гугъл с поне 30% по-ефективно от това, което е обвързано с интерфейса му.

Та?
По въпроса за 50 годишния руски работещ хладилник нещо да кажеш, м?
М?
М?
Пък после ще разбия И този ти коментар на части и ще (ти) покажа колко си смешен в глупоста си И в него.


~ 12. vencivaleri1951
vencivaleri1951 написа:
ППВпрочем една от хипотезите е , че астероид е предизвикал ледниковия период. Имаше и изчисление в тротилов еквивалент , но не ми се рови. Не знам какво се случва при ядрен удар в океана и каква е водоизместимостта при килотон тротилов еквивалент, но ако тресне 100 мегатона бомба на хиляда километра от твоята 200 етажна сграда според мен и спомен няма да има-няма да има кой да си спомня за нея. Впрочем ако се поровя на татко в книгите, вероятно бих могъл да изчисля пораженията.
Венц0, понеже Мърчо е спец по Гугълването, та нека ти помогне да откриеш какво е това В83 със своите 5 квадрилиона джаула и тогава МОЖЕ БИ ще осъзнаеш колко е смешно да говориш, какво ще стане с 200 етажна сграда на 1000 километра от епицентъра на взрив на идиотския (ти) "Посейдон".


~ 5. morskipesni
И защо ти беше нужно да ни разкриваш телевизионните си предпочитания и т.н.?
Имам предвед, че явно за себе си си говорил, защото:
- Аз през живота си не съм изгледал нито един турски филм, а камо ли сериал.
- Аз през живота си не съм изгледал нито едно предаване от вида на "Биг Брадър", а камо ли да съм го следил.
- Аз и цялото ми семейство по дефолт НЕ ГЛЕДАМЕ телевизия. Иначе имам доста телевизори, но те играят малко по-различна роля от това да се гледа телевизия на тях. Не, че не се гледа все пак и такава дел Но хем мноооого рядко, хем много ограничена като вид на предаванията.
Но явно понеже ти на село... Естествено, че тук, в България - още ли мислиш, че номерът ти с това да лъготиш, че си в Германия, минава? Та, явно понеже ти на село, предполагам ги гледаш турските сериали, та затова за тях заговори.
Или с две думи и спрямо теб: Светът не функционира така банално, както ти си мислиш.


~ 4. anngry
Е то вие ако не мислите поне сходно, кой да го прави тук?
Всъщност, има няколко такива "двойки", но...


~ 3. raf
Естествено, че е плоска. Не ставай смешен.
Дори е леко вдлъбната на места.
Места, където "Посейдоните" са паркирани на един крачол разтояние от градовете на САЩ.
цитирай
20. radostinalassa - Лайфчо, аз те попитах друго...
16.03.2019 09:58
но и ти като мене винаги пишеш само това, което знаеш.
Въпросът е колко Посейдона биха вдигнали вълна и пара, на височина 70 м. При Русия това няма да подейства, защото тя е суша и няма вода, която да се вдигне.
А США са цинични и искат отново да сбият Европа и Русия, и да събират останалите след погрома плодове. Но този път ще събират своите останки.
Това ме засяга, защото и ние живеем в Европа, не в США. Този път тук е по - безопасно. Евала на расата.
цитирай
21. radostinalassa - Наду ми главата с тази...
16.03.2019 09:59
екстра.Използваш методите на Инквизицията.
цитирай
22. merlin68 - Гочо, не е хуманно да ми припомняш ...
16.03.2019 12:21
Гочо, не е хуманно да ми припомняш празнотите в образованието ми свързани с това, че съм пропуснал да прочета твои свръх интелигентни, обучителни коментари и с това в знанията ми зее огромна бездна. Не искам да се оправдавам със заетост, но дори и последния ти чаршаф прегледах частично, представям си ако не беще толкова зает с многобройните си имоти, фирми и в работата си за Гугъл и други водещи компании, колко големи, изчерпателни и пълни с наука чаршафи би изписъл в блога. Направо си мисля, че ако му бе отделил още малко от времето си, Блог.бг, би се превърнал във водещо научно интернет издание в света. Ако бях на Инвестор, щях да ти предложа 6-7, и дори ако настояваш 8 цифрав договор.
цитирай
23. анонимен - http://merlin68.blog.bg/zabavlenie/2019/03/15/kak-ne-funkcionira-naukata.1649548
16.03.2019 13:48
очаквам реакция.с интерес.
цитирай
24. starforlife - Тенкс за линка.
16.03.2019 15:02
анонимен написа:
http://merlin68.blog.bg/zabavlenie/2019/03/15/kak-ne-funkcionira-naukata.1649548
очаквам реакция.с интерес.

