Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2007 00:12 - Кафенето " При Смехурка"
Автор: smehurka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11269 Коментари: 17 Гласове:
1

Последна промяна: 07.09.2007 00:27


Мисля си напоследък да си наема едно кафене..ама да има вътре и магазин..хем кафене, хем магазин..да ухае на пръчици, да има свещи..да дойдат приятели да си пием кафето там..ама то,кафето ще е странно..най-хубавото кафе..освен с късметчета,които сама ще правя, с бонбон, с шоколадче, със сладка ще да е..ще има торти, сладкиши, със сладолед, без сладолед..мелби..ммммм..шейкове..и всякакви соци..в магазинчето- кафене ще има ръчно плетиво, аксесоари..плетени джаджи..декоративни тикви, много свещи..картички, всичко не за всеки..е, ще се опитам за по-авангардните, но и за обикновения човек също ще има по нещо- ще препоръчам нещо необикновено..тъй..дотук добре..остава търсенето и цената..искам да е хем изкривено някво мястото, хем да е на кюше;), хем да е без агенция, че знаеме за процентите, а не ми се прескача " брокер", мъчно ми е за тях,милите.., хем- да има зеленина много..ееее. те такову място има ли в София..освен това да се влиза вътре, да се излиза и навън..да има дворче..а асмъ)..може и да има борче..ъ, как без борче),аааа..сетх се..ми да..трябва да има и теменужки)( това по повод моята нова дружка Теменуга, та в нейна почит-задължително теменуги..!), да има и хвърчила..много хвърчила..да си летят децата с тях колкото си искат..и не само децата..да има иии..музика..чудна музика..и памук,захарен..и кукли..много кукли..и играчки..други..шарени..да има настроение..да има и грънци и паници..и "битов" кът..кратунки, кавал,гайда..тамбура..гъдулка..шарените покривки..да има кътчета в заведението..в тоалетната да е чисто и ухаещо на цветя..отвсякъде да лъха на нещо красиво..хората да се смеят и да се веселят..да има и абсент..заради един приятел, който много обича обсент..заради една приятелка- да има дансинг..че тя много обича да танцува..заради една банда- да има сцена- че те много обичат да свирят..заради един приятел- отпред да има паркинг, че той много обича да си слага колата точно отпред през заведението- да си я гледа, да не му я откраднат..:)..
Сериозно говоря и съм се заела с търсене!
Ако не стане тази година, дано да стане другата:)!
Ако въобще не стане, то нека поне тук да си го направим!
Е, добре дошли отсега в кафенето на Смехурка!
Чувствайте се свободно, бъдете щастливи и приятни емоции!
Наздраве!
Заведението работи нон-стоп:)!
Търсим барман, сервитьор, готвач, чистач, забавач на малки деца, търсим мир и любов, радост и веселие!



Гласувай:
1



1. temenuga - Аз се чиня малка скромна теменуга в градинката:)
07.09.2007 06:18
Ха-ха, разсмя в тази нощна утрин:) /това време за мен е странно - не съм легнала още, значи не е сутрин:)
Понеже първа "цъфвам" в новооктитото заведение, имам привилегията да си избера местонахождение, също така и "главна роля" /нищо, че ще бъда почти незабележим персонаж - но само по физически параметри:)))/
И така - страхотно ти е предложенийцето за такова едно мило, многобещаващо усмивки във всякакъв вариант кафененце:)!
Я, да видим, кой ще пристигне тук при нас:)!!! Весело ще бъде, то се знай:)
Важното е също така кой какво късметче ще изтегли с кафето, та да му ескалира настроението - щото всеки заслужава един малък душевен допинг. Затуй, предлагам всички късметчета да са от хубави, по-хубави, че да има порция щастийце и надеждица за всекиго:)
Нал' тъй:)
Хайде, сега - да бягам да си лягам:)
Ще досънувам остатъка от предложението си за новосформирания екип на най-щурото заведение за хора, дето разбират що е туй истински купон за душата:)))
Поздравче за авторката!...
