Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2012 15:21 - ЗА ОТРИЦАНИЕТО НА СТАЛИНИЗМА ...
Автор: iliaganchev Категория: История   
Прочетен: 1094 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗА ОТРИЦАНИЕТО НА СТАЛИНИЗМА ...

 

Днес бях запитан от социалистка, която е по-възрастна даже от мене:

„Интерес проявявам към отрицанието Ви на сталинизма и също как бихте коментирали причините, довели до него.”

Този въпрос продължава да ми се задава от много познати и приятели! Това означава, че за тях не е изяснен. Затова:

         Моят отговор беше следният:

Както разбирате със сигурност, това е труден въпрос за отговор с няколко изречения!

Аз го изучавам от 1968 досега и продължавам да изучавам явлението "тоталитарен комунизъм". По проблема съм направил няколко съществени превода и съм написал няколко "есета" - всички тях можете да ги намерите в моята книга-сборник: „РАЗГОВОР С БЪДЕЩЕТО”, която е публикувана в раздел БИБЛИОТЕКА на сайта на Обединението на левите социалисти в БСП: http://bsp1891.org/ .

Самата книга можете да си изтеглите от линка там:

http://bsp1891.org/Razgovor%20s%20badeshteto.pdf

Без пълна яснота по проблема ТОТАЛИТАРЕН КОМУНИЗЪМ не може да се продължава по пътя на НАУЧНИЯ СОЦИАЛИЗЪМ ... това е доказано и е излишно да се инатим в тази насока ... Напред и никога назад (освен за да си изведем поуките от доброто и злото на миналото)!!!

Ще добавя, че мненията на антисоциалистите по посочения проблем не могат да бъдат меродавни в цялост, а често и въобще, поради това, че изходната точка на техните размишления е друга: повърхностната им заблуденост, че капитализмът е вечен!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliaganchev
Категория: Политика
Прочетен: 5263853
Постинги: 4968
Коментари: 877
Гласове: 1345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031