Погледнах постинга току що.
И много се посмях с посредствеността на Мърчо.
В понеделник ще се посмеете всички.
цитирай
25. анонимен - http://merlin68. blog/zabavl...
16.03.2019 16:03
starforlife написа:
анонимен написа:
http://merlin68.blog/zabavlenie/2019/03/15/kak-ne-funkcionira-naukata.1649548
очаквам реакция.с интерес.

Погледнах постинга току що.
И много се посмях с посредствеността на Мърчо.
В понеделник ще се посмеете всички.

ясно.понеделник.очаквам.с нетърпение.
цитирай
26. radostinalassa - И кво ся, май излезе, че патката си ти.
16.03.2019 19:27
Много съм доволна, защото и аз така мислех, и мисля.
цитирай
27. starforlife - ~ 26. radostinalassa
17.03.2019 10:36
Напротив, нищо подобно не е излязло и май е още далече - тепърва предстои април.
Просто както казах, към теб се приобщи един паток, а след него още един.

За Бога, сънародници, не може да сме толкова посредствена нация, колкото вие показвате!
цитирай
28. vmir - Привет, Жоро, отново евала за дуракоустойчивостта ти.
26.03.2019 13:20
Опонентите ти доста характерно заформят профила на непримиримо невежество подхранвано от суеверието, че съдбата на света зависи единствено от упоритостта с която желаното бива натрапвано за реалност.

Разбирам и приемам илюстрацията ти с вълните на природните стихии, защото природата задава границите и мащабите на физичните явления или техните имитации. Факта, че природните закони могат само да бъдат откривани, не само не говори нищо на пропагандиста, този факт е дълбоко оскърбление за всеки невежа, приел поради неумения и необразованост попрището на пропагандист като единствено възможно поле за своя изява. Пропагандиста няма друга възможност освен да подхранва "вярата" си с невежество. Защо са му знания, докато съществуват престъпници, които "гарантират" върховенството на измамата над всяко знание? Да не е луд да си тъпче главата с флуидна механика, кинематични режими на движение на флуидите, критерии на подобие, гранични стойности, уравнения на Бернули и принципи на построяването им, енергийни съотношения при различни движения и състояния, критични стойности и условия за преминаване от един вид в друг и всичко друго, което ако знаеш, ще си наясно защо 500 метра вълна е почти толкова неграмотно безочлива измислица, колкото и скорост от 27 маха в атмосферна среда.

Не ми се коментира простоватото невежество на Тинчето, защото е направо чаровно в сравнение с другите екземпляри от измамническата палитра. Дори ВВ1951 става донякъде симпатичен с признанията за некомпетентностите си, за да се възползва от имитационната самокритичност и в суматохата тарикатски да пробута някоя плитка лъжа от особено фундаментално значение за оправдаване на фамилната си история. Но профила на координираната измама няма да е завършен без присъствието на подлеца, който без оглед на всестранното си невежество, заема поза на критик, който безсрамно издава оценки за компетентности, от които е на светлинни години. Защото простакът-мерзавец е неизбежното присъствие на всичко гадно, пошло и долно на този свят и то би било невъзможно без неговите просташки претенции за компетентности, от които си няма и бегла представа.

Специално за блоговите дейци на измамите добавям нещо за техния кумир и вдъхновител:

Каждый раз во время своих пресс-конференций президент России Владимир Путин "подтверждает свою репутацию нравственного идиота".

Об этом российский политолог Андрей Пионтковский рассказал в интервью журналисту Андрею Верникову, пишет издание "Гордон".

Политолог отметил, что первым подобным заявлением стали слова Путина о том, что смерть журналистки Анны Политковской "принесла нам больше вреда, чем вся ее ничтожная жизнь".

"Он выдал два совершенно поразительных утверждения, свидетельствующих об очень опасном состоянии его психики. Первое — "Немцова вовсе не обязательно было убивать". Причем в том контексте, что Немцов, да, он плохой, он выступал против него. Но он добрый государь, он считает, что не обязательно было его убивать", — рассказал Пионтковский.

Вторым, еще более чудовищным заявлением Путина политолог назвал слова российского президента о том, что военная операция в Сирии обходится дешевле, чем стандартные полевые учения, и Россия там "тренируется". При этом Пионтковский отметил, что в Сирии в результате авиаударов гибнут десятки мирных жителей.

Напомним, ранее российский бизнесмен заявил о выступлении Путина: ложь ничтожества, анализировать ее — ниже человеческого достоинства.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2592355
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031