...От една теменуга, дето все не й се удава да порасне, и да надникне на света отгоре, а все се гуши, там, нейде из тревичката - но май от тази твърде удобна позиция се наблюдавало по-добре, и по-сносно се анализира след това:)...Не е ли така:) Или да вземам уроци как да метаморфозирам от скромна теменужка, в достолепна петуния:)))
Хайде, чакам и нови предложения - като първа гостенка, и споделен домакин, съм цялата в слух:) Т.е. в сетивно очакване:)
цитирай
2. smehurka - Първото късметче за първата гостенка, която е почетен член, е:
07.09.2007 16:58
Пусни фиш за тотото, ще спечелиш, с парите си купи чадър и най- истинската книга, заведи болен на лекар, помогни на майка да заведе детето си на училище, напиши писмо на човек, който не те обича, като го помолиш да ти прости и му кажи, че го обичаш..Ела пак на гости в кафенето!:)

Добре дошла!:)
Хубав ден! Хубава вечер!
цитирай
3. kokoshinka - Хаха, много забавен постинг, sm...
07.09.2007 22:20
Хаха, много забавен постинг, smehurka:))) Супер е:)
Ще посетя задължително кафето ти:)))
цитирай
4. temenuga - Голям късмет изтегли, голяма дума не казвай;)
08.09.2007 02:57
Да-а-а, хубави късметчета си ми отредила:) Мъдри:)
Само че - малък проблем по трасето на изпълняване на пожеланията - т.е. не играя тото, ама никога:)
Как да спечеля тогава хипотетичните парици за чадър + най-истинската книга / е, за такава пари все се скътват някак си:).../.
За другото - ще се справя и без пари:)
За гостито - винаги ще идвам /като имам въображение да си измисля пари за едно кафе поне;)/
цитирай
5. smehurka - до kokoshinka
08.09.2007 11:50
ама ти вече дойде, мила..то и за тебе има късметче, защото първите ги черпя с каквото аз реша..за тебе беше мляко с какао..късметчето ти е:
колело- байк, с кошче отпред и в кошчето- кученце..булонка....ти си с рокличка и широкопола шапка и караш усмихната към близкото тото, да пуснеш на мама фиша, че тя нали не играе тото), дай, ще и измислим 6 числа..)
аз предлагам 3, 5, 8, другите допълни сама:)и готово)
целувки за най- слънчевото дете във форума)
цитирай
6. temenuga - Много забавно:)))) Благодаря! И аз ...
08.09.2007 14:42
Много забавно:)))) Благодаря! И аз теб целувки:)))) Много ти е интересен блогът:)
цитирай
7. temenuga - Е, предишният постинг не беше от мен, а от моята щерка, вмъкнала се /без взлом/ в моя блог:)))
09.09.2007 03:36
Съжалявам за което:)
Тя си шета из интернет пространството, от 11-годишна...Ужас:) Какви ли времена ме чакат...Сега е май само кинопрегледът:)...Ще трябва повече контрол - очевидно:) /но с кадифени ръкавици;)))/
Хайде, и от мен - поздрави!
цитирай
8. smehurka - Малката женичка се забавлява)
09.09.2007 11:26
тя скри шапката на всички ни..влиза тук често, а ние все работим..)или спим, или..хихи)
трябва повече да се отдаваме на приятни занимания..на разговори, на обменяне на мисли..
пускам за всички ни доброто старо парче:

Ако ти си отидеш за миг,
ще заровя лицето си в облак
и тежко на земята тогава,
нито дъжд нито сняг, нито слънце,
ако ти си отидеш за миг/2..
Само мъка при нас ще вали,
заличила последните стъпки
на мига, който с нас се разделя
Нито дъжд, нито миг, нито сън..
ако ти си отидеш миг..
хайде, муци, грабвай пианото на рамо,аз китарата и да почваме..)
триии- пет)
мислете за сформиране на група..)
нали имаме сцена)
цитирай
9. temenuga - Ей, страхотно:)
09.09.2007 13:45
Хубава песен:) Много я обичам:) А брат ми навремето беше съвойник със солиста на "Импулс", с когото в казармата още са си свирили на китари, дори след това въпросният певец го е канил в групата, но брат ми избра да става компютърджия, после запраши и за Канада...:) И си свири само като аматьор:)
Давайте, да правим група:)
Ако не за друго, поне весело в кафето ще става:)
А за дъщеричката - о, да, справя се с житейските реалности тя, дори и с виртуалните такива:)
Сега е намерила тук страст да се себеизразява, явно има нужда да бъде чута:)))
цитирай
10. smehurka - мацко, ама тва кафене е много забутано явно, та никой не иска да влиза..
09.09.2007 23:57
не го ли виждат?!!
На мен ми е ясно, че която тема не е избрана, не се чете от много хора..Ей на- Тетрадката беше избрана и я посетиха триста и незнамколкоси человека..туй то, ще чакаме..че сал двете дует Ритон ли ша прайм:), то и девачката е с нас, ясно,ама..трио Спечен слушай викам е малко..),барем един оркестър викам да сформираме...Кой уши байраака, кой му тури знаака:)),пея тука:)..хихиих..до скоро..не се бутайте,има инструменти за всички:)
Хей ти,с късия панталон, добре,де..тропмпета ще е за тебе..не барай цигулката, халоу..Вие с късата пола:), Вие ще сте клакьорка;)..
сетих се една история..някакво момиче не можело да казва"р" и пяли някога една руска песен с рефрен"парурурам",та тя казвала така"пагугугам":)..
ентересно!:)
цитирай
11. smehurka - мацко, ама тва кафене е много забутано явно, та никой не иска да влиза..
10.09.2007 00:01
не го ли виждат?!!
На мен ми е ясно, че която тема не е избрана, не се чете от много хора..Ей на- Тетрадката беше избрана и я посетиха триста и незнамколкоси человека..туй то, ще чакаме..че сал двете дует Ритон ли ша прайм:), то и девачката е с нас, ясно,ама..трио Спечен слушай викам е малко..),барем един оркестър викам да сформираме...Кой уши байраака, кой му тури знаака:)),пея тука:)..хихиих..до скоро..не се бутайте,има инструменти за всички:)
Хей ти,с късия панталон, добре,де..тропмпета ще е за тебе..не барай цигулката, халоу..Вие с късата пола:), Вие ще сте клакьорка;)..
сетих се една история..някакво момиче не можело да казва"р" и пяли някога една руска песен с рефрен"парурурам",та тя казвала така"пагугугам":)..
ентересно!:)
цитирай
12. temenuga - Който не набиколи това кафенце, само губи:)
10.09.2007 17:59
Ха-ха, хареса ми за дуета:) Може и да направим дует "Шик":), щo не:)
За оркестъра - няма проблем:) Аз съм пианистка, дъщеря ми и тя посвирва и попейва:) Брат ми е китарист, племенникът - джазбандист, племенницата се изявява на баскитара, флейта и цигулка:) Супер става, нали?!:)
За клакьорка - вече съм стара да се чиня:) Едно време /много, много отдавна/ и аз носех къса пола, ама нейсе...:)
Хареса ми за рефрена руский:)
Голям майтап:) Ще си спретнем купон, и туй то:) Който иска - да идва, ще се чуе, и после...Охо, няма да има местенце в кафенце:)
цитирай
13. smehurka - муции) и от мен още толкова музиканти..че и певци..
11.09.2007 20:03
и станахме ала Ъндърграунд или Кели фемъли:)
Ох,играе ми се на листчета..:)хихи..тва знаеш ли как беше..ми начи събираме се няколко човека,колкото повече, толкова по-добре..и всеки написва отговори на въпроси на един лист и после го сгъва и го дава на стоящия отдясно авер..примерно първият въпрос е" кой"..всеки отговаря на въпроса "кой"..сгъва и го дава на другия до него..после отговаря на въпроса" с кого", пак сгъва, пак предава..после идва 3-ти въпрос..къде били..4-ти: какво правели..как го правели, дошъл едикойси, какво направил..как го направил..те какво му отговорили, как му отговорили и накрая какво станало..ама такива смешни истории се получават, как сме се хилели до зори,лелеее..някакви супер свързани неща..все едно всичките сме си мислели за едно и същои ли супер несвързани..,ама за това пък смешни)
Та ми се ще и в нашето кафене да се съберем и да отговаряме на въпроси,без листчета,разбира се, няма как..просто всеки отговаря на въпрос, записва си го или го помни и напкрая да видим какво ще се получи..Искаш ли:)? Да започнем трите:)..на въпросите как, се отговаря с прилагателно..или деепричастие..без да се пише отговора..просто започваме всички да отговаряме на въпроси, само ще се разберем коя е първа,коя втора, коя трета..и всеки си води някаква история примерно или пък отговаря несвързано..всякак може..а после, после ще видим трите истории омешани:)..
цитирай
14. temenuga - Охо, местен Ъндърграунд - не звучи зле:)
12.09.2007 14:47
Но май този сюрреалистичен имидж ще отива повече на нощно заведенийце, пък ние нали сме кафенце - за отмора и зареждащи моменти в делника, и за релаксация в празнични дни:)
Нищо, де;)
Иначе - предложението ти е супер:) Голям майтап ще падне с тези листечета и скритите словесни бомби /станали такива заради необичайното си съчатание:)))/ в тях.
Ще си попишем, ще се посмеем.
Но няма да задаваме въпроса "Кога?":)
Засега - само си писателстваме тук, и си мечтаем;)
цитирай
15. smehurka - ами-ами..аз почвам..що не щеш" кога",бря;)
12.09.2007 23:08
не въ разбрах:), ъ?що не щеш..
вече отговорих на въпроса кой..))
а ти?а малката бонбонка?
ам верно си ги записвайте, че няма да се запомни всичко..
уф, видя ли каква тема фраснах..кога има-има..кога нема..е нема..засега..и утре е ден..Господ си знае работата..
цитирай
16. temenuga - Защо да не ща, искам:)
13.09.2007 22:50
За играта, де:) Но тук не става - някак си се губи тръпката:) Трябва да е на живо нашият скромен / но запомнящ се!/ купон:)
Пък и нещо напоследък мисълта ми съвем бяга по периметъра на съзнанието ми, все си мисля разни щуротии и дивотии:) Пък, виж какви интересни нещица пропускам:)
Нищо, де, и утре е ден, че и след утре:)
Кажи ти сега, намери ли парите, дето ти трябваха:) Ако имах в наличност достатъчно, бих ти услужила, без дори да исках да ми ги връщаш, ама точно такива работи у мен нито пристигат, нито се задържат;) Карай, богата съм /сигурно.../ с други неща:)
цитирай
17. smehurka - мац, днес изникнаха други неща..
13.09.2007 23:30
счупих ключа, остана парче вътре в ключалката..
направоо..денят ми е осеян с такива неща понякога..изпратих смс, че няма да смогна да дойда, оставих за утре..за срещата с тази жена..
поне отидох при ключар, той дойде и махна парчето, останало вътре и поиска за това 10 лв:)..утре трябва да изкарам друг ключ..става въпрос за магазинчето, което държа под наем..)ам не е кафене..твърде е малко за това..и така..цял ден тичане по задачи..не бях събрала и парите..всичките..за утре, вярвам-ще успея 100%!
Благодаря ти! Аз бих постъпила по същия начин..дори съм вземала пари назаем за приятели..
Благодаря ти все пак!
За въпроса "кога" имах предив, че не искаш да го има, не че не искаш да играем на играта:)
Ох,омота се ти с тази игра и с всичките ти неща в главицата..
Желая подреденост в нея, в сърцето ти и уют навсякъде!
Целувки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smehurka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 94899
Постинги: 20
Коментари: 87
Гласове: 295
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031